In editia de astazi a Ziarului Financiar a fost publicat interviul “Adrian Nastase: PSD a cazut sub povara propriului sau succes”.
Interviul poate fi citit aici.
In editia de astazi a Ziarului Financiar a fost publicat interviul “Adrian Nastase: PSD a cazut sub povara propriului sau succes”.
Interviul poate fi citit aici.
ianuarie 8, 2008 la 3:26 pm
A priceput Geoana ca PSD-ul fara AN nu prea trece de viteza a doua? Oricum, pentru orice eventualitate, propun inserarea materialului intre documentele care vor fi discutate in data de 20.
ianuarie 8, 2008 la 4:05 pm
Au trecut 10 ani de la criza econonica din 1997! A urmat apoi o perioada de revenire 2000-2004, iar anul 2004 avea sa fie anul cu cea mai buna crestere economica. De aici lucrurile pareau sa mearga tot mai bine. Dar a venit marea teapa portocalie iar noi se pare ca suntem amenintati de o noua inflatie care probabil se va simti mai rau imediat dupa alegeri.
ianuarie 8, 2008 la 4:17 pm
Articolul este obiectiv si cu toate acestea nu are nimic comun cu realitatea. Este distanta enorma de la arta politicii la politica damboviteana.Ca si cum d-l Nastase ar vrea sa transpuna impresiile pe care i le creaza tabloul “Orginea lumii”, pe viu in cabina unui TIR pe centura capitalei. Este vorba de consens, pret si…transpiratie.
Dar sa lasam gluma. Domnul Nastase stie ca principiile si lozincile sunt pentru naivi. Conteaza numai si numai pierderea si castigul.
Dupa toate aparentele PSD (in configuratia actuala) este multumit de el insusi. Chiar fiind in opozitie, s-a ajuns la un echilibru intre numarul de posturi si numarul de pretendenti.
Ce le poate oferi d-l Nastase? O victorie peste 50%? Nici intr-un caz.
Si daca un partid nu obtine peste 50% este la mana Presedintelui. Cateva procente in plus sau minus nu mai au importanta.
Adevarata problema este castigarea postului de Presedinte.
Viitorul politic al d-lui Nastase depinde de o singura problema: il poate invinge pe Basescu? Mai precis: cred pesedistii ca singurul candidat care il poate invinge pe Basescu este Nastase?
Asa se explica si atacurile permanente, uneori irationale, ale d-lui Nastase la adresa lui Basescu.
Poate ma insel, dar pesedistii nu-si pun mari sperante in Nastase.
ianuarie 8, 2008 la 5:02 pm
Eu personal nu cred ca e mare sfaraiala sa fii Presedintele Romaniei. Eu vad mai importante celelalte lucruri pe care le-a realizat d-nul Nastase: o familie despre care nu s-au scris lucruri urate (copii nu l-au facut de rusine), sa fii profesor universitar si sa fii respectat prin mediile straine, sa ai ferma de pasari, sa ai grija de o femeie in varsta etc.
Lucrurile pe care le-a realizat pana acum demonstreaza o putere de munca enorma.
Profesorilor mari de la universitatile straine li se recunoaste valoarea prin cedarea stiloului.
Daca lumea se ridica in picioare cand d-nul Nastase intra intr-o sala insemna recunostinta si asta e lucru mare.
ianuarie 8, 2008 la 5:03 pm
stiti ce nu inteleg domnule Nastase? (banuisc ca nu stiti) DAca tot scrieti pe blog*- si cu unele exceptii o faceti chiar interesant- de ce nu scrieti o carte care sa fie mai degraba un jurnal al guvernariiPSD,in care ar trebui sa apara si parerea dvsd( sincera) despre anumite persoane dar si amintiri din diverse discutii. In fond McNamara si Kissinger au facut-o. Ar fi chiar interesant sa aflam de la o sursa sigura ( cu evidentul risc de manipulare) cum se face si mai ales cum se joaca in politica romaneasca.
ianuarie 8, 2008 la 5:13 pm
@ literatul Conform dex daca articolul este obiectiv atunci “are insusirea de a reda realitatea in chip nefalsificat ,detasat de impresii subiective” deci trbuie sa va hotarati cum este acest articol . PSD-distii trebuie sa sa fie obiectivi ,sa nu-si ia dorintele drept realitate si sa actioneze in consecinta adica sa hotarasca cine ii reprezinta mai mine.Geoana cu fripturistii de la Cluj si de aiurea gata sa sa inteleaga cu BASESCU pt.un ciolan otravit sau Nastase si altii care vor un partid de stinga adevarat capabil sa ofare tarii o desvoltare reala iar cetatenilor ei o certitudine ca imbunatatirile vor avea loc in timpul vietii lor Din ce in ce mai putini oameni mai cred in acuzatiile fanteziste ce i s-au adus lui A’N.De fapt acum avem perspeciva a ce a fost in relitate “cazul Nastase” -o conspiratie a lui base,sevicii si mogulii de presa adica cea mai periculoasa combinatie pentru orice persoana sau partid care numarge pe mana lor .Cu asemenea entitati nu se discuta ci se lupta cu toate mijloacele constitutionale la indemana,fara manusi de catifea si daca trebuie si cu “parul”informatiilor ce trebuie date alegatorilor despre adevarata fata a celor ce fac pe apostolii neamului .Nu pot sa cred ca alegatorii pot fi mintiti la infinit chiar daca aceste minciuni sunt propagate uneori de indivizi cu aura da intelectuali (in realitate profitori ordinari )
ianuarie 8, 2008 la 5:15 pm
erata -cine ii reprezinta mai bine
ianuarie 8, 2008 la 6:06 pm
Mult mai interesante decat amintirile lui nastase din copilarie, perioada 2000-2004, sunt noile (vechile) candidaturi semianuntate ale PDL: Basescu pt presedintie (no surprises there), Theodor Stolojan prim ministru (teoretician economist asa cum isi doreste si Gabriela Savitchi), Vasile Blaga-primaria capitalei miticilor.
Astept cu nerabdare candidatii PSD-ului:
presedintie: Geoana?-posibil, Nastase?-greu de crezut, tura viitoare poate.
prim ministru? depinde cine iese presedinte, daca e Geoana il numeste sigur pe Oprisan si din baron de Vrancea o sa fie marchiz de Romania; daca e Nastase atunci il numeste pe Hrebenciuc, o sa aiba nevoie de siretenia lui perversa.
primaria capitalei miticilor: Maareeaaaaan Vangheeeelieeeeeeeeeeeee, merita, e baiat cu haz, care este cand vorbeste!!!
ianuarie 8, 2008 la 6:07 pm
Daca citim putina istorie ,atat a romanilor cat si a altor natii vom observa ca marii conducatori deci marii oameni politicii au fost pusi in situatia ca o mare parte a timpului cat au carmuit au trebuit sa o aloce luptei cu “baronii locali”(nici nu exista decat baroni locali adica stapani feudali legati de anumite locuri),baroni ce nu doreau intarirea puterii centrale pentru ca numai asa putea aplica” legea bunului plac”in scopul acapararii de bogatii si deci putere.Putem observa ca oamenii ce sau imbogatit peste noaapte prin frauda sustin ca astazi rolul statului trebuie sa fie minimizat pana la colapsul de facto al acestuia.Tocmai aplicarea unuei asemenea torii a dus la situatia in care se afla Romania de astazi.Se fura pe fata ,se inseala pe fata ,se acapareaza proprietati publice cu concursul (complicitatea)autoritatilor iar autorii ne rad in fata si noi ii votam in draci ba chiar cu admiratia datorata odinioara eroilor,exemlu otravitor pentru tineret in special.Ce trebuie sa faca un om politic in acest caz?Sa se alieze cu un grup de hoti pentru ai elimina pe aaltii cum face Basescu?Sa nu faca nimic ca E.Constantinascu?Sa actioneze cu blandete ca Iliescu?GREA problema ce nu poate fii rezolvata decat avand in spate un partid”curat”Aici as dori si nu numai eu parerea D-lui Nastase.Este azi PSD un asemenea partid?Fac precizarea ca nu sunt strain de politica ,nu am naivitatea de a crede ca poate exista un partid de ingeri pe pamant(cand ingerii au facut partid cu scaraoschi au vrut sa-l rastoarne chiar pe Atotputernicul) dar un partid in care raul sa fie sub control se poate construi!
ianuarie 8, 2008 la 6:13 pm
Am 59 de ani si daca sanatatea imi va permitevoi reveni in politica dar nu ca baron local ci mai degraba ca haiduc desi nici aceasta nu-i cea mai bua solutie.
ianuarie 8, 2008 la 6:15 pm
@
costin
Este foarte grav, când cineva persista in eroare(prostie), domnul NASTASE crede ca poate reveni.
Personal îi urez toate sansele, viata nu-i mai permite, nu bataia cu Traian BASESCU este cea mai importanta, ci esenta, sa te bati contra natiunii.
Oare ROMANIA duce lipsa de candidati la presidentie ?
Daca intradevar duce atunci este foarte grav, PROSTIA omoara natiune.
Era cineva pe blog care îi recomanda, o alta misiune care poate sa-l scoata in linia distinsilor oameni politici.
Dan ANDRONIC se referea , se invata din greselii.
Helas, Domnul Adrian NASTASE, cu tot respectul pentru,
“o familie despre care nu s-au scris lucruri urate (copii nu l-au facut de rusine), sa fii profesor universitar si sa fii respectat prin mediile straine, sa ai ferma de pasari, sa ai grija de o femeie in varsta etc.
ianuarie 8, 2008 la 6:53 pm
In interviul de fata, d-l Nastase sustine sus si tare ca nu este un cadavru politic.Eu sunt de acord. Dar, din nenorocire, aliatii si sustinatorii sai sunt intr-adevar cadavre politice. Si nu ma refer neaparat la Iliescu, Mitrea si cine-o mai fi, ci la segmentul electoral caruia i se adreseaza.
Care este electoratul pe care-l are in vedere atunci cand la un post tv. ridiculizeaza pe Basescu pentru condamnarea comunismului? Carui segment electoral se adreseaza atunci cand persifleaza pe cei care “ling dosare”?
Domnul Nastase face o evaluare cinica de matematica simpla: cate voturi castiga si cate pierde. La urma urmei, voturile sunt egale intre ele, zice domnia-sa. Ei bine, n-are dreptate.
Cantitatea de simpatie pe care o castiga printr-o asemenea declaratie (ma refer la intensitate) este infinit inferioara cantitatii de ura pe care o provoaca. Vreau sa-i spun ca simpatia este nesigura, dar ura este puternica si statornica.
Luat de valul anti Basescu ajunge la gesturi absurde.Sau mai bine zis paguboase.
Sa se fi adresat d-l Nastase electoratului PRM, acum liber?
ianuarie 8, 2008 la 6:57 pm
Interesant interviu.
Scurt si la obiect. Asa va vreau domnule Nastase,nu cu aaaaa sau altele.Trebuie sa fiti scurt si pe intelesul tuturor,ca nu toti suntem DESTEPTI.
Succes
ianuarie 8, 2008 la 7:05 pm
A aparut, de astazi, Blogul Pesedistilor Furiosi. Poate fi accesat la http://pesedisti.wordpress.com/
ianuarie 8, 2008 la 8:06 pm
@Literatul
Articolul e bun dar nu are nimic comun cu perceptia ta asupra realitatii. Perceptie in care faptele se transforma in lozinci si viceversa, in functie de preferintele sau mai bine spus de interesele tale politice. E un spatiu inchis in care autosuficientza ta se poate manifesta doar printr-un dispretz etalat cu opulentza. Aceasta e de fapt chintesentza mentalitatii dambovitzene pe care tu o reprezinti cu stralucire. Paradoxal, in cazul tau sunt sigur ca e loc si de mai bine. Trebuie doar un pic de curaj si sa vrei cu adevarat…
Tot nu mi-ai spus, iti place Douglas Adams?
ianuarie 8, 2008 la 8:11 pm
@fane
Am vrut sa spun ca articolul reflecta in mod obiectiv gandirea d-lui Nastase. Dar gandirea d-lui Nastase nu are legatura cu realitatea politica.
Recunosc ca ai dreptate. M-am exprimat prea eliptic. Multumesc.
ianuarie 8, 2008 la 8:19 pm
Domnule Nastase,
Va sugerez ca (asa cum la un moment dat a facut domnul Iliescu) sa incercati sa dati un orizont dezvoltarii societatii noastre, sa oferiti un tel, un scop. La ora actuala consider ca acest lucru lipseste, ca nu exista “liminita de la capatul tuneluli”, ca majoritatea cetatenilor Romaniei nu au o pespectiva.
Eu consider ca 70 (altii cred ca 80%) dintre romani nu o duc bine, ca o duc greu. Oricum o duc mai putin bine decat si-ar dori. Este cred necesar (in vederea confrutarilor ce vor acea loc) sa li se ofere o perspectiva, ct mai apropiata de dorintele lor, perspectiva care, din punctul meu de vedre, ar trebui sa fie acceptata de toate partidele, sa fie trase la raspundere daca nu militeaza pentru traducerea lor in viata.
ianuarie 8, 2008 la 9:12 pm
Ca tot am amintit de Nostradamus intr-o alta postare, se pare ca prezis teroarea comunistilor in Romania, cel putin dupa Vlaicu Ionescu:
“Toti aderentii care vor fi sustinut partidul
In favoarea celui al carui nume va fi dur si taios,
vor fi condamnati la moarte, striviti si distrusi.
Bunurile le vor fi luate prin confiscari publice,
pauperizare generala,
Niciodata poporul roman nu va fi fost atat de ultragiat”
Majoritatea aderentilor care vor fi sustinut “Partidul”: aservit lui Stalin (qui auront tenu party pour Rude en l�ttres) vor fi condamnati la moarte (mis mort) si exterminati in inchisori si lagare de munca (saccag�s).
Mai toate valorile vor fi distruse (grand neanty) si toate posesiile vor fi confiscate si “nationalizate” (biens publi�s par fisc).
Niciodata in trecutul sau poporul roman nu va fi fost atat de umilit si urgisit (onc Romain peuple ne fut tant outrag�).
ianuarie 8, 2008 la 9:25 pm
CU SCUZELE DE RIGOARE—— NEBUNUL CU OCHII SASHII REFUZA NUMIREA MINISTRULUI DE JUSTITIE!!!! TRIMITETI NEBUNUL LA ;SAPOCA, SOCOLA, POIANA MARE, PALAZU MARE !!!
ianuarie 8, 2008 la 9:35 pm
Pana aici v-ati miscat bine.Anu-i lung si lupta grea ,si trebuie sa calculati fiecare pas, ca la sah.Nu va mai puteti permite sa gresiti.(*tineti minte treaba asta)
ianuarie 8, 2008 la 10:14 pm
In 1568, Lăpuşneanu a căzut grav bolnav şi a cerut ca atunci când va fi aproape de moarte să fie călugărit. Căzând în agonie, cei din jurul lui s-au grăbit să-l călugărească, dându-i numele de Paisie. Revenindu-şi în simţiri şi auzind că a fost călugărit, a zis către boieri: “că de mă voiu scula pe mulţi am să popesc şi eu” (vorbe atribuite de tradiţie, impuse de Costache Negruzzi). Se crede că boierii, auzindu-i cuvintele, s-au înspăimântat şi, ca să-l împiedice să-şi împlinească promisiunea, l-au otrăvit la 5 mai 1568. E îngropat la ctitoria sa, Mănăstirea Slatina, împreună cu soţia sa, Ruxanda, fata lui Petru Rareş, şi cu cele două fete ale lui.
Nu e o comparatie.. ci doar o scurta fila din istoria Romaniei.Cu tot respectul..aveti de munca ca sa reveniti in fruntea politici romanesti..asa ca:” Spor la treaba!!!”
ianuarie 8, 2008 la 10:28 pm
Steril spune chiar acum C.T.P. , nu cred ca P.S.D.poate castiga prin sterilitati ,golanii ,tertipuri de tot felul .Renuntati la figuri de stil de genul “linge dosare” si glume cu oua . Ce puteti face ? -numai proiecte ,colaborati pentru ca numai asta va “prinde”. Nu sesizati ca presa asteapta proiectele P.S.D. pentru a – l sustine.
ianuarie 9, 2008 la 12:02 am
Am si eu 2 intrebari pentru Bogdan Silinescu,prima daca are vreo legatura de rudenie cu generalul Silinescu si a doua daca e fan inrait ADRIAN NASTASE
ianuarie 9, 2008 la 12:16 am
@Emil Pfeiffer
Dar de ce Romania ar trebui sa aiba o perspectiva? Omenirea are vreo perspectiva? Ce perspectiva are America?
Traim o epoca in care indivizii nu-si gasesc sensul prin perspectiva natiunii.
Ce viitor asa grozav il asteapta pe neamtul de rand, iar romanul este lipsit iremediabil? Ce asa mare bucurie pe neamt ca Schroder a ajuns in Consiliul de Administratie a unei companii multinationale?
Ai sa-mi raspunzi ca nemtii traiesc mai bine. Dar cine naiba ma opreste pe mine sau pe dumneata (daca esti sanatos) sa traim la fel de bine?
Ce dracu’ vrei de la un guvern?
E adevarat ca in Romania nu-i de trait daca esti sarac. Dar cine te obliga sa fii sarac? Desigur daca esti bolnav ai sfeclit-o. Dar boala si batranetea este o nenorocire oriunde in lume.
Draga domnule. Mai marii lumi sunt niste ticalosi sau dezechilibrati.
Bush este un tampit, Putin un kaghebist mafiot, Sarcozy un sonat, Berlusconi un mare snapan, Blair un dezechilbrat care si-a schimbat recent religia etc. Merkel pare normala.
Domnule Pfeiffer fiecare om se salveaza singur. Pe guvernanti da-i dracului. Sunt toti la fel.
ianuarie 9, 2008 la 12:35 am
neinfectat de comunism — acum imi dau seama cata ura ai u pe Nastase.
Din ce zici u aici reiese clar ca il urasti rau pe Nastase,esti invidios pe el.
Cum de nu ai u nimic cu infectati de comunism ( Iliescu,Basescu,Vadim etc) ? daca crezi ca esti echidistant te inseli,te vedeam un om mai calculat si cu gandire pozitiva.
ianuarie 9, 2008 la 12:38 am
Parafrazindu-l pe Kissinger intreb: “Care este numarul de telefon al stingii romanesti”?
ianuarie 9, 2008 la 1:36 am
numai cine a vrut sa creada ca A.Nastase a murit politic si va dispare din viata politica,cine a avut intelegere si rabdare si in special incredere in omul, politicianul A.Nastase acela va avea multumirea ca intr-o zi ,din ce in ce mai apropiata,revenirea mai puternica si cu o mai multa ambitie de a arata celor care l-au vandut ca s-au inselat sunt sigur si cred intr-o revenire cat mai repede in partid.mult noroc si multa bafta
ianuarie 9, 2008 la 5:10 am
George Ban spune:
ianuarie 8, 2008 la 9:31 am
@neinfectat de comunism
Adevaratule “geniu carpato-dambovitean”, o propozitie incepe cu litera mare.
Care o fi imaginea adevarata a lui Adrian Nastase, care o fi “trecutul tenebros” (brrrr!!!) pe care il ascunde? Bineinteles sunt intrebari retorice, nu astept raspuns de la un analfabet.
Ai ajuns ca efectiv sa infectezi acest blog. Evident ca asta ti-a fost si misiunea. Dar vad cu satisfactie ca avem aici destui anticorpi.
Sper ca dupa greatza sa vomiti si ceva din veninul scarbos din tine.
Si dupa aia sa iti vezi de sanatate. Nu mai intra pe bloguri gretzoase.
Hai pa! Mai vorbim la telefon! Dar nu ma suna, te caut eu!
___________________________________________________
Probabil ca ne-nea infectatul nu a citit aceasta replica…
NICOLAE CEAUSESCU
ianuarie 9, 2008 la 5:43 am
Bună dimineaţa! (este ora 4:36 AM, era să scriu AN, după noul calendar revoluţionar
)
Pentru că e vorba totuşi de Ziarul Financiar, deci, implicit (şi) de bani, îmi permit să postez un articol de pe blogul meu, pe care vă invit să-l vizitaţi. Sunt de acord că AN nu este un cadavru politic, Băsescu este un cadavru politic şi a cam început să miroasă. Nu-i nimic se anesteziază cu alcool şi “Iepuraşul se lasă la fezandat”, vorba lui Adrian Năstase. Şi, dacă vorbim de cadavre, Stolojan este mortul viu al politicii româneşti. Sorry because it’s a little off-topic, but here is the article.
EŞECUL PARADIGMEI CAPITALISTE ŞI DICTATURA CAPITALULUI STRĂIN
Aflu că un director de bancă din sectorul 6 a decis să-şi pună capăt zilelor după ce a delapidat 100.000 euro pe care i-a pierdut la Casino. Şi bancherii se sinucid, nu-i aşa?
Băncile din România practică un sistem cămătăresc de dobânzi, în dispreţul celor mai elementare norme ale bunul-simţ şi omeniei. Tipul uman promovat de străinii de neam care conduc marile companii internaţionale (în majoritate nemţi – ce blestem istoric apasă asupra acestui Neam – de a-i slugări pe teutoni?) este unul profund lipsit de demnitate. Obişnuiţi cu toate compromisurile, cu căratul genţilor team-leaderilor, cu ploconelile în faţa străinilor, aceşti oameni mărunţi, cu suflet de iudă, care şi-au vândut conştiinţa pentru câţiva dolari, ajunşi în situaţia de a profita de alţii, nu se dau în lături de la nimic. Să te ferească Dumnezeu de obrăznicia slugilor frustrate! De obicei aceşti indivizi se recrutează dintre indivizii cu origini rurale, aterizaţi în cartierele-dormitor ale Capitalei, care pentru un apartament cu 3 camere la ultimul etaj luat cu dobândă preferenţială, şi-au vândut conştiinţa, viaţa şi libertatea pe următorii 25 de ani stăpânilor teutoni.
Care este soluţia? Fraţi români, îmbogăţiţi-vă! Până când nu ne vom recâştiga demnitatea ca Neam, suntem condamnaţi de istorie şi de Marile Puteri la soarta de slugi. Fiecare bănuţ economisit şi investit cu minte îţi poate asigura libertatea de manevră. Capitalismul, care se confundă cu dominaţia occidentală, nu poate fi distrus decât din interior, prin emergenţa demnităţii naţionale şi a capitalului autohton al ţărilor exploatate. De-colonializarea este, evident, o formă de anti-capitalism. Bineînţeles că ei vor încerca să îşi impună ideologia prin orice mijloace. Ne aşteaptă o luptă grea dar trebuie să rezistăm pentru a nu fi înghiţiţi de marele Moloh occidental. Ceea ce vreau să vă spun cu această postare este că nu putem rezista invaziei capitalului străin decât prin dezvoltarea unei solidarităţi naţionale împotriva exploatatorilor, a unei reţele care să cuprindă întreaga Ţară. O stângă modernă nu mai este, ca în anii ‘40-’60 o stângă heirupistă, entuziastă, şantieristă, ci o stângă care să manifeste o solidaritate de fier împotriva invaziei occidentale. Aici este sensul unei stângi naţionale, nu în sentimentalisme ieftine, de duzină, ci în sabotarea planificată şi concertată a încercărilor de a ne îngenunchea ale occidentalilor.
Se mai întreabă şi ne mai întreabă unii pe noi, oamenii de stânga, de ce suntem bogaţi? Suntem bogaţi, şi nu doar sufleteşte, pentru că orice om bogat nu poate fi decât de stânga. Eu îi înţeleg pe cei care, din sărăcie, îi slugăresc pe occidentali. Nimeni nu face aşa ceva din plăcere, ci din interes, pentru cei câţiva dolari aruncaţi cu scârbă de exploatatori. Dacă duşmanii noştrii ar fi bogaţi cu adevărat, nu doar sufleteşte, ar fi alături de noi, pentru că nu ar mai fi necesar să îi slugărească pe străinii de Neam. Acesta este sensul unei solidarităţi naţionale de stânga! Pe măsură ce vă veţi îmbogăţi, veţi înţelege ce înseamnă demnitatea şi umanismul.
Vremea iluziilor a trecut! Trebuie să trecem la fapte! Români, vă ordon, îmbogăţiţi-vă! Pentru că, altminteri, veţi fi groaznic de umiliţi… Şi oare nu sunteţi deja?
ianuarie 9, 2008 la 6:02 am
@AN
Totuşi caricatura nu este reuşită. Vă îmbtrâneşte, vă face mai sur… Iar poziţia cu mâinile încrucişate şi cu privirea piezişă, pierdută, nu vă este caracteristică. Sunteţi un arbiter elegantiarum… asta şi duşmanii dvs. o recunosc cu invidie!
ianuarie 9, 2008 la 9:27 am
Cel mai mult si mai mult de pe blogul de sarbatori al dlui Adi Nastase
mi-au placut urmatoarele rinduri:
“Apoi au trecut pe la noi cativa corneni sa ne aduca prajituri si cozonac si sa ne multumeasca. Impartisem la aproape 100 de familii cateva mii de oua, cu ocazia sarbatorilor.”
Baronul de Cornu este felicitat de “corneni” cu ocazia sarbatorilor de iarna!
ianuarie 9, 2008 la 9:45 am
@ neinfectat de comunism scrie:
“Ca tot am amintit de Nostradamus intr-o alta postare, se pare ca prezis teroarea comunistilor in Romania”
Corect este “se pare c-a prezis “. Dar nu cred ca te mai alfabetizezi.
Constat ca in continuare iti provoci singur greatza accesand acest blog. Esti deci, asa cum am spus un pervers. Altii spun ca ai avea si ceva probleme de sanatate. Eu ii cred.
ianuarie 9, 2008 la 11:32 am
@AN,
Si fiindca suntem la capitolul financiar sa lasam deoparte glumitele si jucarele si pentru asta va dau sa cititi spre informare(ptr ca ma refer si la Dvs) dar si judecata obiectiva economica(o fi mai greu) dar si juridica, un text in care reiau ce am mai spus si pe acolo dat si pe aici si jalnic fara nici-un efect.
Cum spune AYA totusi ce facem macar noi doi sper sa fie mult mai multi are totusi un oarecare efect macar ca nimeni nu poate spune ca nu am stiut si daca la vremea legii cupoanelor lui Severin, cand Romania Libera mi-a stopat publicarea unui anume articol (cred ca Bacanu avea interese, ca si Vantu in aceea zona) si acea mare privatizare, nu ar fi lovit atat de mult in marea masa a romanilor spre beneficiul unor taraturi smechere .
Articolul din ZIARE.COM
Fondurile nu garanteaza randamente peste inflatie
06/01/2008
Principala problema a fondurilor de pensii este ca nu garanteaza randamente peste rata inflatiei, astfel incat valoarea contributiilor ar putea sa scada cu pana la 50% in 30 de ani, in timp ce o parte din fonduri ar putea afisa chiar randamente negative, a declarat analistul economic Liviu Voinea (foto) pentru NewsIn.
“Randamentul, care este estimat in prezent la aproximativ 7% pe an, este sub dobanda actuala de referinta a BNR, de 7,5% pe an, in conditii de crestere economica importanta”, a explicat Voinea, care este directorul Grupului de Economie Aplicata (GEA).
De aceea, fondurile ar trebui sa garanteze un randament mai mare decat rata inflatiei. In caz contrar, valoarea contributiilor nominale se poate reduce la jumatate in termeni reali, in 30 de ani, a spus analistul, subliniind ca in prezent tot riscul este suportat de contribuabili, inclusiv cel de a nu primi nimic inapoi.
Potrivit unor studii realizate in Marea Britanie, riscul ca fondurile sa afiseze randamente negative este de 10%, a explicat Liviu Voinea.
Pe de alta parte, analistul economic Ilie Serbanescu a explicat ca rata inflatiei trebuie garantata, doar pentru faptul ca acest sistem al pensiilor private obligatorii (pilonul II) este impus de stat.
Pe de alta parte, fondurile de pensii facultative nu trebuie sa aiba acest tip de garantie, deoarece contribuabilul isi face o astfel de pensie la libera sa alegere si pe banii sai.
“Este suficient sa privesti in urma cu 30 de ani, ca sa afli ce se poate intampla peste alti 30 de ani”, a mai spus Serbanescu.
COMENTARIUL MEU
ion adrian (2008-01-09 10:04) E meritul meu (1 vizualizari)
“1.Cred ca si mie mi se datoreaza ca s-a facut acest adevar public. De mult intreb(pe aici, pe la sindicate, pe bloguri ) si cine ma citeste, stie ca e adevarat ce spun, daca inflatia e luata in calcul sau nu, si spuneam ca daca nu e luata si protectia fata de inflatie nu este asigurata, peste 30 ani cand vor incepe platile efective de pensii “obligatorii”(pentru cei sub 35 ani), s-ar putea ca din pensie pensionarul sa-si sa-si cumpere o paine.
Desigur ca eu stiam ca nu sunt protejate asa cum se recunoaste astazi si acum deci pot sa-mi permit sa le calific ca pe o excrocherie nu ca prezumtie ci ca certitudine.
In plus se doreste sa se scada contributia la pilonul I de stat ca sa i-a toti Vantosii(asa ii numesc eu pe cei de teapa unor mari excroci nationali) profituri maxime
2.A doua problema la care nu s-a raspuns inca era daca este constitutionala prevederea obligativitatii eu sustinand ca nu este si nu mai motivez acum caci am motivat-o.
Concluzie: Deci o excrocherie de stat, caci este facuta pe baza de lege si azi recunoscuta se realizeaza prin lege neconstitutionala.
Acest lucru se va confirma, cand Curtea Constitutionala sezizata de un tanar sub 35 ani care refuzand sa accepte si sa se supune acestei excrocherii, va fi fortat fie fiind dat el in judecata, fie dat afara din slujba si el contestand asta in instanta si apoi la Curtea Constitutionala pe exceptie de neconstitutionalitate(de aceea se ostenesc astazi complicii excrocilor aflati in cadrul puterii politice sa elimine dreptul cetateanului de a ridica problema la nivelul C.C.pentru a nu-l mai putea apara nimeni, de fortarea de a suporta astfel de escrocherii de la un stat ticalos si din ce in ce mai mafiot, care se comporta nu ca un protector si colaborator al cetateanului, ci ca un dusman, adversar al cetateanului, la noi principiul de nevinovatie nefunctionand intre stat si cetatean(cetateanul este infractorul potential sau si mai rau: idiotul calificat, vita de povara calificata, pacalitul calificat)
PS. Are dreptate George mai jos si-l felicit ca intelege, asa cum Adrian Nastase pe blogul lui s-a facut ca nu pricepe si de ce oare? ”
PS aici pe blog: Cel putin voi, stiti si ca am ridicat problema si ca am pus-o si la ziare .com . Ce nu stiti, este ca am trimis semnalul(telefonic) si spre analisti financiari din redactii, unul poate fiind dl Liviu Voinea, si deasemeni prin mailuri la marile centrale sindicale care sunt complice la excrocherie, caci nu au reactionat, de altfel asa cum s-a intamplat si cu interventia mea(o stiti si pe asta) in cazul provocarii facute cu actrita Laura Vasiliu si presupusa de mine ca fiind provocare, doua ziare facand ce trebuie (cred ca Gandul si Gardianul) si stopandu-se astfel intr-un anume fel diversiunile. Desigur ca la nivel oficial nu am avut nici-o reactie si poate ca in acea problema de resort SIE, asa trebuiau sa faca, dar in nici-un caz la aceasta problema, strict interna, strict de raspundere si grija pentru cetatenii care muncesc in si totusi, si pentru tara asta.
DIN ACEST MOMENT LIPSA DE REACTIE ACOLO UNDE EU GASESC CU CALE CA TREBUIE SA FIE O REACTIE, VA FI CONSIDERATA DE MINE, CA O COMPLICITATE LA O MARSAVIE.
Adica, spun ca dl Serbanescu macar fortat(putea sa spuna si singur dar cred ca le este frica) a parasit zona marsaviei si mai vreau sa spun ca de la dl AN astept raspuns, pe Dna sa necreditandu-l cu dreptul de a avea frica(Serbanescu si l-a castigat, dandu-si demisia dintr-un guvern, daca ma intelegeti ce vreau sa spun dar AN se pare ca mai are aspiratii)
Urmeaza Bechtel
ianuarie 9, 2008 la 11:37 am
Mi-a placut foarte mult articolul din Jurnalul National. Aveti dreptate. Adeseori stand de vorba cu diverse persoane realizez ca nu se forteaza sa emita judecati personale. Se iau prea mult dupa aparente, se practica o manipulare fantastica (vezi ultima cartea lui B.Theodorescu). Este foarte ciudat ceea ce se intampla: tenhnologia progreseaza iar noi regresam !
Succes in tot ceea ce faceti!
P.S. Imi pare rau pentru Mircea Geoana, dar eticheta de “prostanac” i s-a lipit ca marca de scrisoare. Daca ar fi obiectiv cu sine, s-ar retrage dintr-un loc pentru care nu este facut. Ce bine ii statea in SUA!
ianuarie 9, 2008 la 11:43 am
@Draghi Puterity
Multumesc pentruca ma gasesti a fi un element recuperabil.Nu citesc science-fiction si nici roman politist.
Consider ca sunt pierdere de vreme. Citesc poezie, proza scurta, eseu si biografii. Apreciez pe cei care se exprima concentrat, in fraze scurte. Nu citesc romane noi. In schimb recitesc marile romane.
ianuarie 9, 2008 la 12:05 pm
@Mihnea Gergescu,
@spre stiinta Draghi,
Hai Mihnea sa lasam la…la si concret:
1.Esti de acord cu proprietatea comuna a intregului popor asupra mijloacelor de productie, cu partidul unic ca factor conducator si de la care sa decurga tot ce se intampla in jos si cu ideea ca omul NOU, socialist(poate ca si cel vechi apartinator clasei muncitoare, proletariatului, lucreaza mai degraba pentru societate decat pentru el si stricta si recunoscuta lui(de cate el) progenitura.
2. Intrebarea asta o pun nu ca sper cine stie ce de la raspunsul tau(poate gresesc si te rog bucura-ma sa gresesc) ca sa-i dau o tema lui I.I, care din presa, aflu ca se gargariseste(ma citeste se pare) cu Calea a treia etc.
Ar vrea sa-l bage in seama Clubul de la Roma.
De acord, ca director de editura i-a publicat , eu pe atunci il admiram si credeam ca este un om normal si nu un bolnav pervers total si fara salvare al puterii, ajungand astfel precum toti din aceiasi categorie, la a fi criminal si daca conditiile ar permite-o, el ar spune ca l-ar forta, chiar si autor de genocid.
Asta este convingerea mea intima in raport cu I.I , nu este ura, este numai o convingere formata in mod rational si care are la baza certitudine dovedita istoric, ca astfel de personaje exista, desigur rar, si ca e posibil sa intalnesti, sa ai in fata asa ceva.
Numai niste dovezi irefutabile, produse de dsa sau de altii, dar nu ipoteze, ci dovezi ,care recunosc ca ptr a-l salva de judecata mea(poate ca nu si a lui Dumnezeu), cred ca ar trebui sa fie din zona de unde sugereaza(cred ca) Draghi ca ar fi adica de tip SRI sau/si SIE, ar putea sa-i conferie o explicatie care sa-l absolve, nu de crime ci de gratuitatea lor sociala.
Deci las posibilitatea de 1% pentru a fi infirmat de istorie, dar nu pot actiona altfel decat conform probabilitatii pe care eu o evaluez la (100-1)% mai ales ca dsa nu vrea sa lamureasca problema intr-o intanire cu justitia permitand concluzia sofistica ca ar fi criminal pe baza adevarului premizei ca nici-un criminal nu doreste sa se intalneasca cu justitia, dar fiind eu corect o recunosc doar ca jumate de devoda ca un sofism ptr ca este posibil ca unii din cei care refuza intalnirea cu justitia, dar la astia problemele o constituie motivele, sa nu fie criminali si de aici acel 1%.
Poate ca Draghi stie (adica are dovezi puternice si nu conjecturi) un alt adevar decat cel in care cred eu si poate sa ma puna in fals. As fi fericit sa reuseasca, caci nu -mi place deloc sa trebuiasca sa cred despre cineva, mai ales acesta fiind o persoana ptr care un timp mare inainte de 1989 si scurt dupa am avut o slabiciune si un coeficient mare de apreciere, nevazandu-i pe atunci decat laturile, care credeam eu ca sunt frumoase…
ianuarie 9, 2008 la 12:05 pm
@PS: Bechtel mai tarziu.
ianuarie 9, 2008 la 12:26 pm
Draga George Ban, te rog pune pe google “Constantin Burlacu” el este ne-nea infectatul .
ianuarie 9, 2008 la 12:38 pm
@Ion Adrian
Este un scenariu posibil.
Nu mă gândesc atât de departe. Nici o societate nu a ajuns până la comunism. Eu ofeream o soluţie practică românilor pentru a scăpa de exploatare şi pentru a-şi recăpăta demnitatea şi libertatea. Un Neam bogat nu poate fi îngenuncheat atât de uşor. Eu vreau să trăiesc într-o Românie prosperă şi democratică. Stânga este o reglare a animalului din om, care tinde spre acumularea nelimitată a capitalului, prin măsuri de protecţie socială – aşa cum au fost cele luate de Guvernul Năstase.
ianuarie 9, 2008 la 12:55 pm
Cine este mister Burlacu? (neifectatul)
Tot mai mulţi comentatori s-au întrebat cine este Constantin Burlacu, newyorkezul care se exprimă în nişte termeni ce-ţi dau furnicături pe şira spinării. Pe cât de întortocheat îi este caracterul, pe atât de complexă-i este şi viaţa. Voi încerca să-l prezint într-o formă succintă, fără a scăpa din vedere principalele evenimente din viaţa sa.
Burlacu s-a născut în satul Cerviceşti, comuna Mihai Eminescu, într-o familie de legionari înrăiţi. Tatăl său a continuat lupta împotriva comunismului şi după 1947.
Fiul său Costică, ajuns un copilandru de vreo 18 ani, a început să-şi manifeste ura împotriva comuniştilor, dându-le mult de furcă acestora. Îmi aduc aminte că prin 1971 verificam fondul la Cooperativa de consum Ipoteşti, gard în gard cu casa memorială M. Eminescu dar şi cu postul comunal de miliţie.
La muzeu se afla în vizită un grup de excursionişti englezi, iar Rusu, miliţianul, în bumbăcea pe Burlacu cu bastonul.
Acţiunea se petrecea în curtea miliţiei, iar englezii, atraşi de răcnetele lui Costică, priveau ca la urs. Miliţianul de atunci, Rusu, este poliţistul de cercetări penale de acum, care împarte dreptatea tot cu bastonul de miliţian. Însă ura cea mai mare a lui Costică s-a îndreptat asupra evreilor, pentru că ofiţerii evrei din Securitate îl băteau cel mai mult în anchete. Despre aceste anchete, pline de torturi şi desfăşurate în beciurile Securităţii Botoşani, ştie multe fostul procuror Constantin Roman, ce nu de puţine ori l-a anchetat pe Burlacu.
Sătui de acţiunile duşmănoase ale familiei Burlacu, autorităţile PCR-ului şi Securităţii au răsuflat uşurate când întreaga familie a acceptat să plece în SUA, la New York. În America, Constantin Burlacu n-a încetat lupta împotriva comunismului.
A înfiinţat Liga Apărării Naţionale, a cărei preşedinte este şi din care face parte toată suflarea legionară din România şi Republica Moldova care a emigrat în SUA, respectiv: Alexandru Soare, Mihai Găvănescu, Neculai Popa, Păun Cruceanu, Andrei Bădiţă, Ilie Mutrescu, Vasile Vasiliu, Ştefan Căruntul, Bujor Abăcioaiei, Dumitru Suceveanu, Cristel Bucureanu etc. Tot Constantin Burlacu este directorul revistei “The New Right” (Noua Dreaptă), o publicaţie naţionalistă română de luptă anticomunistă din SUA.
Aflat tot timpul sub supravegherea ofiţerilor români de Securitate, Burlacu n-a avut o viaţă prea fericită nici în SUA.
După 1990, o perioadă a avut interdicţie de intrare în România, fiind acuzat că a devenit agent CIA. După ce i s-a ridicat interdicţia, de fiecare dată când a intrat în România a fost preluat în supraveghere de agenţii SRI. Nu ştiu când a fost ultima dată în România. Cred că prin anul 2000.
Tatăl său a ţinut să moară în România (anul 2000) şi a fost înmormântat cu tot alaiul cuvenit unui legionar.
Noi am fost singura publicaţie locală care ne-am asumat responsabilitatea de a participa la ceremonie şi de a scrie. După moartea tatălui, Burlacu a trimis bani rudelor din Botoşani pentru a reface casa părintească, cu scopul nedeclarat de a-şi petrece bătrâneţile în satul şi ţara unde s-a născut. Să mai adăugăm faptul că primarii care au cârmuit comuna Mihai Eminescu după 1990, au făcut tot ce le-a stat în putinţă ca familia Burlacu să nu-şi primească integral proprietăţile avute.
Cel mai înverşunat s-a arătat a fi primarul Ion Vasiliu, fost preşedinte de CAP şi duşman de clasă cu legionarul Burlacu.
Cert este că Burlacu şi familia sa au suferit multe nedreptăţi din partea autorităţilor române.
Când nimeni dintre noi nu îndrăznea nici măcar să se încrunte la activiştii PCR, familia Burlacu organiza demonstraţii şi proteste publice, acuzând comunismul de erezie socială, de dictatură cumplită.
Înrăit de către abuzurile celor aflaţi la putere înainte şi după 1989, bătut şi torturat de către ofiţeri evrei, omul Burlacu s-a refugiat într-un sistem de valori care l-a dezumanizat. Aşa se explică izbucnirile sale antisemite, opiniile sale total de neînţeles pentru noi. Vulgaritatea în expresie, dialogul înfuriat şi răzbunător pe care-l promovează, refulările împotriva Testamentului Vechi şi Nou, dorinţa de a ne reîntoarce la cultul lui Zamolxis, afirmaţia că romanii sunt descendenţii dacilor şi nu invers, accentele sale naţionaliste uneori exasperante sunt însuşiri ale omului Burlacu, declarat paria de către societatea comunistă românească.
Nimeni nu ne obligă să-i dăm dreptate în ceea ce afirmă şi nimic nu ne opreşte să-i dezavuăm opiniile care nu corespund realităţii. Personal, care l-am cunoscut pe Burlacu atunci când ne-a vizitat redacţia, cu mulţi ani în urmă, îl apreciez ca un om bun, un moldovean voinic şi generos la suflet, dar căruia îi place să joace un rol dublu. N-am înţeles de ce o face!
Jurnalul de Botosani si Dorohoi
ianuarie 9, 2008 la 1:04 pm
@Mihnea
De ce nu te gandesti asa departe, ca doar 17 ani de despart de el? E aici langa noi?
Deci cu lasitate specifica stangistilor fugi in platitudini sau adevaruri pe care nu le contesta nimeni dar pentru asta nu devin mai mult argumente ptr opiniile tale.
Stanga prin excesele sale, a eliberat animalul din om mai mult de cat a facut dreapta, caci eu pe nazisti nu-i consider de extrema dreapta, extrema dreapta ca adversar clar si nu conjunctural(vezi mai intai Pactul de care iarasi discutam) au fost Franco, Salazar si atat, Musolini cu fasciile sale proletare tot din marxism se trage oricat ar fi deviat, si cred ca in epocalui Salazar sau Franco am fi fost fericiti sa locuim acolo decat aici langa Dej si Stalin si ulterior o ridicola dar si sinistra combinatie cizmareasca.
Cred ca rasismul sau nationalismul sovin poate sa se lipeasca si de comunism in sensul lui de extrema stanga si s-a si intamplat si asta, pe langa altele a si permis odisul Pact.
ianuarie 9, 2008 la 1:06 pm
Erata:ne despart si e aici langa noi: fara semnul ?
ianuarie 9, 2008 la 1:07 pm
@Tuturor,
Hopa! iata si dosare de cadre, dragilor nu vreti sa vi le dati tot in extensie si pe ale voastre. Daca vreti incep eu.
ianuarie 9, 2008 la 1:16 pm
PS. ori cum dosarul e meritoriu, dar tot nu trebuia publicat, era treaba lui Neinfectat, daca este cu adevarat cel care se presupune. O sa vedem ce zice, daca zice ceva, dsa.
Cat despre excludrea lui de pe blog, e o tampenie prea mare ca AN s-o faca, caci tocmai faptul ca nu face de acestea, da si blogului si dlui indirect, o alta valoare decat o are dupa mine, desi nu am intrat pe el si nici ca o voi face, blogul lui I.I.
In plus scrierea neingrijita si unele excese de adrenalina necontrolate mai bine, nu sunt un motiv suficient, cat Neinfectatul ridica multe aspecte, care sunt nu numai disputabile dar si putand a fi discutate, dezbatute si unele sunt chiar esentiale si fundamentale desigur nu si pentru struti(daca Strutul e jumulit va fi om caci Platon a zis corect logic(pana la un punct) ca oamenii sunt bipede fara pene).
ianuarie 9, 2008 la 1:44 pm
@ Mihnea,
Si oricum, fiind eu de dreapta dupa unii, eu, ca inventator al celei de a treia cai (si nimic din ce s-a publicat nu ma contrazice si chiar de aceea nu public in speranta ca societatea, prin cei starniti de mine(dar in nici-un caz dl I.I.) se va apropia de aceasta cale, eu cred ca papa Ioan Paul a intuit-o ) ma consider la centrul perfect, adica in ombilic cum am glumit cu Sandu de care ca si lui AYA mi-e dor si cum aproape mi-a iesit pe un test nu foarte corect intocmit si indicat cred ca de Draghi, si deci fiind eu de dreapta fac mult mai multe pentru cei amarati vesnic batjocoriti decat faci tu si ai o mostra chiar ceva mai sus pe acest fir care mostra bineinteles pe tine, un opotunist banuiesc eu, adica adeptul a ce crede ca l-ar servi pe el in respectivul moment, il lasa cu totul indiferent nefiind nici lauda si mai ales nic insul
ianuarie 9, 2008 la 1:45 pm
continuare:
…si mai ales nici insulta la adresa celor pe care ca singura sarcine de partid sau de ce o fi ea trebuie sa-i aperi.
ianuarie 9, 2008 la 1:59 pm
@ion adrian
uite….mi s-a intamplat o kestie pe care eu, umil traitor pe aceste meleaguri, as trece-o la “diversiuni si conspiratiuni” .
n-am avut apa calda….dupa investigatii sustinute si analize aprofundate, am descoperit nenorocitii care nu faceau nimic pentru revenirea la normal a situatiunii: posesorii unei tzevi la etajul 5.
s-a reparat, dupa interventii ale autoritatilor si ale cetatenilor exasperati.
nu am apa calda..urmand modelul tau..am investigat sustinut…am analizat in draci….am luat “urma”…am despistat iarashi niste nenorociti …de aceasta data la etajul 7, alti posesori de tzeava sparta.
eu cred ca-i conspiratie.
curat conspiratie.
sa ne discretizeze total…sa ne ia boii de la biciclete…
daca nici maine nu am apa calda…e clar…o sa neia ardealul aia de la blocul vecin.
ianuarie 9, 2008 la 2:10 pm
@Ovidiu, @George Ban, @Neinfectat de comunism
datorita voua…a devenit greu de inteles acest blog.
nu stiu ce parere are gazda noastra de nebuniile de aici…dar cred ca-si face cruce cu limba in cerul gurii.
ianuarie 9, 2008 la 2:23 pm
@Ovidiu
Exista comunisti destepti si exista comunisti tampiti.
Exista legionari destepti si exista legionari tampiti.
Burlacu este un legionar tampit. S-ar putea sa i se traga de la bataia peste cap primita la milite, dar tot tampit ramane.
ianuarie 9, 2008 la 2:35 pm
@ Ovidiu
Felicitari pentru ca incercati sa aratati fatzetele multiple ale vietii.
Constantin Burlacu (nu stiu daca e totuna cu neinfectatul) a fost
si este anti-comunist. Il descrieti cu obiectivitate si cu talent.
Foarte bine, este anti-comunist. Ce ne facem insa cu faptul
ca este SI anti-semit? Cum il apreciem atunci in ansamblu?
Complicata intrebare…
ianuarie 9, 2008 la 2:39 pm
@Ion Adrian
Am mai spus-o (mă rog, scris-o) la mine pe blog şi mă văd nevoit să mă repet.
1. ÎN ROMÂNIA NU A EXISTAT COMUNISM – NICIODATĂ.
2. ÎN ROMÂNIA SINGURA GUVERNARE AUTENTICĂ DE STÂNGA S-A MANIFESTAT ÎN PERIOADELE 1950-1971 (cu excesele ştiute), 1990-1996, 2000-2004.
Comunismul este stadiul final al dezvoltării socialismului la care, din păcate, nu am ajuns niciodată.
Iar perioada autentic ceauşistă 1971-1989 nu poate fi socotită de stânga, ci mai curând un delir megalomanic al cultului personalităţii, mixat cu elemente de legionarism revificat. E drept că a fost o perioadă în care se acordau unele ajutoare sociale, mai ales sub forma imundelor apartamente ceauşişte, dar asta nu este suficient pentru a califica ceauşişmul ca stângism.
Intenţia lui Iliescu de a sluji idealurile autentice ale stângii şi-a găsit un bun continuator în Adrian Năstase, iar perioada 2000-2004 poate fi caracterizată, pe bună dreptate, ca una a unei guvernări de stânga eficiente.
ianuarie 9, 2008 la 2:49 pm
@Literatul
Incearca totusi Douglas Adams, pe riscul meu.
Contine mult umor si o filozofie de a vedea lumea care, cred eu, ti-ar putea fi utila. Ti-ar putea reda o fatzeta care, dupa umila mea parere, cred ca ai pierdut-o prin conditionarea la care ai fost supus de anturajul tau.
Cum de nu ai scris nimic despre “V de la Vendetta”?
ianuarie 9, 2008 la 3:45 pm
Ovidiu,
acum inteleg de ce m-a intrebat cum e numele meu adevarat… “Savitschi” i s-ar fi parut mai ivrit… ce nebun… Poate daca as fi fost evreica aveam un alt destin… ce inseamna sa faci parte dintr-un neam, pentru unii… fratele bunicului dinspre mama a fost si el in Garda. Coroama Ilie. Asta nu m-a determinat insa, niciodata sa privesc istorisirile lui altfel decat ca pe niste povesti nedrepte. In primul rand suntem cetateni ai acestei patrii care ne rabda pe toti, vorba lui Aurel Maria Baros, apoi, putem sa ne inchipuim orice. Dar suntem datori patriei, limbii, tzaranei, in primul rand. Sunt multi evrei in Israel si oriunde in lume care iubesc Romania si o considera patria lor. Din pacate, nebuni ca neinfectatul arunca cu noroi in orice obraz, fara deosebire…
ianuarie 9, 2008 la 4:50 pm
@literatul.Referitor la //atacuri nejustificate,// ai uitat un cuvant si //invers //.daca -l scriai te credeam in parte, asa….
ianuarie 9, 2008 la 7:51 pm
Domnule Adrian Nastase,sunt un tanar militant de stangadin Salaj(de 12 ani in PSD )si pana acum nu mi-a trecut prin cap vreodata sa parasesc acest partid.Este pt. prima data cand imi pun serios aceasta problema.Motivele:
-oamenii care au ajuns in functii pe spatele militantilor,al membrilor simpli -cei de la sefia consiliilor judetene,consilierii locali si judeteni,sefii de organizatii locale de partid ,etc,timp de 4 ani de zile nici n-au catadicsit vreodata sa vina sa se intalneasca cu membrii simpli care au alergat in campaniile electorale pt ei,sau sa organizeze vreo actiune marca PSD, sa vezi ca in acesti 4 ani ii incurajeaza intr-un fel pe membrii .Singura lor grija-locul caldut si imbarligaturile cu prietenii penelisti in special,dar care din pacate n-o sa fuga pt ei in campanii ,ca aia fug pt ai lor. 4 ani de zile nu i-ai vazut la fata si nici nu te-ai putut apropia in vreun fel de ei ca sa le aduci in atentie vreo problema cu care te confrunti ,fie ca este vorba de vreo persecutie sau vreun abuz ,fie ca este vorba de ceva care interesa mersul in bine a acestui partid. Ce motivatie mai are militantul PSD sa-i voteze in continuare cand e tot un’drac’ pt el daca ajunge in functii un pesedist sau un penelist sau un pedist .Poate mai degraba l-ar asculta altul de la alt partid decat ‘ai lui’.Si cum se face ca in functii,promovati de partid ,mai niciodata n-ajung oamenii cu adevarat de stanga,cei mai competenti,carora nu le este frica sa sustina ideile de stanga in orice imprejurare si al caror glas s-ar fi auzit timp de 4 ani? Si in timp ce la ‘nivel inalt’-consilii locale/judetene,-prietenii liberali isi dau mana cu prietenii pesedisti si fac trocuri pe functii de directori,etc ,si le e tuturor ‘cald’ si ‘bine’,militantul PSD este singurul care are de pierdut .Nu-l apara nici ai lui ,nici ceilalti.
Si,desi campania pt locale bate la usa ,pesedistii luminati dorm in posturi cum fac de 4 ani.Si, in timp ce toate partidele fac analize,intocmesc strategii,sondaje,incep actiunile de intalniri cu cetatenii,ies in fata cu mesaje simple pt. cetatean, pesedistii dorm…
Nu stiu pe cine s-or mai baza capetele luminate pesediste din judet in campania ce tocmai bate la usa ,in speranta ca vor mai prinde vreun mandat ,dar un lucru e sigur: La STARTUL CAMPANIEI VOR ALERGA CU UN MILITANT IN MINUS! Cu simpatie ,Matador
ianuarie 10, 2008 la 9:57 am
MOTTO:Romania este tara in care se aplica in cea mai mare proportie din UE zicerea: HOTUL NEPRINS ESTE NEGUSTOR CINSTIT
@Matador ,
Daca mai multi membrii din toate partidele ar posta precum AYA pe peste tot acestea ar fi mult mai bine pentru partide.
ianuarie 11, 2008 la 12:00 am
@Anda
Anda, tu daca ai avea oua, le-ai imparti cu cineva?
ianuarie 15, 2008 la 10:45 am
off topic, sorry.
Mi-a lasat un gust amar ca dati prioritate problemelor politice iar celor economice – desi afirmati ca v-ar interesa – nu le acordati atentia cuvenita.
Cu stima si regret.
ianuarie 15, 2008 la 10:50 am
@matador
Ai perfecta dreptate. Si in zona mea se intampla la fel. La toate alegerile / votarile din 2004 incoace PSD nu a avut actiuni semnificative, ca sa nu spun ca nici una.
Cu prilejurile amintite vuieste orasul din cauza masinilor-megafoane ale celorlate partide , PD si PNL in mod special!
Am impresia ca PSD nu vrea sa castige nici anul asta. Se castiga bine fiind si in opozitie !