Adrian Nastase participa astazi la invitatia lui Ion Cristoiu la emisiunea “Ora Presei”, Antena 2, ora 18.00.
Emisiunea va putea fi urmarita live aici.
UPDATE: Transcrierea emisiunii poate fi citita aici.
Aici poate fi urmarita inregistarea emisiunii de miercuri 16.01.08 -”Ca-n cana”, Romantica Tv, la care a participat Adrian Nastase.
Echipa AN
ianuarie 18, 2008 la 12:50 pm
Cam des pe la TV în ultima vreme
ianuarie 18, 2008 la 12:52 pm
Va scriu nu pentru ca sunt un fan al dumneavoastra, ci pentru ca am o oarecare simpatie politica, mi se pare ca destinul dumneavoastra politic se poate relansa, iar cand adversarii dumneavoastra politici vor intra in “saptamana oarba” sper sa fiti cu cel putin 2, 3 mutari inainte … ca la sah.
Va scriu pentru ca mi-ati raspuns unui comentariu ceea ce arata ca ma respectati.
V-am urmarit la televizor, si am cateva observatii si sugestii.
In primul rand am observat o schimbare a discursului ceea ce este bine, dar nu este de ajuns. Inca mai sunt momente in care nu transmiteti nimic. Discursul este inca plat, pot sa lipsesc 5 minute din fata televizorului si cand ma intorc nu simt ca am lipsit. Ceea ce rau. In al doilea rand dureaza trei sau patru secunde inainte de fiecare raspuns la o intrebare in care dati senzatia de nesiguranta si asta iar nu este bine.
Va sfatuiesc doua lucruri:
1. concepeti un discurs, pe intreaga emisiune, porniti linistit, crescand de fiecare data intensitatea pana ajungeti intr-un punct culminant. Oamenii de asta au nevoie, de un punct culminant. De un moment de emotie maxima. El trebuie conceput cu grija iar pentru asta importante sunt ruperile de ritm. La o intrebare de o fraza raspundeti cu un simplu da ! sau un simplu nu! Si obligati moderatorul sa improvizeze, el are de realizat o emisiune, daca il puneti in dificultate el risca foarte mult, daca risca este nesigur, daca este nesigur instinctiv dumneavoastra veti fi mai sigur si veti conduce. Daca veti conduce mesajul transmis va fi de control. Oamenii adora pe cei care controleaza. Pe cei care nu se incadreaza in tipare.
2. sa evitati ăăăăăăă –urile care dau groaznic la public. La orice intrebare spuneti in gand “stai sa vezi, ce-ti raspund eu acum !!!” si spuneti ce aveti de spus in cat mai putine cuvinte, cat mai simple si cat mai directe. Chiar daca va fi o pauza de 2 secunde, nu umpleti pauza cu ăăăăăăă –uri, priviti direct in camera si raspundeti. Incercati o pozitie statica a fetei, cat mai statica ! in schimb folositi mana dreapta folosind gesturi scurte la ceea ce trebuie punctat dinspre dumneavoastra spre camera.
Cam atat am avut sa va spun. Cred in sansa dumneavoastra si pe cat posibil va sustin.
ianuarie 18, 2008 la 12:56 pm
Nu uitati ca cea mai buna aparare este atacul.Trebuie sa va remarcati cu niste acuze dure la adresa stiti cui, asta in primul rand pentru a va remarca din nou in fata electoratului si a va lua in calculele viitoare.Nu uitati componentele de stanga-pe primul loc.
Nu lasati sa se estompeze(sub grindina de noutati diversioniste)imaginea “profesorului”.Aceasta stire trebuie mentinuta treaza cat mai mult timp in ochii populatiei.
Cautati sa mai introduceti in discutii si cateva expresii mai populare.
Va urez succes !
ianuarie 18, 2008 la 1:26 pm
Asa nu se mai poate ! & Traian Basescu trebuie oprit !
Scurt, cuprinzator, de inteles pentru toata lumea care i se opune lui Zeus. Fara impaciuitorisme tip Geoana.
Basescu are maximum 4-5 milioane de votanti. Asta daca danseaza manele si bea direct din sticla de revelion.
Restul va intereseaza, “eu” trebuie sa fiu tinta dvs, “eu” trebuie sa fiu scos la vot.
Deci Traian Basescu trebuie oprit !
ianuarie 18, 2008 la 1:48 pm
@nastase
Pentru ca se poarta sfaturile, tocmai am pus pe blogul meu un articol care ar putea fi folositor. Momentul, intamplator, se potriveste.
ianuarie 18, 2008 la 1:48 pm
D-le Adrian Nastase, va tiu pumnii, </byCristian DA, Traian Basescu trebuie oprit de ce se leaga de Nastase ? stii de ce ca Nastase a castigat alegerile in primul tur, in al doilea tur s-a fraudat, basescu a castigat cu ajutorul PRM-ului care a devenit tinta lui basescu.Vadim a publicat in revista R.M cateva articole socante despre basescu sau a dezvaluit cine-i domnul basescu. Romania s-a saturat de securisti. jos PD-L, jos Basescu !
Pareristu’ ti-am scris un mesaj te rog sa nu te superi ai calmante ? iti propun ALPRAZOLAM
ianuarie 18, 2008 la 2:42 pm
Pareristu”
N-am nimic cu tine si nu sunt un aplaudac , dar deocamdata in aceasta tara , in care spui ca vrei sa vietuiesti normal, nu avem alta varianta decat aceea de a alege dintre mai multe rele, raul cel mai mic.Analizand la rece consecintele tuturor guvernarilor de pana acum din Romania, rezulta clar, orice am face ,ca totusi guvernarile PSD au fost mai benefice pentru populatie( cu toate tarele pe care le-au avut), comparativ cu celelalte.In vreme ce in guvernarile s-a mai construit cate ceva, s-a mai dat ceva si oamenilor de rand, dar s-a si furat, in celelalte guvernari (conventia si portocalii) n-au facut absolut nimic pentru tara , dar au furat si ei.In plus , in timp ce PSD are si oameni de valoare, mai priceputi, ceilalti, in afara de aia 15 mii de specialisti care nu stiu nimic, nu mai au altceva.Totodata in aceste guvernari de dreapta vad ca suntem si din ce in ce mai izolati pe plan extern.
Sa lasam statisticile , pentru ca in genere in tara asta nu poti avea incredere in nimic, totul s-a falsificat (inclusiv voturile)
,iar cea mai buna statistica este ceea ce simte poporul (atat de drag lui Basescu) la frigider si la portofel.
Si o ultima observatie fara sa te superi : pseudonimul sub care semnezi(pareristu”) iti creaza si impresia de agramat.
Daca iar nu crezi, mai intreaba din gura-n in gura.
ianuarie 18, 2008 la 3:04 pm
D-le Adrian Nastase, imi cer scuze ca nu scriu la subiect, dar vreau sa precizez ceva ca-i important.
Pareristu’ zice pe blogul sau ca eu l-am atacat sau nu stiu ce pe premierul Calin Popescu Tariceau, este o crima la ce este capabil acest om, d-le Nastase, am creat doua site PNL, uitati-va http://pnl.ablog.ro/
d-le Adrian Nastase, si pe blogul dumnevoastra am scris de mai multe ori ca sunt PNL-ist , dar cand ai de-a-face cu legionari asa patesti.
Pe blogul meu are loc de respect domnul prim-ministru C.P.Tariceanu si sotia sa Ioana, dvs, ma cunoasteti de cand ati infiintat blogul, eram si sunt PNL-ist nicodata nu am scris ceva impotriva lui Tariceanu dinpotriva fac totul ca sa reusesca liderul PNL-ului, vreau sa-mi arata mincinosul fara caracter unde eu Ovidiu l-am atacat-criticat pe Tariceanu, acest diversionist LEGIONAR (membru Noua-Dreapta) infecteaza blogurile, acest om este pericolul socitatii umane.
Cu acest mesaj am incheiat subiectul PARERISTU’
http://pnl.ablog.ro/
ianuarie 18, 2008 la 3:11 pm
da’ stiu ca stati calare pe oligarhi….:))
ianuarie 18, 2008 la 3:39 pm
Ce naiba se intampla la PSD ? Ponta face parte din echipa lui Basescu ??!! Intreb fiindca tot ce declara ” titulescu ” (cu t ) este de o imbecilitate maxima.La ce ma refer: Melescanu a declarat ca nu poate transmite cererea de cercetare penala a celor opt fiindca nu i s-au trimis si dosarele cauzelor, asa cum Legea zice foarte clar. Maria sa,Ponta, declara ca astea sunt chichite ale lui Melescanu. Pai daca Ponta zice ca procedura nu trebuie respectata, ci numai vointa ” profesorului “, atunci cum de va mai mirati de cum evolueaza PSD ??? Ma raliez la ce zice Silviu Vasile; ultima parte a emisiunii a fost buna, primele doua parti, slabe. Incercati sa suprimati ääääääää-urile, dau asa de urat la telespectator. De ce nu verti sa intelegeti ca trebuie sa transmiteti mesaje simple si clare,de ce nu va luati un cosilier care sa nu va abureasca ?? Daca o sa va luati dupa ce scriu cei de genul lui Aya nu o sa aveti mari sanse.
ianuarie 18, 2008 la 3:48 pm
Domule Nastase …mai bine ati avea propria emisiune la un post de televiziune. Este admirabil faptul ca apareti la televizor. Din pacate n-o sa-l intreceti pe Basescu…pt ca el stie cum sa declaseze scandaluri si conflicte.
ianuarie 18, 2008 la 4:00 pm
@Emigrantul Ai dreptate, e chiar ciudat, te rog da-mi sursa de unde pot sa ma documentez, sau un link ceva.
Pai draga Emigranul, credeam ca esti suparat pe mine ca nu mai te vad pe blogul meu.
ianuarie 18, 2008 la 4:14 pm
Acum, Live
Poate este vreun deontolog pe aici care sa-i dea un pumn de calmante doamnei Pora de la iRealitatea si Romania Libera.
Isi da duhul saraca de ea la locul de munca, in fabrica.
Bineinteles ca se afla si “societatea civila”, o tanti de la sar.
ianuarie 18, 2008 la 5:09 pm
Sunt ani de zile de când mă întreb de ce oare oamenii de valoare pe care încă îi mai are ţara asta, că n-au apucat toţi să plece spre alte zări, se tot dau deoparte în faţa atâtor vauri-valuri de nulităţi tupeiste de nivel băsescian ce cred că pot face orice doar pentru că aşa vrea muşchii lor.
N-o să înţeleg niciodată cum oameni de anvergura intelectuală a unui Năstase, Iliescu, Vadim, Păunescu şi nu puţini alţii nu pot să vadă dincolo de aripile lor şi să spulbere, împreună, toată pleava asta de ciori ce au asurzit uzul raţiunii unui popor cu croncăniturile lor! Scuturaţi-vi-ţi odată de prostănaci şi tupeişti, de pupincurişti şi făţarnici, alegeţi odată grâul de neghină şi ieşiţi cu un mesaj ferm şi clar, în stare să alunge dezorientarea noastră a acelora care, nedorind să ajungem cetăţeni de rangul doi pe aiurea, ne întrebăm neputincioşi când am ajuns să credem că singurul cusur al ţării ăsteia este că e locuită…
ianuarie 18, 2008 la 5:31 pm
Este a nu stiu a cata oara cand dl.Ponta se situiaza de partea dlui.Basescu.Sa plece odata la PDL,ca acolo ii e locul.Cum a citit
el legea raspunderii ministeriale daca nu a observat obligatia ca odata cu avizele prezidentiale se transmit si referatele procurorilor si dosarele cu care au venit de la procurorul general?? Eu cred ca de la procurorul general nu s-a trimis decat referatele fara niciun document ca proba-suport.Ma intreb atunci pe ce baza s-a pronuntat presedintele cu avizul respectiv? Ce a analizat domnia sa? Imi amintesc ca in urma cu ceva timp,cand s-a cerut avizul in alte cazuri ,dl presedinte afirma ca a dat aviz pe baza a numeroase probe aflate la dosar.
Iata deci ca presedintele va trebui tras la raspundere pentru
abuz in serviciu ,prin neindeplinirea obligatiei legale de A VERIFICA temeiurile cererii de aviz si abia dupa aceea sa dea sau nu avizul.
Domnule Nastase,sunt de acord cu dv.,ca trebuie sa inceteze
lentoarea partidelor parlamentare si sa se adopte o pozitie
FERMA si exigenta,de riposta fata de acest presedinte atat de
abuziv,care a blocat intreaga administratie de stat si justitia,
statul fiind in prezent nefunctional.Cred ca ar trebui sa se ia o atitudine comuna a tuturor partidelor,cu adevarat democratice,
lasand deoparte disputele lor politice.Altfel,ne pandeste dezastrul. Aveti sustinerea necesara,in randul populatiei satule de scandaluri.
ianuarie 18, 2008 la 5:36 pm
Prin declaratiile sale, Ponta face deservicii PSD-ului. Nu stiu de ce il cauta pe el. A fost desemnat? Este infantil si de multe ori se pozitioneaza in afara intereselor stangii. Trebuie sa faceti ceva si cu asemenea momente, sa le spunem operative. PSD-ul are o perceptie proasta si continua sa cada in preferinte. El nu mai reprezinta stanga si social-democratia. Este reprezentat in public de un Ponta, care raspunde sa se afle in treaba sau un Corlatean absolut anost, ce face pe mieluselul pe la televiziuni de parca i-ar fi frica ca nu-l mai invita. Din ce in ce mai multi cred ca PSD-ul nu mai are nimic de spus. Acest lucru va va costa si in continuare. Electoratul de stnga va absenta si in acest an electoral atata vreme cat vede ca nu are cine sa-l reprezinte. Asta este jumatatea goala. Jumatatea plina este ca electoratul nu s-a dus inca spre dreapta, de aceea si marele absenteism. Daca nu-i veti contrapune lui Basescu un adersar, care sa-i “sara la beregata ” ori de cate ori anunta cate ceva, nu veti avea nici o sansa. De aceea isi face de cap. Multe din porcariile sale nu sunt taxate automat ceea ce denata ca vi le insusiti (nu dvs, personal ci partidul in ansamblul sau).
ianuarie 18, 2008 la 6:30 pm
Bine ati revenit pe “sticla”
) hmmm
ianuarie 18, 2008 la 6:32 pm
@Emigrantul
Iti aduce aminte de cetateanul care a aparut acu vre-un an, poate doi , la Antena 3 si spunea ca auzise la GoldenBlitz o discutie intre Basescu , Videanu, si alti cativa PD-isti despre infiintarea unui Partid prezidential?Tot acolo se vorbea si despre Ponta ca ar fi de partea lui Basescu si ca ar avea si el nu stiu ce rol.Inregistrarea fusese facuta cu telefonul mobil, cetateanul care-o facuse fusese perchezitionat de SPP,ii luasera telefonul etc.
Ei bine, tot ce a sustinut acel cetatean ca auzise s-a adeverit, cu exceptia tradarii lui Ponta, care nu a putut fi demonstrata.
Eu nu cred ,ci sunt convins ca Ponta joaca la mai multe capete , asa ca d-l Nastase ar trebui sa fie mai vigilent ,fiindca a mai luat plase de la cei promovati de el.
Si inca ceva : am urmarit evolutia lui Ponta de atunci pina in prezent si nu stiu ce ma face sa cred ca ar avea ceva comun (80% garantie) cu aia acoperiti ,care sunt dirijati de stim noi cine.
DECI ATENTIE D-LE NASTASE.
ianuarie 18, 2008 la 7:06 pm
Foarte bun avertismentul lui Argusdre. Si eu am acelasi “gut feeling” legat de Ponta. E un smecheras care se orienteaza si tzipa tare.
Domnul Nastase a gresit de mai multe ori in trecut cand a crezut ca daca cineva e inteligent si are o carisma peste medie el ar putea deveni automat un membru valoros al echipei sale.
Experientza mea, in conditii oarecum similare, m-a invatza un lucru. Inteligentza singura, daca e lipsita de o componenta sufleteasca pozitiva, e aproape intotdeauna malefica.
Mai exista o vorba care spune sa iti tii prietenii aproape si dusmanii si mai aproape. Sincer, eu nu cred ea.
Atentie domnule Nastase. Aduceti-va aminte de Cozmin Gusa.
ianuarie 18, 2008 la 8:20 pm
interesant.
o adevarata “sueta” intre doi oameni care se respecta.
mingi elegant ridicate de Dl Cristoiu. intrebari absolut normale. atmosfera destinsa.
ati avut clar ceva mai mult timp pentru explicatii (legende, planuri…)..respiratie calma, regulata.
ok.
ianuarie 18, 2008 la 8:25 pm
Am urmarit emisiunea.
Nu pot spune: “Nea Spirache ai fost piramidal”!, dar mi-a placut un moment de arta. “Ori te supui lui T.B. … ori te opui”. cred ca raspunsul este acolo, in acea secunda de tacere cu subinteles.
Spuneti lucruri frumoase si interesante dar treceti prea repede de la un subiect la altul. Trebuie sa folositi aceasta pauza… si sa punctati. De asemnea mi-a placut cum ati tinut mana la barbie si cum ati deschis palma dinspre dumneavoastra spre camera. A fost mult mai bine decat ieri.
Nu sunt un specialist, dar stiu foarte clar ce imi place si ce nu in materie de aparitii la tv.
ianuarie 18, 2008 la 8:55 pm
Am urmarit emisiunea pe Antena 2 si apreciez in general bun comportamentul.Desigur ca intotdeauna este loc si de mai bine.Totusi ,in contextul actual o consider de bun augur pentru cele ce vor urma si in care trebuie accentuat tonul acuzator.Atrag atentia insa asupra nodului in gat pe care l-a capatat Geoana dupa ce a aflat despre o eventuala candidatura a d-lui Nastase la presedintie, din partea PSD.Imediat Geoana s-a dat cocos in fata presei.
ianuarie 19, 2008 la 1:17 am
@
Confucius
Am intrat pe blogul tau.
NU sunt de acord cu ideea ca Basescu poate fi invins cu armele lui. Dimpotriva.
Doar Nastase il poate invinge- dar cu armele proprii, total diferite de ale celuilalt.
Am detaliat subiectul.
In schimb, sunt total de acord ca daca un partid va anunta ca va renunta la cota unica de impozitare, va pierde.
(Iar daca nu ar anunta dar ar face-o, fiind la guvernare, ar pierde, in viitor, alegerile pe termen foarte, foarte lung, pana cand, probabil, nici nu va mai conta).
Nu stiu cine ar vota un astfel de program- pur si simplu pentru ca s-ar “lua bani din buzunar”, prin comparatie cu ceea ce exista acum.
ianuarie 19, 2008 la 2:03 am
@
Emigrantul
Poate nu ai auzit pana acum :
“Le style c’est l’homme”.
Ceea ce incerci sa-i transmiti, violent, lui Adrian Nastase e absurd: sa devina un altul, prin schimbarea stilului.
Mai exact, sa renunte la a mai fi autentic.
Pentru a-ti rezuma mesajul in acelasi mod violent: sa devina un kitsch!
Un kitsch al lui Basescu- sa se exprime scurt, la limita onopatopeei, eventual.
Imi este greu sa inteleg cum se face ca nu vezi realitatea: Adrian Nastase a castigat, cu PSD (PSD creat de el!) generalele din 2004.
Adrian Nastase a fost “locomotiva”- si a reusit prin autenticitatea lui, nu pentru ca a “maimutarit” pe cineva si nu pentru ca a avut mesaje scurte, de parca ar striga de pe munte catre “badea” de pe cealalta culme !
Adrian Nastase a castigat si prezidentialele din 2004, in confruntarea cu Traian Basescu. Procentajul sau a fost mereu superior celui al PSD (PSD din “vremea Nastase”, nu cel prostanacesc, de acum, aflat in cadere).
Pentru ca a conservat stilul lui, pentru ca a fost autentic.
(Am scris si voi mai scrie: Basescu a pierdut prezidentialele in 2004 dar a fost declarat invingator cu sprijinul pretios al vanzatorilor lui Nastase, din PSD).
Pentru ca s-a comportat solar si nu a avut “mesaje scurte”- de parca ar avea idei putine dar fixe. De parca ar latra.
Mesajele scurte sunt potrivite pentru cei care se incurca in cuvinte, pentru cei care nu pot transmite idei, care nu pot capta prin inteligenta. Se adreseaza cu precadere fiintelor gregare.
Electoratul lui Nastase NU este receptiv la mesajele scurte. De aceea il voteaza pe Nastase.
Daca ar fi sa acorde credit “sfaturilor” tale, nu ar intra nici macar in al doilea tur de scrutin la prezidentiale. Pur si simplu epntru ca NU AR FI RECUNOSCUT. Alegem ceea ce “cunoastem” si ne este apropiat.
Nastase este UNICUL care il poate invinge pe Basescu: DOAR daca va fi autentic si isi va conserva stilul.
P.S.
Sunt induiosatoare “grija” cu care ma nominalizezi si interesul pe care mi-l porti.
ianuarie 19, 2008 la 2:12 am
@
Argusdre
“Profesorul” NU ESTE BASESCU!
Se va afla, curand, cu date concrete, cine este (am scris deja, aici).
Te rog, nu mai dai idei periculoase!
Daca Adrian Nastase s-ar lasa “furat” de sfatul tau si ar sustine ideea ca “Profesorul” e Basescu dar pe piata media apare realitatea care ii contrazice spusele, orice afirmatie viitoare a sa va deveni de necrezut.
Se va compromite cu atat mai puternic cu cat tinta afirmatiei sale gresite, legate de identitatea “Profesorului” e tocmai cel caruia ii va fi contracandidat la prezidentiale, Traian Basescu.
ianuarie 19, 2008 la 12:43 pm
In sfarsit o emisiune civilizata in care invitatul a putut sa vorbeasca fara sa fie intrerupt permanent de un moderator preocupat doar de a iesi el in evidentza.
Pacat ca nu au si alti moderatori “scoala lui Cristoui”.
Felicitari pentru emisiune. M-a amuzat raspunsul tabloidele. Inca un mit spulberat. Tot asa!
ianuarie 19, 2008 la 4:56 pm
LA MULTI ANI ! Bine ati revenit, Dle Nastase ! Am fost fan Iliescu (cu siguranta, inegalabil pana in prezent), mai nou am devenit un fan al Dvs ! Electoratul de stanga a fost DETURNAT de aparitia unui “wiking”, dar in realitate s-a dovedit a fi doar un “pirat” deosebit de simpatic si teatral, cu mare talent actoricesc si cu mare priza la public … DAR FARA REZULTATE CONSTRUCTIVE IN 3 ANI !! Mi-a placut mult prestatia Dvs. la emisiunea lui Ciutacu ! Nedoborat de nedreptati, mai puternic si mai hotarat ca niciodata, cu un aer proaspat si atat de personal, mai rafinat si pus pe fapte mari ! Ma bucura revenirea Dvs. in forta, singura mea speranta pentru redresarea tarii, un vapor in deriva … La Dvs. intotdeauna m-am gandit numai ca la un prim-ministru, dar in ultima vreme ma gandesc serios la Dvs. ca la un viitor presedinte (nicidecum de partid) ! Daca la ultimele alegeri a iesit la vot sub 50% din electoratul PSD (imprastiat cu voturile si pe la PC, PRM, chiar PNG – dupa sondajul propriu), acum trebuie sa sunati goarna si sa stangeti randurile celor derutati, sa determinati toata stanga pentru ce sa iasa la vot ! Pentru ca acest tip de electorat nu va trece niciodata la “dreapta”… Am totusi cateva intrebari punctuale care ma dor si de care ar fi trebuit sa tineti seama pana acum: 1-De ce PSD a promis TVA REDUS la cateva alimente de baza si nu s-a tinut de promisiune ? 2-De ce nu a contribuit de atatia ani la FINALIZAREA constructiilor incepute de Raposatu’ (la Unirea, Eroilor, etc) cu ajutorul oamenilor de afaceri ? 3-De ce nu a acordat salarii si pensii CORECTE in invatamant si sanatate ? 4-De ce sistem medical si juridic, FARA sanctionarea celor vinovati din sistem ? 5-De ce nu un turism model bulgar ? 6-De ce nu dl. Oprescu la conducerea Min.Sanatatii ? 7-De ce inchiderea OTV (culmea, chiar televiziunea electoratului Dvs) ?
Daca ati fi avut in preajma un Bodu si ati fi inventat altii ca el in cateva domenii esentiale, REUSITA AR FI FOST GARANTATA ! Ati mizat pe multi oportunisti care v-au abandonat la greu … in ultima vreme ati fost singur ! Dar multi din electoratul PSD va fi alaturi de Dvs, chiar si ca independent ! Sunt uimita de incrancenarea dlui Geoana in legatura cu Dvs., este nedrept si consider ca nu ma mai reprezinta ! Inainte il simpatizam mult ! Am crezut ca veti face un veritabil tandem, dar m-am inselat ! Va rog sa-mi raspundeti punctual. Si nu in ultimul rand va doresc SUCCES IN ALEGERI, ca viitor si real presedinte jucator, cat inca nu e prea tarziu pentru aceasta tara intr-o prabusire vizibila … Cu deosebit respect si nemasurata admiratie, Caramella
ianuarie 19, 2008 la 7:00 pm
…un salut prietenesc d-le Nastase…nu sant interesat de politica …precum nici ceilalti nu sant interesati de arta ….domeniul meu este arta…stilul creativ fiind pirogravura artistica ….icoane…copii dupa operele marilor artisti….desing ambiental …prelucrare pe lemn prin ardere …lucrat manual ca tehnica de lucru…practic de 6ani stilul…sant anul 2 la o scoala de arta impins fiind …de lipsa absurda de interes …din jud.Braila…pretuiesc foarter mult arta…ceea ce nu ma pot desprinde de farmecul ei in ciuda lipsei de interes din partea umanitatii ….ceea ce se vede promovat cu parere de rau ….artisti straini care ne viziteaza ,ridicati fiind cu operele lor…care nu au nici o valoare artistica …doar faptul ca sant straini …sfidand artisti autohtoni cu preturi super colosale …gen …marele Daniel Donde …sincer nu dau doi bani pe creatiile dansului …venind si cu declaratii de gen …,cu prima lucrare mi-am cumparat o decapotabila …care a costat ….nnnnnn….mii de euro…..aici se vede prostia din dansul ….si sfidarea dansului fata de ceilalti…dar romanul apleaca capul si achizitioneaza cate 6-7 lucrari de mii de euro…ca de… sant copii % originale…ce ma doare foarte mult este lipsa de interes in promovarea celor care se afla in aceasta tara …cred ca numita Romania…o mica atentie daca ii va fii acordata stilului meu de abordare …cu ideii inedite se pot face multe lucruri …gen ….prelucrare pe mobila oferind un stil rafinat ….pe baza comerciala ar inchide gura celor de afara …intro expozitie celor de afara pe acest sector ….mobila……Va multumesc pentru rabdare….pe mess …mariusandoni@yahoo.com ….va pot arata cateva lucrari …. pe acesat stil ………
ianuarie 19, 2008 la 10:43 pm
@Aya
Basescu are initiativa si controleaza jocul. In trecut a dovedit ca e un poor loser si se pierde cu firea imediat ce e trimis in corzi de ceva care vine de unde nu se asteapta.
Cred -poate ca gresesc – ca o dezbatere de idei, la care dl. Nastase se pricepe, poate avea loc doar daca Basescu e redus la tacere in atacurile lui viscerale. Nu e vorba de transformat dezbaterea politica in dat la gioale pe maidan. Dar nu trebuie ignorat ca armele lui Basescu, chiar inepte pot fi mai puternice decat ideile, chiar geniale.
ianuarie 20, 2008 la 7:13 pm
Buna seara,
Mi-a povestit fata mea, intr-o zi, o secventa din activitatea dumneavoastra de profesor care mi-a facut cu adevarat placere. Aveati probabil mai multe invitatii la un meci important si bineinteles ca nu le-ati putut onora pe toate sau poate nciuna dintre ele. Totusi ati simtit nevoia sa dati prilejul celor care isi doreau foarte mult sa vada meciul dar nu aveau nici invitatii si nici bani sa cumpere bilete.
Ati facut o oferta in sala de curs, dar greu a indraznit cineva sa-si exprime dorinta de a merge la meci pe invitatiile dumneavoastra. Intr-un tarziu un student s-a oferit si poate va aduceti aminte si dumneavoastra de aceasta intamplare si stiti continuarea…….
Distanta intre noi cei care de departe va urmarim, va admiram sau poate nu si dumneavoastra este ca de la cer la pamant.Oare de ce?, ce trebuie sa facem noi sau ce trebuie sa faceti dumneavoatra sa ne mai apropiem, sa devenim personaje din mica povestioara de altfel foarte adevarata. Valoarea unui om cat de mare ar fi de oameni este masurata. Si totusi ……
Dumnezeu ii apara pe curajoji .
ianuarie 25, 2008 la 10:21 pm
Aya,
A-ho!!!!!
Cine a creeat partidul asta? PSD, adica? Mai scrie o data ca nu am retinut.
ianuarie 26, 2008 la 1:38 am
D-le Nastase,
Cred ca este un moment potrivit pentru revenirea d-voastra, dar sunt necesare gesturi si semnale curajoase. Unul ar fi sa fiti primul care sa solicitati inceperea urmaririi penale, avizata de Traian Basescu si pentru ministrii si fostii ministri care sunt parlamentari, fara a se mai obtine acordul celor doua Camere. Personal, cred ca nu aveti nici o problema care sa va afecteze; puteti astfel sa faceti ordine in aceasta noua disputa care oricum va avea acelasi final. Iar lungirea bolii va conduce inevitabil la ceea ce se doreste, deci la alegeri in care d-voastra (si altii) sunt in situatia de a fi urmariti penal.