Adrian Nastase va participa astazi alaturi de Ion Iliescu, la emisiunea “La Ordinea Zilei”- Antena 3, ora.16.00-18.00, realizatori Dana Grecu, Radu Tudor.
Emisiunea va putea fi urmarita live aici.
Echipa AN
Update: Transcrierea emisiunii poate fi citita aici, emisiunea poate fi vizionata aici.
ianuarie 17, 2008 la 3:35 pm
[...] continuarea pe nastase.wordpress.com sursa [...]
ianuarie 17, 2008 la 6:56 pm
Felicitari pentru prestatia Dumneavoastra la emisiunea de la antena 3. Astept cu interes intalnirea psd de saptamana viitoare.
PS
Observ, o data in plus, atitudinea din ce in ce mai favorabila fata de Dumneavoastra a mai multor jurnalisti, analisti, comentatori etc. Ma bucura acest fapt, mai ales ca am urmarit presa cu atentie si pe vremea guvernarii Domniei voastre. Sper sa fie un semnal de bun augur la acest inceput de an!
ianuarie 17, 2008 la 6:58 pm
A DAT DUMNEZEU!
ianuarie 17, 2008 la 7:01 pm
[...] 17, 2008 by Dorina Gutu Anuntata de Anca pe blogul sau, intalnirea dintre Ion Iliescu si Adrian Nastase in cadrul emisiunii “La ordinea zilei” de la Antena 3 a fost o premiera si la propriu [...]
ianuarie 17, 2008 la 7:01 pm
Felicitari pentru emisiune!
Impreuna cu domnul Iliescu sunteti un cuplu de politicieni pe care am dori sa-l vedem mai des si care sa revina la putere!
Ati fost foarte incisiv spre sfarsitul emisiunii si foarte bine ati facut!!!
ianuarie 17, 2008 la 7:03 pm
@Gabriela
)
ianuarie 17, 2008 la 7:03 pm
Felicitări pentru excelenta emisiune de la Antena 3! Am văzut un Năstase hotărât să-l învingă pe Băsescu, un Năstase hărţuit pe nedrept, dar care, cu siguranţă va învinge, atâta vreme cât veţi avea alături un om cu experienţa politică şi înţelepciunea lui Ion Iliescu.
ianuarie 17, 2008 la 7:08 pm
Buna emisiunea, bun tempo, terminat cu punctarile necesare: tara are nevoie de o voce puternica, solidara, care sa se opuna tavalugului haosului in care e dusa de niste incompetenti. Am apreciat in mod deosebit interventiile domnului Iliescu, care ramine un om vizionar, care stie sa construiasca un proiect politic. Inca odata a dovedit ca stie sa se abtina in a da sentinte in mod public, fara sa se consulte cu echipa. Asta este team-work. Va doresc succes!
ianuarie 17, 2008 la 7:14 pm
bunicica emisiunea. (desi sunt de parere ca dana grecu ar trebui sa faca emisiuni pe teme gastronomice…sa se invarta agitata printre oale si cratite, sa curete morcovi si pastrarnac si sa fiarba cartofi)..inca nu sunati foarte “armonic”, dar este un inceput.
bun slogan pentru campanie :”traian basescu trebuie oprit!” (copyright b.brecht, neaparat).
ei, si acum, vorba iepurashului :”ce faceti cu mirciulica?”
ianuarie 17, 2008 la 7:37 pm
Ina,
“care este”. Don*t worry.
Adrian Nastase,
îmi cer scuze pentru violenţa disperată a uneia dintre postări – sunt conştientă că v-am supărat, recunosc, asta am urmărit. Pentru că dumnevoastră sunteţi om politic, nu vă aparţineţi în totalitate; avem “drept de preempţiune”.
Vă invit pe blogul meu să zâmbiţi, puţin.
ianuarie 17, 2008 la 7:52 pm
Nu a fost o emisiune semnificativa. Dar in fine, ochii care nu se vad se uita, asa ca pana la coada a fost bine. Nici realizarea si prezentatorii nu au ajutat. Poate totusi ar fi bine sa va decideti asupra unui mesaj pe care sa il repetati, din toate pozitiile. Stiti cum e, prezentatorul va intreaba, dar dv raspundeti electoratului si raspundeti ce vreti, i.e. mesajul. Ce alegeti in calitate de mesaj? Poate nu ar fi rau ca in lipsa unui ajutor sa va asezati la birou si sa scrieti dv insisi o pagina de “message box”, pe care sa il rafinati din mers, de la punere a sa la proba la punere a sa la proba. Ar cam fi vremea. Important in perioada urmatoare e sa fim practici.
ianuarie 17, 2008 la 8:00 pm
Felicitari pentru prestatia din emisiune!
Cei din “tribune” care v-am urmarit putem spune “avantaj Nastase”.
Suntem alaturi de dvs. si la celelalte “meciuri”. Ne dorim un A.N. mai incisiv, dar la fel de diplomat, istet, inteligent si decent in exprimare, fara “ha-ha-ieli” gen base.
Pana una alta, mult succes in ceea ce va propuneti!
ianuarie 17, 2008 la 8:00 pm
“Sa rascolim putin in excrementele comunismului fie el stalinist sau cu fatza umana”- un sfat venit din partea fratilor vostri socialisti din RDG:
Daca dosarele Securitatii sunt sapele societatii militare a comunismului, mapele profesionale sunt radiografiile caligrafiate ale societatii lui civile. Terminai liceul ca tanar utecist, terminai facultatea de drept cu o nota mare si, daca aveai dosar sanatos, ajungeai procuror. Competenta profesionala, in acest caz indeosebi, insemna respectarea fara abateri a unei legislatii dominant ostile a drepturilor omului. Potrivit ei, erai infractor daca furai in urma combinei ca sa nu mori de foame, daca-ti ajutai sotia sau iubita sa faca un avort, daca incercai sa fugi clandestin peste granita. Cel care te pedepsea fara sovaire era un magistrat competent si corect din perspectiva statului si a legislatiei in vigoare.
Au trecut anii. Orice revenire la mapele competentei si corectitudinii invalidate istoric dezvaluie un haos populat de monstri nu doar cand e vorba de procurorii comunisti. In aceeasi situatie pot fi fostii arhitecti si constructori ai cartierelor de blocuri, fostii ingineri de la IAS au SMT, fostii diplomati care trambitau la Geneva inflorirea drepturilor omului in Romania, fostii ziaristi si scriitori care-l slaveau pe Ceausescu ca erou intre eroii neamului, educatorii si invatatorii spectacolelor nord-coreene cu soimii patriei. Deschiderea mapei profesionale este un bun exercitiu de cunoastere si recunoastere a istoriei recente traite, dar nemarturisite.
ianuarie 17, 2008 la 8:07 pm
btw, mi-a placut enorm expresia “e ca la nebuni”.
a sunat foarte convingator.
ianuarie 17, 2008 la 8:10 pm
@Adrian Nastase,
am urmarit emisiunea si cred ca a fost exceptionala. Istorica chiar, si spun asta fara sa fac vreo figura de stil, ci exprim purul adevar! A vazut si Romania anului 2008, dupa obnubilarea ultimilor trei ani, ce inseamna doi lideri politici de mare valoare, de inalta tinuta, care pot sa faca o complexa analiza politica exprimandu-se coerent, responsabil si semnicativ.
Respectele mele sincere!
ianuarie 17, 2008 la 8:12 pm
In conditiile in care se poate repeta prestanta din aceasta dupa-amiaza, AN rocks !
Cand spune “asa nu mai merge !”, parca chiar incepi sa-i simti pe cei 500.000 de membri ai PSD.
Ca o parere personala; decat un virtual 50% format de “impaciuitoristii” Geoana, mai bine un 30% format din “asa nu mai merge !”
ianuarie 17, 2008 la 8:21 pm
continuati !
ianuarie 17, 2008 la 8:25 pm
Imi pare rau ca nu am vazut emisiunea dar stiu ca o puneti transcrierea pe blog,abia astept sa citesc.
un Nou subiect: Fotbalistii luati in vizor de DNA.
Asta este o smecherie de-a lui baseku sa distraga atentia de la cazul Norica.
Iar el ieri seara a intrat pe toate posturile la ora 19:15 dintr-un simplu motiv: stirea zilei a fost Cioaca. el are obiceiul sa intr la 19 fix.
Smecher omul asta
ianuarie 17, 2008 la 8:48 pm
Am reusit sa vad doar cca 40 min de la inceputul emisiunii.
Cred ca regizorul de platou sau a fost beat sau va uraste domnule Nastase…
V-a lasat sa vorbiti la un moment dat peste 10 secunde timp care imaginea se plimba intre domnii Iliescu si Radu Tudor. Zeci de secunde cele spuse de invitati au fost partial acoperita de muzica care insista ca trebuie sa intre reclamele. Inserturile cu imagini din dreapta au fost prost inspirate si inserate total aiurea, in momente in cre camera “se cerea” pe cel ce vorbeste pentru ca spunea ceva important. In foarte putine imagini apareatzi impreuna cu d-l Iliescu, ceea ce era in contradictie cu ideea emisiunii. Prin unghiurile camerelor dadeatzi impresia ca stati cumva stati spate in spate cu d-l Iliescu. Moderatoarea a pus uneori intrebari neinspirate (ca sa nu zic “a dat cu bata in balta”).
Nu ma pricep cu adevarat la lucrurile astea, dar cred ca emisiunea a dat multe mesaje subliminale negative.
ianuarie 17, 2008 la 9:12 pm
Pe cine veti vota la alegerile prezidentiale din 2009?
Sondaj Online aici: http://www.sondaje.php0h.com/prezidentiale2009.php
ianuarie 17, 2008 la 9:15 pm
@Draghi
nu cred ca au fost multe “mesaje subliminale negative” . mai multe decat de obicei:))
ideea este ca mai toti marii “realizatori” de tv sunt de fapt niste insi needucati (kiar prost crescuti/mitocani) care “dau peste labutze” invitatilor (cu mici exceptii…scapa de paruiala aia care sunt in carti….si e nevoie la “oli” de labutele lor) (mi s-a parut absolut penibila aproape “paruiala” dintre AN si madam grecu…”nu mai vin”, “va iau prompterul”…”ce sa spun ca sa va fiu agreabil”…)
iar aia cu imaginea …sunt incredibili.
una peste alta este un mesaj adresat celor care asteptau acest lucru. cei doi (care nu se iubesc patimas…..se vede…relatia prezenta e un balans delikat/suav pe un pod de liane) sunt gata sa puna umarul la o eventuala redresare a stangii.
nu fac declaratii in plus (partidul se cere a fi consultat….de nu s-ar mai cere atata…ca o sa ne umple de scarba consultarea unora ca geoana, ponta , vanghelie…rus…dancu, dragnea..). se fac propuneri. se cauta un mesaj comun (”opriti nebunu’. am ametit cu totii”). se bat gene sfioase (apropos de o viitoare candidatura la presedintie), se da din cap. se asteapta.
ideea emisiunii a fost destul de ok: uite cum se poate guverna si conduce tara fara sa ne aratam zilnic kilotii. uitati-va la ei..sunt diferiti, sunt incredibil de diferiti insa au putut sa stea la masa si sa discute.
ca au fost si derapaje (ei si noi acuma)….e inevitabil, la ce presiune “baron-baron” era pe viata lor.
oricum, nu s-au killerit in prime-time.
si nu s-au cautat la mape profesionale, biletele si apostile zilnic (cum se intampla sub okii nostri, acum).
si ei au “pakatele” lor…mai mari/mai mici..insa istoria va decide peste ani…
ianuarie 17, 2008 la 9:47 pm
Felicitari Domnilor! Cand reusiti sa scapati de Geoana? Cred ca este timpul sa revigorati stanga. Inca odata felicitari.
ianuarie 17, 2008 la 10:03 pm
@Neinfectat,
Printre atatia laudaci inutili si consumatori pe gratis de resurse, esti singurul care spui ceva adevarat.
ianuarie 17, 2008 la 10:21 pm
Când voi vedea toată clasa politică discutând atât de relaxat, ca o zi în familie? Auzeam pe cineva astăzi ţinând partea guvernului cu argumente de tipul: s-a dublat bugetul, învăţământul are 6%… Dacă învăţământul a crescut cu 50% şi bugetul s-a dublat, atunci înseamnă că bugetul la învăţământ s-a triplat… chiar aşa? S-au triplat sumele investite în infrastructura învăţământului, s-au triplat salariile din învăţământ? Probabil că sunt oameni care cred că oamenii pot fi prostiţi, de aici încrâncenarea.
Tot acel cineva spunea că lumea crede că actuala clasă politică nu face nimic pentru populaţie pentru că nu se ştie ce a făcut guvernul. Eu, ca parte din poporul suveran, “i-aş demisiona” tocmai pentru că ştiu cu ce se ocupă.
Iată un text al Guvernului României.
Comunicate şi informaţii de presă
Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, Ministerul Internelor şi Reformei Administrative este profund interesat în participarea activă a cetăţenilor la luarea deciziilor administrative şi în procesul de elaborare a proiectelor de acte normative
Astfel, Ministerul Internelor şi Reformei Administrative supune dezbaterii publice, proiectul de Hotărâre a Guvernului privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 462/2006 pentru aprobarea programului “Termoficare 2006 – 2009 calitate şi eficienţă” şi înfiinţarea Unităţii de management al proiectului.
Textul actului normativ amintit este afişat şi poate fi consultat pe pagina de Internet a instituţiei noastre: http://www.mira.gov.ro, precum şi la Centrul de Relaţii cu publicul al M.I.R.A., din Piata Revoluţiei nr. 1 A, sector 1, Bucuresti.
Propunerile, sugestiile şi opiniile persoanelor interesate cu privire la acest proiect de act normativ sunt aşteptate pe adresa de e-mail: vali.baciu@mira.gov.ro, până la data de 15.02.2008.
Vă sfătuiesc să fiţi un popor interesat şi să trimiteţi cât mai multe păreri la acea adresă de email. Arătaţi că vă pasă!
Domnule Adrian Năstase, haideţi să reconstruim politica şi o societate mai relaxată şi mai interesată de actul legislativ şi executiv. Ştiu că este greu să ignori tot felul de abuzuri legale, poate că şi pentru cei care au de plătit la întreţinere mai mult ca venitul lunar este stresant, poate sunt stresante şi acţiunile acestea care contorsionează legea în toate chipurile… dar hai să ne relaxam, să nu ne mai pese. Până şi cu Elodia, poliţia a ridicat nişte calculatoare ca să caute dovezi pentru email. Păi poliţia nu ştie că emailul nu se stochează pe PC ci pe serverul de Yahoo? Poliţia nu ştie că pentru a citi mesajele aflate pe PC din arhiva messenger este nevoie de un copil de 10 ani care să descarce un mic progrămel cu care să citească fişierele de arhivă? Se poate vorbi de hacker în acest caz? Statul a devenit atât de labil şi neputincios încât habar nu are de nimic. În loc să descopere realitatea care-i trage şuturi în dos, inventează teorii prin care îşi explică impotenţa. Teoria mea este că cei care se pricepeau cât de cât (şcoliţi desigur sub regimul comunist) au început să cam iasă din primul plan al politicii. Cei care sunt acum şi ocupă locurile în organigrama statului român sunt simpli amatori. România a devenit o ţară care joaca în liga amatorilor. Atunci poate ar trebui să ne relaxam, aşa cum te relaxezi în cele câteva secunde de cădere liberă de dinaintea finalului total. Eu unul m-am mirat că a căzut comunismul, când eram prin liceu nu mă aşteptam să trăiesc alte vremuri, totul părea zidit în nemişcare. Acum am acelaşi sentiment. Parcă trăiesc în Zbor deasupra unui cuib de cuci.
CUCU!
Flew! Flew! Zboară puiule de Crevedia! One flew over the cuckoos’s nest!
Nici nu-mi mai pasă de cine are dreptate dintre cei doi cuci care se aruncă unul pe altul din cuib… Flew! Flew! Cum să-i fac pe ăştia să zboare?… să zboare tare!
ianuarie 17, 2008 la 10:28 pm
Va rog sa postati pe blog transcriptul emisiunii,cred ca sunt multe persoane interesate; ar trebui sa apareti mai des,poate ca lumea ar pricepe (domnul Gusa,inclusiv..) cine trebuia sa castige alegerile din 2004 si cine le va castiga pe cele din 2009. In Romania mai sunt,din fericire,politicieni iar nu vaporeni bisnitari.
ianuarie 17, 2008 la 10:56 pm
Ati inteles mesajul lui Tony BLAIR.
Bravo, va asteptam cu fapte
ianuarie 17, 2008 la 11:07 pm
Asa va vreau domnule Nastase. Iesiti din defensiva. Cred ca trebuia facut acest lucru mai de mult. In orice caz ati starnit iar valva in randul asa zisilor ziaristi pro Basescu (mai pe romaneste pupiincuristi). Nu mai zic de spumele la gura ale politicienilor care n-au ca mama si tata pe Basescu (firar parintii lor ai dr…). Asa ca fiti tare si rezistati dar nu in tacere. Cat despre proprii confrati de partid, cred ca prostanacul inebuneste brusc si trece in stare maxima de surexcitare, mai ales ca are vise euforice in care se vede asezat pe tronul Cotrocenilor. S-ar putea sa nu va atace el ci cateii din jurul sfatuiti de eminentele cenusii clujene, vai de capul lor. Chiar vai de capul lor! Daca as fi fost infrant de prostul de serviciu, goarna lui Base, adica Boc si m-as chema Ioan Rus, mi-as face sepucu in motul Fleacului (pardon Feleacului). Dar ei il manevreaza, la macaze, pe prostanac si nu se dau batuti. De! Stiti cum este cu facerea de bine… I-ati facut mari din neica nimeni si acum va dau la cap. Va urez succes.
ianuarie 17, 2008 la 11:10 pm
@
Adrian Nastase
ATENTIE LA IMPACIUITORISM, LA “RECLAMA FARA VOIE”, TINTE GRESITE SI OFERTE OTRAVITE PENTRU “DECORATIVE”!
Sa vorbim despre emisiune.
Pentru a puncta lucrurile esentiale, este important sa stabilim de la bun inceput ceva: tu esti bun si convingator oricand iesi “pe sticla” sau in conferintele de presa. Este un punct castigat dintotdeauna.
De aici abia incepe detalierea. Plusul- sau minusul- intr-o emisiune de aici incepe.
Sa nu ne grabim sa spunem ca, daca esti bun totdeauna intr-o prestatie de gen, lucrul asta trebuie sa fie linistitor. Dimpotriva- iar paradoxul e doar aparent. Stii mai bine ca oricine ca orice “scadere”- chiar neparasind registrul calificarii ‘bun”, pur si simplu pentru ca nu ai cum- e sesizabila si marcanta negativ pe imagine.
In mod egal, orice prestatie “egal buna” nu va fi contabilizata pozitiv.
Pur si simplu, va aparea ca un plus in sensul numarului de aparitii publice.
Sa detaliem.
Emisiunea a fost una in care ai avut o prestatie buna (priveste totul din perspectiva deja expusa). Atat (adevarul trebuie privit in ochi!).
Aparitia pe post alaturi de Ion Iliescu este un mesaj percutant (nu doar subliminal, e unul clar, explicit- au “tremurat” multi gandindu-se la ce i-ar putea asteapta; in pofida a ceea ce cred unii despre el, Iliescu nu iarta; mai ales nu-i iarta pe cei care au dus PSD in cadere aproape libera).
Pe de alta parte, insa, tu si Iliescu aveti tipuri complet diferite de mesaje personale. Din ratiuni lesne de identificat, intr-o emisiune in care apari alaturi de el, mesajul sau are intaietate.
Mesajul sau ciudat impaciuitorist, intr-un moment al bataliilor, nu ti se potriveste.
Iliescu este un cu totul alt tip de luptator.
Un luptator care castiga orice batalie iar apoi aproape anuleaza tot luand alaturi- sau pastrans imprejurul sau- indivizi nu dubiosi, ci superdubiosi.
Din 1990 pana acum, Ion Iliescu ar fi avut posibilitatea sa curate locul, ca sa spun asa, de tot balastul uman care, aberant, apoi, ti-a fost pus pe umeri, ulterior. NU a facut-o: de fiecare data cand a iesit la atac, in mod inexplicabil logic, a facut acea binecunoscuta jumatate de pas inapoi si toti cei care ar fi trebuit sa fie inlaturati ai ramas prin preajma, initial in semiumbra pentru ca apoi sa reapara, mai vitali, mai inraiti.
Impaciuitorismul, ACUM ar fi dezastruos.
Perioada prestatiilor “caldute” a trecut.
O spun ferm: o a doua sansa, altfel decat pe termen lung (cand s-ar putea sa nu mai conteze) nu va mai exista.
In plus, in politica, din punctul asta de vedere, e cam ca in fotbal- se aplica mesajul “ocaziile ratate se razbuna”.
Place sau nu place, situatia actuala in care se afla PSD- la care a contribuit PRIORITAR debarcarea ta din zona formal decizional politica- NU ii este imputabila lui Traian Basescu!
Ii este totalmente imputabila actualei formule cocotata in fruntea PSD, formata din Prostanacul et Cie.
Ca sa construiesti, pe principiul dominoului, trebuie sa alegi piesele cu migala si in mod corect.
Ca sa faci cartile, trebuie sa te afli la masa de joc- asta e principiul.
Pentru ca PSD sa poata avea un cuvant greu de spus in politica (jocul politic) trebuie sa fie suficient de important pentru a fi la masa de joc. Deja nu mai este acolo (faptul ca are destui parlamentari, inca- iata, unii au “migrat”- il poate face interesant in cazul trecerii legilor; in plan politic general, insa, lucrurile stii bine ca nu stau asa- iar perspectiva este incetosata daca lucrurile raman neschimbate).
Sau, in cel mai bun caz, PSD e pe cale de a fi ridicat de la masa de joc (politic), urmand sa devina chibitz!
Revenind, daca vrei sa construiesti, pe principiul dominoului, fa un PSD puternic- or, e clar, din istoria recenta, ca doar tu poti face asta!
Ca atare, NU atacurile impotriva lui Basescu trebuie sa preocupe, NU cu asta vei face partidul construit, practic, de tine, sa fie din nou puternic, ci schimband ceea ce e clar ca a facut rau: actuala conducere.
In lupta poltica, obiectivul nr.1 pe care trebuie sa-l selectezi si sa nu te abati nici macar cu privirea in alta parte este refacerea PSD- cu tine pe zona de varf, reteta fiind deja verificata iar o noua “inovatie”, o ratare.
Basescu e o diversiune- cum Dumnezeu nu vezi asta?
Lasa-l pe Basescu sa se hahaie, sa trimita dosare aberante unde vrea, sa injure marinareste (altfel spus, poarta-te asa cum ai anuntat pe blog- citat, in ziarul “7plus” de vineri 18 ianuarie (in timp ce scriu ascult revista presei, la televizor).
Am scris si o repet: tocmai pentru ca este asa cum este (autentic!), BASESCU are priza.
Asa cum tu ai priza pentru ca esti asa cum esti (autentic).
Refa-ti pozitia politica BRUSC, fara “interludii”. Asta e tinta imediata, acum!
Mai clar, mai pe scurt: nu Basescu e tinta, ci PSD!
Acolo trebuie umblat, curatat dintr-o data, dat la o parte!
Asta, daca vrei sa ai “piesa de domino” necesara pentru a construi in viitor!
(Desigur, daca vrei sa mai construiesti!)
Ion Iliescu e necesar, foarte necesar.
Dar, nu rata momentul prin impaciuitorism!!!
Am gasit aici, pe blog, o idee care m-a socat prin lipsa de “inspiratie” a alegerii: ca sloganul tau sa fie “Traian Basescu trebuie oprit!”.
Doamne fereste sa faci o astfel de optiune!
Am mai spus si repet: Basescu e acceptat pentru ca e autentic (nu conteaza daca pozitiv sau negativ), asa cum tu esti acceptat pentru ca esti autentic.
Daca vei merge cu un astfel de slogan (nu neaparat in campanie- sa zicem, in emisiuni care, pana la urma, tot puncte contabilizate inseamna, in plus sau in minus) nu vei reusi!
NU il tinti pe Basescu- tot ce reusesti este ca, fara voie, sa-i faci “reclama”!
(Mutatis mutandis, e ca intr-un film cu banditi. Daca vrei sa aduci oameni la film, faci reclama folosind numele banditului cel mai mare. Lumea va veni, in fapt, acolo, PENTRU acel bandit, el va fi atractia, la el se vor raporta toti, el va fi “magneticul”.
NU te mai raporta, permanent- si NU mai raporta totul, permanent- la Basescu! Nu faci altceva decat “reclama” filmului cu Basescu! Privind din nou adevarul in ochi, Basescu este un resonaj magnetic! NU indrepta “gandurile” celorlalti in acea directie!).
ANul meu drag, “CEVA” pe care nu-l pot defini inca, a facut sa-mi sune clopotelul de alarma, privind acea emisiune.
“CEVA” care tzine, intr-un fel, de acea evident nedorita de tine “(a)tragere” catre impaciuitorism.
Ceva care contrazice structura ta specifica de luptator.
Asta, in pofida unor atitudini foarte ferme din emisiune.
O ANUMITA intuitie, care nu a dat vreodata gres (dar si faptul ca pun cap la cap anumite lucruri care, pentru altii, nu ar avea legatura) ma face sa cred ca, in momentul de fata, fiind calr ca nu mai poti fi tinut in zona umbroaasa, se incearca a te face sa accepti o functie DECORATIVA in PSD.
Parerea mea ferma este ca se incearca determinarea ta in acest sens- iar din partea “zonei impaciuitoriste” (Remarca, am spus “zona”- deci nu m-am referit la cineva anume, in mod explicit) vin “semnale” ca de acolo ai putea sa te relansezi.
NU e asa!
NU accepta!
Lupta- admit, desi nu sunt de acord total nici cu ceea ce voi afirma acum- STRICT pentru unul dintre cele trei locuri de mare vizibilitate si forta din PSD: presedinte, presedinte executiv sau secretar general!
(NU sunt total de acord pentru ca tu trebuie sa fii presedintele PSD- s-a vazut ce performate politice a avut acest partid cand l-ai condus).
NU ADMITE impaciuitorismul cu “echipa Prostanacul et Cie”.
Daca nu ii vei inlatura TOTAL de la conducerea PSD, nu vei reusi sa redresezi nimic!
Da, trebuie sa candidezi la prezidentiale.
NU CREDE in “promisiuni impaciuitoriste”, vei fi vandut si acum!
Inlatura-i cu riscul a se rupe PSD!
Nu-i nimic, a mai plecat si ApR si au fost castigate urmatoarele alegeri! Nu conteaza ca acum s-ar intampla in an electoral. Un astfeld e argument este pagubos!
Poate parea paradoxal, dar e adevarul.
Daca ar pleca, sa zicem, “trupa” Prostanacul et Cie, nu s-ar intampla nimic rau, tu ai reusi sa redresezi PSD total (inca se poate, suntem in ianuarie). Nu s-ar simti nici un cutremur (nu uita, electoratul tau e mai mare decat suma membrilor de partid- care oricum nu accepta actuala conducere; oricum, nu doar membrii partidului vioteaza si nu doar ep voturile lor te bazezi- ci pe acel PLUS al tau, absolut remarcabil, din care NOI facem parte!; NOI, care NU vom iesi la vot daca tu nu vei fi in pozitie de frunte si candidat al prezidentiale; NOI NU votam pe altcineva- si nici listele PSD necondus de tine si fara tine pe pozitia nr.1; spun foarte serios- e mai mjult decat un avertisment, e un anunt ferm!).
Daca nu faci miscarea, de teama “ruperii” (care, repet, nici nu s-ar simti negativ la nivelul efectelor politice) totul e pierdut pe termen lung.
ANul meu drag, iti repet: NU accepta o functie decorativa!
E nevoie sa fii candidatul PSD la prezidentiale: daca nu vei face miscarea de inlaturare totala a actulei “formule de varf” NU vei fi!
Vom pierde cu totii!
(Din nou te rog: priveste adevarul in ochi; din comportamentul lor se pare ca fie NU VOR sa ajunga la putere, y compris sa castige prezidentialele- fie ca “se supun stapanilor” care “dicteaza” in acest sens).
ianuarie 17, 2008 la 11:13 pm
semnificativă prezenţa tandemului Iliescu – Năstase la Antena 3. pentru mulţi, între care şi subsemnatul, a reprezentat un semnal.
sper că va fi întărit în zilele şi săptămânile următoare prin semnale cel puţin la fel de puternice!
succes
ianuarie 17, 2008 la 11:19 pm
FELICITARI PENTRU EMISIUNE. Sper sa reveniti in politica acolo unde va este locul.SUS.Succes in continuare si nu abandonati lupta.sunteti un om politic rafinat cu prestanta si meritati mai mult.Cred in revenirea dumneavastra pe scena politica.
ianuarie 17, 2008 la 11:20 pm
Un om este valoros sau nu .A fi batran sau tanar e o stare , intamplator unii s-au nascut inaintea altora , nu exista nici un merit in asta.
Ce ma ingrijoreaza este faptul ca fanii marinarului sunt atat de fanatici incat se comporta ca minerii in zorii democratiei .Nu dialogheaza ,pretind ca detin adevarul absolut , fara sa-si dea seama il maimutaresc pe CAPITAN .Obositori !Habar nu au ca ultimul atac ,asupra lui Oprescu a fost cea mai mare prostie, sunt prea multi oamenii de rand care il apreciaza si probabil este una dintre slujbele in care nu exista pile , masluiri, compromisuri smecherii sau alte manelisme , lucru stiut de orice om sanatos la minte.
Am redat rezumatul unei discutii ,intre colegi , dintre care unii l-au votat pe marinar .
N-am vazut emisiunea ,lucram ,dar declaratia de la stirile A 3 mi – a placut !
S-auzim numai de bine !
ianuarie 18, 2008 la 1:01 am
Triada salvatoare pentru PSD: Iliescu/Nastase/Ponta, 3 generatii, 3 caractere puternice, 3 personalitati! calitate!
@infectat de cretinism
Omule ce ai scris mai sus denota frustrare, psihiatrie si suferinta!
prima data mi s-a parut ca esti util in decor, a doua oara m-ai enervat, a treia oara m-am imunizat! si…acum..ma amuzi..deci o ghicitoare pentru tine: “are o parte fer-oa-sa si o parte lemn-oa-sa! ghici ce-i???? Daca stii… iti dau premiul “erou al muncii basesciste-ancora de tinichia”
ianuarie 18, 2008 la 1:35 am
@Manuela, Darius
Cred ca A3 nu se supara daca punetzi un “link adanc” direct la emisiune. Url-ul e urmatorul:
http://www.antena3.ro/ramuri/primaed_17_01_2007.ram
ianuarie 18, 2008 la 3:37 am
felicitari pentru emisiune acesta este mesjul de care au nevoie toti acei psd-isti care au multa nevoie de o noua conducere.
p.s. poate ca in aceste zile de numiri sau de respingeri de ministri oameni aveau nevoie de o opozitie si de un partid de stanga care sa le fie mai aproape dar cum au fost mai fost si alte ocazi conducerea partidului a tacut pacat ca s-au pierdut multe momente prielnice.incercati sa luati conducerea partidului inainte de a fi mai rau
ianuarie 18, 2008 la 3:41 am
Nu il presati pe dl Nastase! Destule postari din ultimul timp au fost de fapt indemnuri la actiune, in esenta incercari de a pune presiune pe dl Nastase. Daca tineti la el, atunci nu il presati. Oferiti sugestii, dar nu si indemnuri. Daca aveti senzatia ca nu stie ce sa faca, atunci lasati-l sa se gindeasca, e cel mai bine asa. Pina la urma, cel care poarta cea mai mare raspundere pentru dl Nastase este chiar dl Nastase. Poate ca dl Nastase trebuie sa se descurce intr-o ceata de pitpalaci politici, dar toti acesti pitpalaci au fost alesi, dispun de autoritatea pe care le-o dau stampilele si sunt maestri in a spune ce ar vrea ceilalti sa auda. Din experienta mea, intuiesc ca in acest moment citeva zeci de procente dintre fruntasii pesedisti transmit semne de simpatie in toate directiile. Scopurile, mijloacele si momentele pentru el insusi trebuie sa le stabileasca dl Nastase, indiferent rezultatul. Regret, nu am putut urmari emisiunea.
ianuarie 18, 2008 la 8:40 am
@Adrian Nastase
Cred ca pornirea este buna, dar actiunea de promovare trebuie sustinuta permanent de aici incolo de pe o pozitie darza.Trebuie taiata permanent macaroana lui Zeus cu dovezi clare, ca sunt slava -Domnului.(V-am mai sugerat odata acest lucru si mi-ati spus ceva despre scut, aparare, etc.Dupa cum vedeti tot atacul e cea mai buna aparare).De data asta va sugerez sa actionati pentru a nu se pierde cazul “Profesorul”- unde se incearca estomparea lui cu alte stiri “bomba”.Trageti de acest caz cat se poate.
@Neinfectat si@IonAdrian
Daca va iubiti si va admirati in asemenea hal, de ce nu mergeti voi undeva la un loc dosnic?
Sau nu;mai bine la psihiatrie.
ianuarie 18, 2008 la 9:03 am
« Finalement, mieux vaut se battre qu’avoir peur. »
Cine râde la urma va fi victorios.
ianuarie 18, 2008 la 9:47 am
Pentru Adrian NASTASE.
!!!
La politique est plus dangereuse que la guerre… A la guerre, vous ne pouvez être tué qu’une seule fois.
En politique, plusieurs fois.
“Sunteti de accord ? ”
Vous ne pouvez changer la vision politique des gens avec un film, mais vous pouvez au moins engendrer une discussion politique.
Fapte si actiunii, de blaga, blaga 18 ani …..
La politique n’est pas une science. Elle est un art.
Deci nu trebuie sa scrii carti, sunteti de accord ?
Le peuple s’intéresse à la politique quand la politique s’intéresse à lui.
Ce propuneti ?
Faire parler un homme politique sur ses projets et son programme, c’est comme demander à un garçon de restaurant si le menu est bon.
Credeti ?
La politique est peut-être la seule profession pour laquelle nulle préparation n’est jugée nécessaire.
Sunteti de accord ?
Vanghelie este un exemplul cel mai bun
Où il n’y a point de maître, tout le monde est maître ; où tout le monde est maître, tout le monde est esclave.
Romania cum este ?
En politique, il faut donner ce qu’on n’a pas, et promettre ce qu’on ne peut pas donner.
Este doctrina socialista ?
ianuarie 18, 2008 la 9:48 am
Aya,
interesanta si patimasa intevenia ta – pe alocurea obiectiva si pertinenta. Relativ la “impaciuitorism”, uiti ca Adrian Nastase nu este nici in Consiliul National, nici colo, nici colo. E un simplu membru de partid. Pe cand Ion Iliescu este Presedinte de Onoare si e in acele organisme decizionale.
Aceasta iesire la rampa de ieri a dat un semnal foarte clar si foarte puternic. Puteau sa vorbeasca despre fluturi sau despre gherghine, tot aia era; semnalul era ca “SUNT IMPREUNA”, chiar daca vorbesc pe doua tonuri, pe doua voci, in doua registre. Stii foarte bine ca nimeni nu-i poate reprosa, pe fata, lui Ion Iliescu ceva.
Nu cred ca ion Iliescu l-a adus in partid si i-a dat functie lui Ilie Sarbu. Nici lui Dragnea – venit cu pluta de la PD. Nici lui Dancu, nici lui Rus. Nu cumva domnii astia, prin stilul lor de a face politica in PSD au creat conditii pentru prabusirea in gol?
Lasam securile razboiului ingropate. Evident, Adrian Nastase e un om politic foarte valoros, unul dintre putinii in stare sa redreseze Romania si sa o aduca intr-o zona a respectabilitatii. Dar nu poate sa o faca fara Ion Iliescu. Cred ca aceasta lectie a destinului pe care a primit-o l-a lamurit in privinta oamenilor si a intereselor lor. Toti am primit o lectie. Chestiunea e sa si invatam ceva.
Referitor la oamenii pe care i-a “trecut” Iliescu spre Nastase. Pai, daca erau valabili, i-ar fi pastrat. Adrian trebuia sa fie atent si sa se intrebe asupra lor.Nu era obligatoriu sa si-i insuseasca. Sunt multe de spus. Ce vreau eu sa spun e ca, fara Ion Iliescu, Partidul Social Democrat nu ar mai fi fost in veci in stare sa se redreseze dupa loviturile miselesti orchestrate de Basescu, din toate partile. Inclusiv din interior. Si ca Ion Iliescu este omul cu mesaj de forta in partid. Asa ca, sa asteptam intalnirea de duminica. Nu poti sa schimbi nimic dinafara “sistemului”, stii mai bine ca oricine. Si chiar din sistem, nu poti sa schimbi, daca nu ai oamenii care sa cupleze la ideile tale. Daca vor reusi sa redreseze partidul sunt genii. Pentru ca partidul social democrat, la momentul acesta, cunoaste deodata toate crizele posibile. Si de identitate, si de mesaj, si de lider si de organizare. Nu e momentul “masurarii pe batz” – cred ca stii ce inseamna asta.
ianuarie 18, 2008 la 10:29 am
Aseara, pentru prima data de cand frecventez acest blog, mi-a fost cenzurat un mesaj. Mi-ar placea sa cred ca macar a ajuns sub ochii d-lui Nastase. Ca nu a devenit public, nu-i nici o nenorocire.
Dar, tocmai ma pregateam sa propun d-lui Nastase si administratorilor ca, pentru fluenta discutiilor pentru persoanele care dovedesc seriozitate si decenta sa nu mai functioneze cenzura. Discutiile ar fi alerte, replicile rapide si ar creste numarul postarilor. M-as fi crezut indreptatit sa fiu se;lectat. Cu acest mesaj cenzurat nu stiu daca mai am prestigiul necesar pentru a sustine propunerea.
ianuarie 18, 2008 la 10:41 am
Foarte bune comentariile dumneavoastra in emisiune si la obiect ca de fiecare data.Am vazut ca ati adus-o in partid la dumneavoastra pe doamna Delia Olguta Vasilescu.Poate o aduceti si pe doamna Buruiana.Sint niste pesoane foarte bune in ceea ce fac.Tineti-o tot asa.
ianuarie 18, 2008 la 11:37 am
Desi nu sunt simpatizant PSD pot spune ca am ramas placut surprins de mesajul doamnei Aya. Mai mult decat pertinent, realist si sincer.
Domnule Nastase, daca chiar vreti sa faceti o schimbare reala in PSD si daca chiar vreti sa fiti un vector de stabilitate si prosperitate e indicat sa fiti sincer si sa recunoasteti reculul socio-economic romanesc din anii guvernarilor FSN-PDSR-PSD ( am facut o asemenea analiza, desi poate fi catalogata ca fiind patimasa, pe blogul meu http://pareristul.blogspot.com ). E o chestiune de verticalitate pe care trebuie sa o probati cu onoare. Nu va puteti lansa intr-o lupta politica sustinad ca sunteti un patid de Harapi Albi. Lucrurile nu sunt chiar asa si daca vreti sa aveti o sansa reala , asa cum spunea Aya, mai intai trebuie sa faceti curatenie prin ograda PSD. Lasand la o parte orice simpatie sau antipatie in randul oamenior politici romani, daca analizati evolutia statistica post-decembrista a Romaniei veti avea in fata un tablou nu foarte placut si nu foarte in avantajul celor care sunt astazi in PSD. Cei care au influentat in mod direct destinele romanilor in aceasta perioada cred ca nu mai au dreptul moral sa pretinda ca sunt solutia pentru viitorul Romaniei. Domnule Nastase, ganditi-va bine daca aveti alternative reale nu la guvernarea PNL sau PD-l ci la guvernarea PSD la care visati. Daca va lansati intr-o campanie electorala propunand o echipa guvernamentala din oameni politici compromisi si nu din tehnocrati de certa valoare ,cu recunoastere profunda, ma tem ca nu prea veti ajunge departe iar o a doua infrangere a dumneavoastra in lupra pentru prezidentiale cred ca v-ar da lovitura de gratie. Parerea mea de parerist e ca pentru romanul de rand conteaza ca in momentul de fata si in viitorul proxim guvernul sa fie compus din profesionisti care sa-si faca treaba punctual, cu constiinciozitate si profesionalism. Nu din oameni politici care care au motive mai mult sau mai putin meschine, ce tin doar de o imagine vremelnica de luptator cu adversarii politici, si nu tin de interesele reale ale romanilor raportate la potentialul exploatat al economiei romanesti.
Si daca tot am ajuns aici domnule Nastase, cu sinceritate analizati daca Legea Pensiilor adoptata la initiativa PSD daca a fost si daca este realista, tinand cont de faptul ca sunt prognozate probleme mari pentru 2009 pentru plata pensiilor. Asta e un adevarat bumerang care va poate lovi pe dumneavoastra in ceafa, desi a fost lansat de Geoana si compania. De asta ii dau dreptate lui Aya… inamicul dumneavoastra politic acum nu este Basescu ci Geoana si compania. Ei , in numele unei stangi populiste, va pot submina intentiile si viitorul politic. Ganditi-va ce vor gandi acei oameni care pica sub incidentza acestei legi initiata si promovata de PSD: “pai daca PSD-ul a luat initiativa asta si nu a si fost in stare sa gaseasca si banii necesari pentru ea, degeaba au dat-o”. Si dumneavoastra veti plati nota de plata pentru asta. Si cu fiecare actiune negandita pana la capat, dumneavoastra veti fi cel care va incasa suturile pentru incompetenta si lipsa de expertiza a echipei Geoana & Co.
Nu sunt in masura sa dau eu sfaturi politice dar daca analizati corect evolutia datelor demografice din 1990 si pana acum veti constata ca se restrange “bazinul clasic “de votanti PSD. Daca vreti sa fiti creditat cu incredere de tineri, solutia este sa va indreptati atentia catre ei in mod real, pastrand totodata respectul cuvenit pentru cei de peste 50 de ani. Psd-ul greseste fundamental daca se pozitioneaza strategic in “extrema stanga” a stangii. Din punctul meu de vedere asta echivaleaza cu o reintoarcere la comunism si cred ca tinerii valorosi, care reprezinta viitorul , numai comunism nu mai vor. Din aceasta perspectiva domnule Nastase, NU VA FIE FRICA SA FITI UN REFORMATOR SI SA LUATI SI MASURI POLICO-ECONOMICE DE CENTRU-DREAPTA. Si cand am spus sa va indreptati atentia catre tinerii valorosi nu am spus sa va indreptati atentia catre cei 100-200-300 de tineri din organizatiile de tineret ale PSD ci catre cei care dintr-un motiv sau altul au refuzat sa se inregimenteze politic. Asa cred ca prestanta si credibilitatea dumneavoastra va avea mai mult de castigat. Nu intrevad alta alternativa.
Si nu in ultimul rand nu uitati ca mai mult decat orice Romania are nevoie acum de o justitie impartiala si eficienta, care sa nu se poata opri din cauza ca x sau y este membru intr-un partid politic si “nu dam in el pentru ca e de-al nostru”. Cand si justitia va functiona fara sincope si fara amestecul politicienilor in ea, egal pentru toata lumea, atunci intrevad o schimbare reala in Romania . Si cel care va reusi sa faca treaba asta primul nu va avea decat de castigat. Daca faceti o radiografie a temelor abordate de Presedintele Basescu, veti observa ca justitia e pe primul plan si deocamdata pentru domnia sa este o carte castigatoare. De ce nu preluati aceasta tema?
In incheiere , desi nu sunt simpatizant PSD si nici macar simpatizantul dumneavoastra domnule Nastase, sper ca pentru binele societatii romanesti sa dovediti , si dumneavoastra si PSD, ca reformele pe care vreti sa le propuneti sunt chiar reforme si nu doar o alta modalitate prin care sa isi bage unii mainile in buzunarele noastre sau sa batem pasul pe loc.
ianuarie 18, 2008 la 12:14 pm
@pareristu’
Nu te intreb decat atat : de ce cele mai mari devalorizari ale leului s-au petrecut in regimurile foestei Aliante Civice si a portocaliilor, cam dupa 2-3 ani de guvernare ?Cine urla din toti bojocii sa incheiem afacerile cu rusii si chinezii fiindca-s comunisti, in conditiile in care Occidentul se muta cu arme si bagaje pe teritoriile respective (durandu-i in cur de comunisti) ?
Dupa ce raspunzi la astea corect, mai vorbim.Pana atunci mi-ai creat impresia de rau intentionat sau de incapabil in a pricepe fenomenele economice.
ianuarie 18, 2008 la 1:04 pm
@Argusdre
Chiar nu vreau sa intram in polemica, dar daca esti altceva decat un simplu aplaudac si ai pus mana vreodata pe un Anuar Statistic al Romaniei , pe care sa-l mai fi si inteleles, atunci nu cred ca ai mai putea sa spui ca devalorizarea leului cea mai mare a fost pe vremea Aliantei Civice si a portocaliilor. Poti sa imi spui in termeni nominali cat s-a devalorizat leul intre 22 decembrie 1989 si pana la alegerile din 1996? Cat intre aceste alegeri si pana la urmatoarele din 2004? Si cat de la acestea din urma pana in 2004? Nu mie trebuie sa imi raspunzi. Analizeaza cifrele singur si reevalueaza-ti afirmatia.
Domnul meu, daca ai fi intrat pe blogul meu si ai fi citit motivatia pentru care am scris mai devreme pe blogul asta, ai fi inteles ce e cu adevarat important pentru mine. Nu ai facut-o si nici nu esti de condamnat pentru asta, dar daca vrei sa ai pretentia ca ai o opinie pertinenta , valabila si demna de luat in seama cred ca ar trebui sa incerci, macar din cand in cand sa schimbi si punctul de vedere din care abordezi o problema. Daca as fi malitios si as vrea sa profit din cauza ca privesti unilateral o problema ( in cazul nostrui impresia ta ca as fi rau intentionat sau incapabil de a intelege ceva), ti-as servi metaforic o scaltoaca dupa cap si ti-as spune ca “Da, sunt rau intentionat daca doresc sa traiesc intr-o tara normala, in care guvernantii sa fie interesati in mod real de interesele omului obisnuit si nu DOAR de o impresie artistica de warrior cu ceilalti oameni politici din partide”. Sunt de-a dreptul subversiv daca spun asta unui om ca Adrian Nastase? Poate in capul tau .
ianuarie 18, 2008 la 1:24 pm
Pareristu’ in primul rand imi pare rau sa te anunt ca asa-zisa dezvaluirea ta ca sunt sau postez din Ungaria, este gresita imi pare rau sa te dezamagesc dar nu scriu din Ungaria, e de prisos cautariile talr prin IP, pe tine te-am identificat, stiu exact unde locuesti si de unde postezi, vezi pe blogul meu PS. daca n-ai stiut in Ungaria ltraiesc in jur de 80.000 de romani care au si comunitate si ziar romanesc sa nu vorbesc de muncitori romani. Am sursele mele cine esti cum ? nu trebuie sa le stii pe toate. Imi pare rau daca te oftica chestia ca basescu ar fi colaboratorul Securitatii, nu stiu cine te plateste si nici nu ma intereseaza cred eu ca ai ceva probleme cu sanatatea, daca Mircea Geoana si Emil Constantinescu si Gigi Becali au declarat in presa ca Basescu TRAIAN era securist si a facut politie politica, de ce n-am eu dreptul sa-i cred ? mai ales ca ti-am pus documente incontestabile, ca Basescu era Colaboratorul Securitatii, este obligatia lui sa deie raspunsuri lui Geoana, Constantinescu, si lui Gigi Becali care este om curat ca lacrima, care a suferit pe urma securistilor asa cum zice dansu despre Basescul tau, mai bine cauta-ti o fata lasa barbatii.
Emil Constantinescu , citez : “În tupeul său nemărginit, Traian Băsescu îşi permite să dea sentinţe asupra unor perioade istorice şi să comenteze pe şefii de stat care l-au precedat. Nu am nici o îndoială că preşedintele Băsescu va sfârşi, mai devreme sau mai târziu, în gunoiul istoriei.
Dar trebuie ca acolo să fie însoţit şi de trupa de aplaudaci şi manipulatori care i-au creat majoritatea electorală de încredere şi intenţie de vot“, scrie fostul preşedinte Emil Constantinescu, într-un comunicat. El reacţionează cu duritate la afirmaţia actualului şef al statului, făcută miercuri, la B1 Tv, că pe Constantinescu l-a înfrânt Ion Iliescu, nu serviciile secrete.. (R.C.)
Jos megalomanul securis Traian Basescu, iar tu PARERISTU’ du-te sa-te controlezi la un medic, pot sa-ti recomand un psihiatru…..
ianuarie 18, 2008 la 1:49 pm
Emisiunea a fost un REGAL. Pacat ca ora a fost nepotrivita. Multi erau la servici sau pe drum. Felicitari amandorura.
ianuarie 18, 2008 la 2:08 pm
@ Ovidiu,
Nu cred ca blogul lui Adrian Nastase este locul cel mai indicat pentru tine in care poti sa iti exacerbezi infantilismul politic. Vrei sa iti demonstrez punctual ca in privinta aptitudinilor tale politice genunchiul broastei este cu mult mai sus decat potentialul tau maxim?
Spui ca ai sursele tale si stii cine sunt si unde locuiesc. Bravos natiune! Ai mai descoperit inca o data America? Poti cumva sa imi spui si din ce cauza mi-a murit baietelul asta toamna, pentru ca legistii inca nu mi-au dat raspunsul asta punctual? Daca pentru tine este mai important CINE SUNT si nu ce gandesc despre normalitatea socio-politica pe care o doresc ca simplu cetatean roman, acum si in viitor? Mirosi a securist. E de la vreun deodorant ce se vinde pe sub mana?
Mi-as dori sa nu vorbesc despre tine “mai draga” O, dar asa cum se intampla de obicei cu prostovanii care fac pe desteptii in fata clasei, nu ai putut sa te abtii si vrei sa ne arati cat de “civic, moral, si mai ales vigilent esti tu. Sper ca nu ai nimic impotriva sa ii spui domnului Nastase care au fost resorturile tale interne care te-au determinat sa ii asociezi acest blog cu poza unei femei intr-o tinuta , hai sa-i zicem asa, “de budoir”? Asta tine de convingerile tale politice?
Poate ne explici si noua daca ai obiceiul sa gandesti ceea ce faci? Spun asta pentru ca vad ca nu imi e clar daca tu, daca esti cetatean roman , ai respect pentru Institutia prezidentiala, pentru Primul Ministru si pentru sotia lui. Ce pot sa cred din simpla Ta alaturare pe o singura pagina de blog a unei caricaturi a Presedintelui Romaniei, a unei fotografii a Primului Ministru, a unei fotografii a doamnei Tariceanu, a fotografiilor a doi Dictatori criminali (Ceausescu si Hitler) si a unor fotografii de femei imbracate foarte sumar? Ce pot sa cred despre tine “mai draga” O daca tu faci propaganda fostului dictator Ceausescu? Pana una alta, in opinia mea, tot ghiveciul de informatii si fotografii pe care le-ai pus pe blogul tau nu reprezinta altceva decat “ghiveciul”din capul tau. Nu dau verdicte, dar la cum te comporti asta este impresia pe care mi-o lasi.
Este irelevanta total pentru mine atitudinea ta si lipsa ta de respect pentru dialog. Nu comentez absolut deloc faptul ca atunci cand nu mai ai argumente pur si simplu blochezi posibilitatea de a mai posta pe blogul tau pentru cel care te reduce la tacere prin logica, rationament si punctualitate . Nu comentez iarasi incapacitatea ta de a face diferenta dintre o supozitie si o dovada certa , precum nu comentez nici faptul ca desi stii sa citesti nu esti si capabil sa intelegi ce spun documentele pe care tu insutzi le postezi pe blogul tau. Si vrei si un exemplu? Ai inteles ce a spus CNSAS in decizia pe care a dat-o in data de 17 octombrie 2006? Mai citeste-o o data , de doua ori sau de cate ori crezi ca e nevoie pentru a o intelege pana la capat. Cu toate astea singurul lucru pe care ti-l mai spun , “mai draga” O , este faptul ca nu pot sa nu remarc cum ti-ai insusit principiile fundamentale ale democratiei. Penibil. Cand vei intelege ca sunt calomnii vorbele fara sustinere in documente, mai ai o sansa sa te creditez cu un pic de buna-intentie. Atunci poate o sa iau in calcul sfatul tau de a merge la un psihiatru. Pana atunci insa, o sa imi permit sa surad la orice sfat pe care ai avea intentia sa mi-l dai.
PS. Scuzati-ma Domnule Nastase, dar nu cred ca se cuvine sa il las pe onestul O in suspans .
ianuarie 18, 2008 la 2:52 pm
Aici se cenzureaza mesajele de bun simt? himmmm…uluitor
ianuarie 18, 2008 la 3:02 pm
@pareristu’
te-a cenzurat cineva? … eu nu cred, desi libertatea de exprimare nu inseamana neaparat ca poti spune orice, oricum si despre oricine… mesaje de bun simt implica pana la urma si o autocenzura…
ianuarie 18, 2008 la 3:06 pm
@Manuela
Scuze, asta era impresia mea pentru ca a durat destul de mult dintre momentul in care am trimis materialul si pana a aparut el. Scuze inca o data
ianuarie 18, 2008 la 3:09 pm
@pareristu’
explicatia e mult mai simpla… in acel moment nu eram in fata calculatorului deci nu aveam cum sa-l aprob:) … scuze
ianuarie 18, 2008 la 3:40 pm
Dupa parerea mea si Manuela si AN sunt mult prea blanzi cand vine vorba de a elimina unele mesaje aberante. Probabil e reflexul unei credintze profunde in valorile democratiei.
Eu propun totusi o moderare mai agresiva. Exista indivizi care efectiv polueaza blogul cu aberatzii si care faca asta deliberat, pentru a-i dezgusta pe oamenii normali cu bun simtz sa participe. Ei nu critica, nu schimba idei si parei, ci doar incearca sa distruga, intr-un mod mai putin evident, ce-i drept, insa nu mai putin eficace. Trebuie opriti. Asta nu are nimic de a face cu cenzura, e pur si simplu o revenire la normalitate.
ianuarie 18, 2008 la 3:46 pm
@Draghi Puterity,
Ai perfecta dreptate. Chiar ma mir cum de Ovidiu a putut publica la voi. Uita-te putin pe linkul asta sa vezi cat de diplomat e si cat de bine intentionat e: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=3585641139288205525&postID=5563679872198751842
ianuarie 18, 2008 la 4:25 pm
Revin, dupa o mai lunga absenta, pe blogul Dvs. Asta nu insemna ca nu am mai intrat… V-am urmarit constant, dar nu am mai scris o vreme…
De aceea, imi permit, inainte de orice, sa va adresez atat Dvs cat si tuturor partenerilor de dialog virtual, cam tarziu, dar din tot sufletul, urarile mele cele mai bune pentru 2008.
In ceea ce priveste prestatia Dvs?…
Felicitari Domnule Nastase!!!!
Felicitari nu doar pentru prestatia eleganta (ca de obicei, de altfel), ci si pentru puterea de a trece cu intelepciune peste obstacolele ce inca va mai despart de presedintele Iliescu.
Felicitari pentru puterea de a merge impreuna cu dansul, desi, in sinea Dvs (sunt convinsa de asta…), sunteti constient de faptul ca 50% din esecul la “prezidentialele” din 2004 i de “datoreaza”… Pentru ca, ce mai tura-vura,… “bunicuta” v-a tradat atunci…. Si stie si el asta… si acum regreta… Regreta ca a plecat prea des urechea la “sfetnicii” gen Talpes… invatati sa controleze si sa manipuleze … sa fitileasca si, mai ales, sa tradeze… Ca azi, parte din temele cu care va plimba Morar pe la DNA sunt livrate “la pachet” de fostul consilier prezidential… Restul de 50% si-l pot asuma colegii dvs., presa si formatorii de opinie. Dintre ei putini au azi taria sa recunoasca faptul ca au gresit cand au pariat pe Base “armasarul naravas”, care acum ii taraie turbat prin toate santurile istoriei si da cu ei de toate gardurile… ii da cu capul de pereti si-i bate cu copitele… Acum le pare rau cu nu au mizat pe “calul de povara”, care tinea la tavaleala, care muncise la agoniseala tarii si care, invatat cu hamul, isi vedea linistit de treaba, fara nechezatul galagios si inutil… Ati fost lucrat Domnule Nastase… si cel care v-a lucrat in primul rand, gresind poate pentru prima data din ‘90 incoace calculele, este chiar presedintele Iliescu…
Cu toata vasta sa experienta, Iliescu s-a lasat “prostit” de garagara populista a lui Base… de aparenta omului simpatic… de smechereala lui de smenar din port, care “te face” din vorbe… si te imbrobodeste, pana te trage intr-un loc mai “la fereala” unde cu ranjetul sau sarcastic, iti infige cutitul in burta…si-ti fura portofelul… Sunt sigura ca nu si-a imaginat nici o clipa ca Romania va ajunge intr-o asemenea situatie catastrofala… Caci o avea Iliescu multe pacate, dar nu poate fi acuzat ca ar vrea raul Romaniei… Si pentru asta merita sa treceti peste ceea ce va separa si sa refaceti la viitoarea intalnire PSD tandemul carea scos Romania din fundatura istoriei in care o varase Conventia intre ‘96-2000. E singura solutie… Iar pentru lupta asta nici un sacrificiu nu e prea mare… Alaturi de Iliescu sunteti cu adevarat forta ce poate sa reaseze PDSul in frunte, acolo unde ii e locul pe scena politica si astfel sa readuceti normalitatea in tara asta care pe zi ce trece “fall apart”…. se “dezintegreaza”… tocmai acum cand s-a “integrat” in Europa…
P.S. acum am primit pe mail informatia ca Melescanu i-a returnat avizele lui Basescu… nici nu mai stii daca sa razi sau sa plangi… ca toata situatia asta daca nu ar fi “de plans” ar fi in mod sigur “de ras”…
ianuarie 18, 2008 la 5:15 pm
foarte buna prestatia dvs. la antena 3 impreuna cu dl. iliescu. basescu trebui sa inteleaga ca in stilul sau nu se mai poate
ianuarie 18, 2008 la 5:46 pm
Domnule Nastase,
Trebuie sa va acomodati rapid, inca din aceasta seara (alaturi de vorba adevarata rostita apasat si tabelul de management al evidentei finantarilor nereusite din banii publici implementate de catre unii), cu stilul “grosolan serios”. Va rog insistent sa renuntati la glume, la ironii, la fineturi. Luati asa un pic toporul in mana.
Bafta!
ianuarie 18, 2008 la 6:40 pm
Stiu ca nu m-a intrebat nimeni. Totusi raspund. Avem de-a face cu un posesor de ipocrizie rasata si cu un animal politic de o perfecta corectitudine procedurala si atitudinala, raportata strict la sistemul sau de valori. Nu-l poti condamna ca, in limitele fiintei sale, nu e corect. Este perfect fidel siesi. Pe el n-are cum sa nu-l admire consecventa din noi.
Doi politicieni….. Si n-o zic cu patima ci strict stiintific.
ianuarie 18, 2008 la 11:12 pm
Gabriela Savitsky
Adrian Nastase este membru al Consilului National.
Conform Stratutului PSD, toti parlamentarii respectivului partid sunt membri de drept ai Consiliului National.
Adrian Nastase este deputat.
Ca atare, nu este “un simplu membru de partid”- asa cum spui.
Sunt de acord cu tine cand spui ca un mesaj important (mai ales pentru cei care au destabilizat PSD, prin debarcarea mafiota de la Hotel Confort si prin cocotzarea “grupei” Prostanacul et Cie pe “scaunele inalte” ale deciziei poltice formale) a fost aparitia impreuna a lui Iliescu si Nastase (i-am enumerat in ordine alfabetica).
Inpaciuitorismul tau este pagubos- si nu numai al tau (o spun fara menajamente, fara rezerve, pentru ca mai sutn doar cateva zile la mijloc!).
Securea razboiului sa raman ingropata?
ACUM E MOMENTUL SA FIE FOLOSITE TOATE SECURILE!
Place sau nu place, un al doilea moment nu va exista si daca nu se deschide drumul acum (cu securea, maceta nu e pe specificul romanesc!) va ramane inchis pentru foarte multa vreme.
Gresti cand afirmi ca toate chestiunile de oaguba in OPSDF sunt dinc auza lui basescu.
Ii faci o reclama inutila.
Relele, pagubele, se trag din interiorul PSD.
Ca asta i-a fost favorabil lui Basescu, nu-i poate fi imputabil.
Ca s-a folosit, uneori, poate, de aceasta stare, iar nu-i poate fi imputabil. Este om poltiic si astfel de jocuri pe interioruil partii adevrse fac parte din “jocul poltic mare”.
NU Iliescu ii poate fi competitor lui Basescu (nu inteleg prin asta ca ar trebui sa mai intre o data in cursa pentru Cotroceni- nici nu s-ar putea, constitutional; ma refer la planul amplu, general)- ci numai si numai Adrian Nastase.
S-a vazut asta la alegerile generale si la cele prezidentiale din 2004.
S-a vazut si cu diverse alte ocazii.
Impaciuitoristul si, deseori ezitantul Ion Iliescu (cu acea binecunoscuta, in cazul lui, jumatate de pas inapoi) NU poate redresa PSD in situatia actuala- si nici nu se poate lupta eficient, in stilul sau, cu cei ce ataca din interior, “dublati” de cei din exterior.
Tipul lui de strategie merge pe alte planuri- razboiul de acum nu e pe stilul lui.
Sigur ca poate fi de folos, ca prestanta, ca prestigiu, ca experienta.
Dar eficient poate fi doar abilul si, in acelasi timp, imprevizibilul si rezistentul la lovituri Adrian Nastase. Este genul de tip care paote cobori in ring. Stie si poate “incasa” si ramane in picioare- dar si loveste cu forta, fara rezerve si pune la podea. E momentul ringului, din pacate.
Pe de o parte spui ca Ion Iliescu nu poate fi contrazis direct si, pe de alta parte, te intrebi de ce nu s-a debarasat Adrian Nastase de tipii “balast” ep care i-a lasat mostenire Ion ILiescu.
Ar trebui sa te decizi!
ANul a dat in laturi multi dintre ei- dar au mai ramas (unii sprijiniti direct de Iliescu). Iar cei inlaturati avusesera timp, in periaoda in care au fost protejati de Ion Iliescu (are un imans defect: sensibilitatea exacerbata fata de indivizii pe care ii stie demult sau care ii sunt recomandati de cei pe care ii cunoaste demult!) sa-si “creaca” urmasi, dupa asemanarea lor.
Mutatis mutandis, acel front invizibil care se autoreproduce, despre care tot vorbesc.
Intre un baron local precum abjectul Marian Oprisan (nume generic pentru un anumit gen- exemple sunt numeroase, respectivii avand toti ascensiune si sustinere, direct sau indirect, din partea lui Ion Iliescu) si Ioan Rus de la Cluj (generic, in acelasi sens), il prefer pe Ioan Rus de la Cluj (repet, asta daca ar trebui sa aleg, obligatoriu, intre aceste doua tipuri de personaj).
Prefer sa merg cu un adversar precum Rus de la Cluj, care accepta negocierea decat cu un tip de joasa extractie, precum este fiecare dintre cei care “seamana” cu Marian Oprisan.
(Foarte la limita si schimband ce e de schimbat pot spuen ca, in cazul respectiv, sunt de acord cu aplciarea zicalei:”Decat cu un prost la castig, mai bine cu un destept la paguba”).
Pana la Basescu, ACUM, Adrian Nastase trebuie sa se bata cu cei din PSD, care, cu rea credinta, l-au debarcat (in opinia mea constienti fiind ca fac rau si PSD).
Ca atare, toate diviziile sa iasa pe campul de lupta!
ianuarie 18, 2008 la 11:18 pm
@
Gabriela Savitski
Din graba, am facut multe greseli de tastare.
Recintind textul, am realizat ca este inteligibil, totusi.
Rectific partea ca mai “atacata” de gresita tastare:
Corect: “Gresesti cand afirmi ca toate chestiunile de paguba in PSD sunt din cauza lui Basescu.”
ianuarie 19, 2008 la 6:33 pm
[...] Barbu @ 10: 55. pm. A fost de mare efect aparitia presedintelui Ion Iliescu si a fostului premier Adrian Nastase la Antena 3 ! Un exceptional tandem de lideri, sau, cum sa-i mai spun, un tandem de lideri [...]
ianuarie 19, 2008 la 8:54 pm
@Pareristu,
Nu stiu cine esti, nu stiu daca ai mai scris pe aici, nu am intrat inca niciodata pe blogul tau si nu stiu daca o sa intru caci ptr minimul de timp pe care-l am la dispozitie, imi este suficient acest blog si am mai vizitat blogurile Bibliotecarului, care sunt un efort de documentare demn oricand de toate laudele si documentare, dar am citit ce ai scris la acest fir si mi se pare rational ce spui si ai sezizat imediat ca AYA ii vrea binele lui AN si crede ea(poate ea are dreptate, eu nu cred asta, dar ea stie ca oricand voi recunoaste ca am gresit cand acest lucru va fi evident) ca acesta este si binele tarii.
Cu ocazia asta datorita linkului indicat de tine unde am intrat acum si pe care il repet:
https://www.blogger.com/comment.g?blogID=3585641139288205525&postID=5563679872198751842
am constatat ca personajul Ovidiu daca el utorul mesajelor de pe acolo a fost caracterizat de mine cu multa gingasie in cele cateva infuntari produse pe aici si faptul ca am putut constata cine este personajul imi confirma impresia de altfel si Lieratul a spus-o ca acestia laudandu-l desantat pe AN asociindul prrmanent ci I. Iliescu, ii fac un mare rau si ca deci noi care nu suntem amicii lui AN cand ii mai usuim pe acestia de fapt ii facem un mare serviciu.
Oricum, iti multumesc ca mai ajutat sa ma conving ca adevarul este de partea mea, sau ar putea fi, eu fiind in stare sa ma obiectivez chiar si contra mea in timp ce acestia de teapa lui O sunt indivizi imunzi care trebuie desfiintati de noi toti prieteni sau adversari ai lui AN.
nu tiu cine sunt cei care mai apar pe linkul indicat de tine:
ianuarie 19, 2008 la 9:30 pm
Si cum chestia cu O. ma intarata, cateva vorbe luate si de la altii dar adaptate si de mine, despre minciuna si diversiune ca mod de existenta:
Spre deosebire de alte feluri de minciuni, minciuna in politica minte in numele tuturor, minte in mod istoric. De ce oare flutura minciuna aproape permanent, pe buzele atitor oameni politici si de presa?
Credem ca este efectul unui instinct primitiv atit de rusinos incit nici macar profesionistii minciunii politice nu indraznesc sa-l constientizeze…
Cateva ultime doua exemple de capodopere in materie:
Mai intii, pretentia sufocanta a prim-ministrului care jura pe fecioria istorica a Noricai Nicolai si il asaza pe presedintele Basescu alaturi de securisti precum un Merce, Plesita, Vadim sau Stolnici. Adica vezi Doamne, Nicolai ar fi victima, cu dosar, a Securitatii, iar Basescu, al doilea calau al persecutatei. Mai apare si din intamplare dl Radu Stroe descoperind ca Basescu e complicele “teroristului nr 1″. De fapt Nicolai a savirsit un delict sau o eroare profesionala inainte de 1989. Pentru asta a fost incondeiata si nu pentru convingerile politice pe care, ca buna disidenta, le-a etalat numai dupa 1996.Ba putem banui ca o activista destoinica precum a dnei, era secretata BOB parca? a ajutat-o nu a persecutat-o, bine ca nu a ajuns si dizidenta cum se lauda Iliescu ca a fost uitand ca in dictionar ptr Dsa exista alt termen si anume de DIZGRATIAT.
Nobila, dar imbecila idee a primului-ministru, are la baza o diversiune ordinara a tuturor infractorilor de drept comun hoti, gainari ,violatori, dupa care oricine a comis o pungasie sanctionata pe timpul comunistilor indeplineste baremul de partizan si trece in categoria eroilor anticomunisti.
COMUNISMUL devine, astfel, o SPALATORIE NATIoNALA de borfasi cu program permanent.
Sa te tavalesti pe jos de ras si nu alta…
Ne gasim, flancati de nobila pasiune a primului-ministru, pe cea mai de jos treapta a minciunii istorice.
A doua capodopera vine din intrebarile care au urmat listei celor 8 demnitari, din care 8 nu sint ruda cu Matusa Tamara. Presedintele Basescu a semnat si imediat s-a auzit: de ce asa multi? de ce nici un pedist?
Raspuns: asa multi nu e un defect, nici unul e o nenorocire si poate ca pentru ca demnitarii PD au fost maturati repejor de la guvernare.
Insa mai importanta decit aceste raspunsuri e indaratnicia cu care supraveghetorii temei au grija ca nici un act potential de justitie sa nu treaca nevatamat de indoiala. Se pune astfel de o forma de amnistie in avans, iar aceasta sentinta stranie seamana suspect cu amnistia retroactiva lansata de primul-ministru, pornind de la cazul Nicolai.
Prima e o minciuna istorica pentru viitor, a doua – pentru trecut.
Amindoua vin din grija pentru protejarea cadrului care a nascut si ingaduie succesul fabulos si fraudulos al unei mase infecte de politicieni slujiti mediatic. Instinctul de baza al minciunii istorice e frica, este nesiguranta transformata in agresivitate.
Aici, Presedintele Basescu a cistigat partida de mult, marturisind ca a fost membru de partid si ca a dus-o bine inainte de ’89.
ianuarie 19, 2008 la 9:32 pm
Erata: Din care 7 nu sunt ruda cu…
ianuarie 21, 2008 la 10:42 pm
@ion adrian
Despre subiectul O nu mai are rost sa vobim. E un cameleon care inca nu stie nici el sigur pe cine sa “lustruiasca”mai intai: pe Tariceanu sau pe Nastase. Dar cer e ca pana cand nu se distanteaza unul sau altul ii va lustrui la fel de “mucilaginos si libidinos” (metaforic vorbind) pe fiecare din ei, fara a avea vreun fel de mustrari de constiinta.