Interviu Rompres

Astazi Adrian Nastase a acordat un interviu agentiei de presa Rompres.
Fisierul audio poate fi ascultat aici.
Echipa AN

66 Răspunsuri to “Interviu Rompres”


  1. 1 marry septembrie 13, 2007 la 12:53 pm

    Dragii mei colegi de blog, stiu ca sunt un pic off topic, dar cred ca am putea trage si de aici concluzii despre starea PSD-ului, pun un link si va rog sa vedeti despre ce este vorba:

    http://danandronic.blogspot.com/2007/09/lupt-strns-ntre-nstase-i-diaconescude.html

    Ma intreb de ce oare Mircea Geoana are cel mai mic scor printre votanti?
    Sa va mai spun cu cine am votat, nu cred ca este cazul, caci se cunoaste parerea mea.

  2. 3 George Jiglau septembrie 13, 2007 la 2:22 pm

    Problema PSD-ului e ca nu are nici un lider adevarat in acest moment, un lider capabil sa ii ralieze pe toti in jurul sau, asa cum facea Adrian Nastase pe vremuri. Toti potentialii lideri au probleme mari de imagine, iar cei care nu au astfel de probleme sunt prea slabi pentru a face fata diverselor aripi din partid. Ar fi Cristian Diaconescu, dar ma tem ca ar avea soarta nefericita a lui Geoana, ar fi Rus, dar in afara de ardeleni nu ar avea sustinere. Ponta e prea tanar.
    In momentul asta PSD e un partid aproape compromis si trebuie sa o ia de la 0, cu oameni noi. Trebuie sa isi recladeasca o imagine si trebuie sa inteleaga ca inertia anilor ’90, din care a functionat si dupa 2004, isi pierde suflul. Cu cat mai repede se va prabusi, cu atat mai repede isi va reveni. Dar absenta din prima linie a unor persoane precum Iliescu, Nastase, Geoana, Hrebenciuc, Vanghelie e cruciala. E nevoie de lideri adevarati, care sa isi construiasca pe cont propriu o imagine credibila in ochii publicului.
    Pe de alta parte, imi place la nebunie situatia actuala. Un PSD la 15% e tot ceea ce imi doresc pentru urmatorii 15 ani. Astfel, Romania ar putea sa progreseze in liniste, fara populism de stanga, de genul legii pensiilor si sintagme de genul “un pic mai bine pentru tara”.

  3. 4 Horia Blidaru septembrie 13, 2007 la 2:37 pm

    Interviul acesta reprezinta:

    1. Un raspuns foarte bun dat lui Geoana, tot prin intermediul Rompres. Semnalul e clar: sfarsitul e aproape.

    2. Un contraatac inspirat (cel putin la nivelul imaginii) al lui Adrian Nastase, cand se incearca, iar, punerea sa la zid, cu ajutorul unui alt dosar penal. Si da, eu cred ca e corecta observatia sa privind strania coincidenta intre noile acuzatii si prezenta lui Nastase intre solutiile pentru PSD.

    3. O mutare a discutiei dinspre motiune si votul in Parlament sub amenintarea coltilor lui Vanghelie, catre solutii pragmatice pentru partid. Conducerea colectiva devine o varianta luata in discutie, public, de acum inainte, nu doar pe la colturi.

    Se strange latul in jurul lui Geoana. De unde acum cateva saptamani se vedea prim-ministru, in aceste zile pierde tot. Si cu cat va incerca sa riposteze mai dur, cu atat isi va inrautati mai mult situatia de dupa debarcare. Altfel spus, Geoana ar trebui, acum, sa-si negocieze sfarsitul, nu sa faca pe barbatul. A avut timp destul si n-a dovedit…

  4. 5 Lucian septembrie 13, 2007 la 3:01 pm

    E prima daca cand scriu intr-un blog…
    Nu ma simt prea confortabil pentru ca trebuie sa ma ascund in spatele unui monitor, iar mie, de regula, imi place sa zic in fata ceea ce gandesc!
    Asadar, de ce totusi adopt aceasta modalitate de a ma exprima… Pentru ca iarasi apar fel de fel de analisti, fel de fel de experti, ca de, doar romanul e cel mai bun in toate… Iar apar fel de fel de organizatii civile si non-guvernamentale care exprima vocea a 0,3% din populatia Romaniei, dar sunt “intelectualii” tarii… Apropo, am remarcat mai nou ca pentru a fi intelectual trebuie sa fii ziarist, ceea ce nu concorda deloc cu ceea ce stiam eu ca ar insemna intelectual…
    Alt motiv pentru care scriu aici il reprezinta “prietenul” George Jiglau. Ii zic prieten pentru a nu folosi un alt apelativ, desi modul de gandire l-ar recomanda… George, draga, hai sa incercam sa jucam un joc impreuna. Un PSD la 15%, asa cum il vrei tu inseamna fie un PD la 70% si un PNG la 15%, fie un PD la 50% si un PNG la 35%, fie un PNG la 70% si un PD la 15%… Deci, pe care dintre variante o alegi??? Eu sper ca pe niciuna, pentru ca daca ai alege vreuna, e clar… Suntem o natiune care ne meritam soarta, o natiune predispusa a fi condusa de Partidul Unic, o natiune care nu stie a se exprima liber… Iar in cazul asta, ne mai miram cum o intreaga tara se poate lasa manipulata si condusa de un om cu un grad de cultura indoielnica, dar cu o parsivitate si perversitate mult peste medie, “calitati” specifice persoanelor cu handicap fizic, persoanelor frustrate…
    Democratie inseamna libertate de exprimare, libertate de gandire, pluripartitism, respect fata de institutiile statului, dictatura legii si egalitatea tuturor in fata ei… (Iar, printre altele, suspendarea lui Basescu a fost un act foarte democratic… Asta, asa, ca sa va aduc aminte si sa va fac in ciuda…) Da, am bagat printre atributele unei democratii si pluripartitismul… Crezi ca e necesar sa iti traduc ce inseamna?
    Apropo, pentru a evita orice divagatie pe marginea orientarilor mele politice, va anunt ca am 28 de ani, am crescut in democratie si sunt DEMOCRAT… Asta e doctrina pe care o sustin, DEMOCRATIA…
    P.S.: Domnule Nastate, va urez, in primul rand sanatate, dar si mult succes in viitor! Mi-ar face sincera placere sa va revad in viata politica… Iar daca v-as putea fi cumva, candva de folos, cu placere va stau la dispozitie…

  5. 6 Horia Blidaru septembrie 13, 2007 la 3:06 pm

    Absolut intamplator, azi, DNA a cerut Presedintiei aviz pentru inceperea urmarii penale a lui Miron Mitrea in dosarul Zambaccian… Fireste, nu exista nici o legatura cu prabusirea lui Geoana si revenirea in prim-plan a greilor din PSD, de care, nu-i asa, Corsarul-sef nu se teme catusi de putin… Pariem ca pana la sfarsitul saptamanii reincepe hartuirea lui Ion Iliescu in dosarul mineriadei?

  6. 7 Lucian septembrie 13, 2007 la 3:26 pm

    Cata dreptate ai, Horia! As pune pariu dar doar asa, de dragul jocului… Ca stiu ca 100% voi pierde si tu vei castiga… Si totusi, avand in vedere ca nu ma poti gasi, parca as pune… Normal ca glumesc… Ai dreptate!
    Cum era chestia aia cu James Bond? Care nu stia stia sa numere, sau nu vroia, pana la 3? Daca nu va aduceti aminte, am sa v-o reamintesc: “James Bond spunea ca atunci cand un lucru se intampla prima data, se numeste intamplare, cand se intampla a doua oara, se numeste coincidenta iar cand se intampla a treia oara, se numeste rea vointa. Probabil ca el nu stia sau nu voia sa numere mai departe.”
    Dar se pare ca Base, cum ii place sa fie alintat, stie sa numere mai mult… Se cunoaste ca are facultate si ca e intelectual… Desi, nu prea e ziarist, din ceea ce stiu eu?

  7. 8 cristescu septembrie 13, 2007 la 4:02 pm

    Asta e chiar culmea..Observ ca DNA este special creat doar pt PSD…E clar ca toate curg de la Basescu…Din alte partide chiar nu se gasesc corupti?Ce fel de lupta impotriva coruptiei este asta?Ieri Nastase urma sa primeasca avizul de la Cotroceni pt deschiderea unui dosar de coruptie,azi e Mitrea,…cine urmeaza? Cu siguranta tot un membru al PSD-ului…Alte partide nu au corupti?Basescu se dadea mare anticorupt dar tre sa fie egal cu totii,indiferent de culoarea politica….Observ ca PD-ul fura pe fata dar nimeni nu comenteaza nimic…La urma urmei niciodata nu e prea tarziu..SPER.

  8. 9 Nicolae septembrie 13, 2007 la 4:04 pm

    Subtila incercarea Domnului Nastase de a asocia dosarele domniei sale de la DNA cu criza din PSD si motiunea de cenzura.

    In fapt, ele sunt evenimente care nu se circumscriu aceleiasi multimi.
    Daca avocatii donmului Nastase nu ai fi gasit chichita avizului prezidential pentru declansarea urmaririi penale, dosarele Dlui Nastase ar fi fost de multa vrmee pe masa judecatorilor. Ceea ce DNA face acum este un act formal, si atat.

    Cat priveste criza din PSD. Dl Nastase spune ca o conducere colegiala ar salva partidul (probabil dansul se si vede in aceasta conducere). In fapt salvarea partidului nu poate veni decat de la eliminarea celor care au subminat ideea de social-democratie in Romania, si construirea unui PSD cu adevarat modern. Fara domnul Nastase, fara domnul Iliescu, fara Hrebengiuc si Taracila.

    Revenirea domnului Adrian Nastase in conducerea PSD ar reprezenta o lovitura fatala data partidului. Cititi presa din aceste zile, despre contractul Bechtel, despre contractele MEC, etc etc, si veti intelege de ce Adrian Nastase este o victima sigura.

    Vreti sa facem ca PD si Basescu sa ajunga la 75% din nou, sau cum? A venit vremea schimbarii. A unei adevarate schimbari in PSD. Are PSD curajul sa o faca?

  9. 10 cristescu septembrie 13, 2007 la 4:06 pm

    Din pacate pt Nastase,,Geona nu-l place,,,cine nu vede asta e orb…O fi el Geoana curat ca lacrima dar daca nu te place electoratul tre sa faci un pas inapoi..Trebuie un om placut de electorat,,poate fi el si corupt pe alocuri…Se obtin voturi dupa cum te place electoratull..Acum sa recunoastem ca asa este…Imi pre rau ca Geoana nu intelege…Stiu ca adora functia de presedinte al PSD dar daca nu ai puncte in sondaje tre sa lasi pe altul..cu mai mult sarm..’

  10. 11 Lulu septembrie 13, 2007 la 4:23 pm

    Mi-a placut interviul. pe care din pacate nu-l pot citi. Nu stiu cum.
    Intr-adevar , Geoana e o pacoste pentru PSD. In plus, e perceput ca fiind omul lui Basescu. Conducerea colectiva e un prim pas care trebuie facut .

  11. 12 koubadera septembrie 13, 2007 la 4:45 pm

    Nicolae are dreptate 200%. Dl. Nastase a fost un mare lider in 2001 – 2004 dar nu e solutia pentru PSD 2007. E drept ca este mai bun ca Geoana, dar este corupt pina in maduva oaselor, chiar daca Domnia lui crede ca totul se uita . Ciorba reincalzita cu conducerea colectiva, propusa de Dl Nastase pentru a reveni la putere pe usa din dos nu este solutia pentru PSD. Geoana trebuie inlaturat dar de catre noua generatie. Sunt curios daca PSD va putea scapa din coltii dinozaurilor corupti care il sfarteca d ela infiintare…..

  12. 13 Moshe Gruber septembrie 13, 2007 la 4:56 pm

    Intreb si eu (ca tzaranu) ce-a zis domnul Taplin? E stabila sau instabila Romania? Mai sunt prietenosi sau mai degraba ingrijorati? Macar asa, in mare, mai au incredre si in PSD sau nu?

  13. 14 Aya septembrie 13, 2007 la 7:34 pm

    @

    Nicolae

    (Cum de ai aparut TOCMAI ACUM, “din neant”, sa-l aperi, indirect, pe Prostanac?)

    Imi pare extremissim de ciudat ca nu observi un lucru care se vede de la distanta: cata vreme PSD a fost condus de Adrian Nastase (cu toate stirile aberante despre cat de corup ar fi acest om), procentajul cu care era creditat (chair si in cele mai smbre sondaje) era remarcabil. NU ma refer neaparat la “ceea ce se vede” pentru toata lumea, intr-un sondaj, ci la concluziile corecte care apar in urma unei analize nuantate.
    De indata ce AN a fost debarcat- si Prostanacul a ramas pe tot terenul- PSD nu numai ca scazut, constant, dar actiunile politice asociate acestui partid si-au pierdut consistenta.
    Apoi, Prostanacul a acceptat cu voiosie ca din echipa sa “de suflet” sa faca parte “Marean-care-este-almanahe” (si, mai nou, asfalte)- care il catalogase, in 2005, drept “maimutoi parasutat” (maimutoiul implementat era Ponta, in viziunea lui care-este) iar PSD s-a asezat in pozitie de start catre ridicol (nimic nu este mai ingrozitor ca ridicolul- sau, ca penibilul).

    Unica sansa a echilibrului se numeste Adrian Nastase. Nu numai al echilibrului stangii.
    Voi preciza de ce afirm asta.
    Singurul partid cu identitate declarata, asumata, de stanga (social-democrata) este, in momentu de fata, PSD. Un partid pe care il mai salveaza de la caderea catre un prag de sub 10% doar renumele mai vechi (o anume inertie in randul populatiei electoralizate) si existenta, in interiorul sau, a unor lideri (din pacate doar) informali- intre care Adrian Nastase merita mentiune aparte.
    Dezechilibrul stangii duce, implicit, la dezechilibrul scenei politice- ceea ce are ca efect logic SI dezechilibrul dreptei (in speta, al PNL, unicul partid cu identitate corecta de dreapta- si asumata).

    Contractele despre care vorbesti- si care, probabil, vor “aparea” (nu pot spune “bubui” pentru a nu este cazul)- nu sunt problematice. Incercarea de a face sa izbucneasca noi false scandaluri nu va avea rezultatul scontat.
    Dupa stiinta mea, contractul cu Bechtel exista si nimeni nu l-a denuntat ca fiind penal. Scandalutzurile aparute au fost “ajustari” din mers. Nimic mai mult.

    Iti reamintesc de scandalul fals al carui centru a fost Dinu Patriciu.
    Iti reaminteesc de incercarea disperata a unora de a-l plasa pe acesta in zona IMAGINII PENALULUI. Miza era clara: lovitura la Petromidia- lovitura politica.
    Nu s-a reusit.
    Daca acolo, unde interesele erau teribile (prabusirea Petromidia- mai ales la Bursa- ar fi inseamnat bani “negri” multi in buzunarul celor care voiau sa scoata Romania din competitia petroliera mondiala) s-a ratat incercarea, cum crezi ca se va reusi in cazurile la care te referi?

    Dosarele lui Adrian Nastase sunt niste facaturi. Nici un om sanatos la cap nu poate sa crediteze, in cazul lui, ideea de vinovatie. Mita ferestre si usi (platite, intre altele, chiar de “mituit”!)- asa ceva frizeaza penibilul!
    Pana si Traian Basescu (acesta numai de sentimente de prietenie fata de AN neputand fi suspectat!) a declarat ca respectivul dosar e o aberatie!
    Mai nou: casa pe care a cumparat-o, cu acte in regula, ar fi mita pentru AN (deci, cel care plateste ia, de fapt, mita- o logica de balamuc!).

    Recitind postarea ta complet ilogica ma intreb: nu cumva ai aparut “din neant” ca disperat aparator al Prostanacului (de fapt, al unui sistem de interese al carui jalnica prelungire este Prostanacul)?

  14. 15 Aya septembrie 13, 2007 la 7:36 pm

    @

    Adrian Nastase

    Ramai in ring!

  15. 16 Aya septembrie 13, 2007 la 7:44 pm

    Reiau un text postat pe blog.
    Este actual si documentat.
    (Ma va ierta Sandu- era un raspuns pe care i l-am adresat lui).

    CULMEA ABSURDULUI: CEL CARE PLATESTE, PRIMESTE, DE FAPT, MITA!
    (TOTUL SE LEAGA CU TGOTUL!)

    Problematica DNA in “cazul Nastase” (mult mai corecta exprimare decat “problemele lui Adrian Nastase cu DNA) este penibil de previzibila si de nefundamentata.
    Predictibilitatea ei s-a probat de-a lungul timpului.
    Astfel, de fiecare data cand AN face cate o declaratie care deanjeaza “zone interesante”- si care se pregatesc de “actiune negativa”- DNA vine cu cate un dosar (sau, dupa caz, apare si cate o cerere de perchezitie).
    Istoria recenta ne invata urmatoarele.
    In 2005, Prostanacul afirma- foarte ciudat, pentru cei care nu stiu care ii sunt limitele!- ca PSD ar putea renunta cel putin la unul dintre posturile de conducere, din Parlament (cel de presedinte al Camerei sau de presedinte al Senatului) pentru a obtine mai multe functii de conducere in Comisiile parlamentare. Afirmatia este atat de absurda incat nu merita comentarii. Poate, doar intrebari: cum sa renunti, de bunavoie, la posturile (sau unul dintre posturile) atat de influente si de importante pentru functii de conducere in Comisii (care nu aduc nici macar voturi mai multe)? Cum sa cedezi al doilea si/sau al treilea loc din stat?
    Imediat dupa afirmatia Prostanacului, au aparut semnale ca lui Adrian Nastase i se pregatesc niste dosare pe la DNA, la nu stiu-care-parchet si asa mai departe.
    Au aparut imediat stiri legate de mosteniri ale sotiei sale (De exemplu, cea de la tata, din 1999 a fost “teleportata” in 2005. Apoi, la inceputul lui 2006).

    La scurta vreme, a aparut absurditatea cu termopanele (vorba lui Cristoiu- citez din memorie:” A afirma ca o duduie i-a dat mita unui ditamai premier gergevele trimite direct in Caragiale”). O prostie mai mare nici ca se putea: casa a fost cumparata cu usi si ferestre (ca orice casa) care, mai nou, sunt termopan!

    In data de 1 februarie 2006 (am o memorie foarte buna!) s-au intamplat doua evenimente :
    -AN a primit instiintarea ca DNA ii instrumenteaza un dosar pentru mita (chestia cu termopanele- dar, in acea instiintare nu se preciza nimic);
    - Comisia SRI din parlament (am scris pe scurt) l-a audiat pe Radu Timofte in legatura cu afirmatia acestuia, anume ca in CSAT (in 2003- inceputul lui 2004) s-ar fi luat decizia “ocolirii” legii care impune ca ascultarea telefoanelor sa se faca strict cu mandat de la judecator; “ocolirea” viza anumite persoane- in speta, pe Dinu Patriciu.
    Radu Timofte a facut afirmatia cu pricina si in fata presei, dupa audieri.
    AN sustinea o conferinta de presa.
    Unul dintre jurnalisti l-a intrebat- in afara subiectului- daca decizia enuntata de Timofte a fost luata in CSAT (ca premier, AN fusese membru al CSAT, in epoca). Nastase a raspuns, fara echivoc, ca o astfel de decizie nu a fost luata in CSAT- si nici nu ar fi putut fi luata, ca fiind ilegala.
    Totusi, telefoanele lui Patriciu (care era pe punctul de a fi bagat, aberant, la puscarie pentru a fi cercetat in stare privativa de libertate, ca si cum ar fi reprezentat un pericol public) fusesera ascultate fara mandat de la judecator, invocandu-se acea decizie CSAT, inexistenta!
    In acel moment, AN, spunand public adevarul, a dejucat planuri extrem de marsave!
    A DOUA ZI DUPA NEGAREA EXISTENTEI DECIZIEI C.S.A.T, ADRIAN NASTASE A PRIMIT SOLICITAREA DE PERCHEZITIE!
    O solicitare complet ilegala (si ca fond si ca forma) iun care nu se preciza nimic din ceea ce se cauta. Si, asta, in “dosarul termopanelor”!

    La relativ scurta vreme, AN este debarcat, mafioteste, de la conducerea PSD. Isi da demisia (era clar ca i se ceruse) de la coducerea Camerei. PSD pierde al treilea post din stat, ca importanta. Ca prin farmec, se risipeste si discutia interminabila din ParlAment, pe marginea modificarii Regulamentelor (Camerei si Senatului) prin care se incerca introducerea unui punct in virtutea caruia parlamentarii sa poata schimba respectivii presedinti (punct neconstitutional!). Inainte de asta, insa, Prostanacul facuse “vizite” la grupul parlamentar PSD din Camera Deputatilor, incecand sa-i faca proasta imagine luiu Adrian Nastase. Nu reusise!
    Ciudat, si in acea vreme (inaintea “stirii DNA) vorbise despre “dosarele grele” ale unora! Asta, in timp ce-l ataca- direct si indirect- pe Adrian Nastase.

    Dosarele lui Adrian Nastase au fost intoarse pe toate partile de procurori. Respectivii nu au reusit sa probeze nimic (ce naiba sa probeze? ca un om a cumparat casa cu usi si ferestre si ca asta ar insemna mita?).

    In vara lui 2007, Prostanacul, venind parca in intampinarea dorintelor “din Deal”, anunta ca PSD va depune o motiune de cenzura pentru a face sa cada Guvernul. Istoria cu “Prostanacul premier” e atat de hilara, incat poate doar el o crede (desi ma indoiesc!). Ar urma anticipatele.
    AN face declaratii foarte pertinente legate de motiune, da solutii- variante politice.
    Toate, ocolind sau anuland ideea de instabilitate.

    Brusc, Prostanacul vine si spune ca urmeaza dosare grele.
    AN primeste de la DNA instiintarea ca este pe cale de a se instrumenta, in cazul sau, un alt dosar pentru luare de mita: legat, de data asta, nu de dobandirea usilor si ferestrelor, ci a intregii case (ca sa vezi cum au mers tipii inductiv- de la usi si ferestre la intreaga locuinta; pai, daca nu sunt montate in niste ziduri, ce fel de mita ar mai reprezenta termopanele alea?).
    Ce tampenii, absurditati, penibilitati se vor spune de data asta?
    Locuinta (de fapt apartamentul) lui Adrian Nastase din strada Zambaccian este parte a unui bloc care a fost construit pe terenul sau.
    AN a PLATIT apartamentul, i9ncheind un contract in acest sens.
    In mod obisnuit, in astfel de situatii (cunosc anumite contracte ale unor constructori- unii celebri, care nu au construit nimic pentru AN!) se face un fel de parteneriat intre constructor si proprietarul terenului, astfel incat celui din urma ii revine gratuit cel putin un apartament (in functie de marimea constructiei, a terenului- unul sau mai multe).
    Repet, AN a platit apartamentul, in baza contractuala, desi terenul era al lui!
    Ce fel de mita o mai fi si asta?
    Eu platesc- eu primesc mita!
    Exista o zicala tare porcoasa ceva care se termina prin “si cu banii luati”.
    Cam asta i-as spune eu procurorului!

    Un dosar absurd, eminamente politic.
    Imi amintesc ca Basescu spusese, cu un timp in urma- intrebat fiind ce opinia are despre dosarul lui Nastase (cel cu mita-termopane) ca i se pare stupid. In mod clar, daca pana si Basescu a spus asta, dosarul era culmea absurdului.
    Speranta mea este ca Basescu sa-si mentina opinia!

  16. 17 Aya septembrie 13, 2007 la 7:45 pm

    Sa ne bucuram pentru alegerea lui Daniel!
    Dumnezeu a lasat Binele sa invinga, aici!

  17. 18 Aya septembrie 13, 2007 la 8:01 pm

    @

    koubadera

    GRESESTI!

    In afara aberatiilor lansate de adversarii lui Adrian Nastase, PRIN mass media- gen mita termopane, pixuri de campanie si alte prostii de gen- poti sa-mi dai un exemplu concret care sa arate ca acest personaj politic este corupt?
    Stii ca asa ceva nu exista?

    Vin din presa si stiu bine cum se contruieste o campanie negativa impotriva cuiva.
    Am pacatuit nu o data si eu, astfel.
    Marturisesc ca ma fac “vinovata” de debarcarea unui prefect, de exemplu.
    Te asigur ca am cai dintre cele mai diverse pentru a obtine informatii EXACTE SI CORECTE. Daca AN ar fi fost corupt, nu as fi riscat sa-mi asociez numele (fie si nickname-ul) cu afirmatia: NU, AN NU este corupt!
    Imaginea fals creata este una- realitatea este alta.

    Intre a NU fi corupt si a fi un inger este, pe de alta parte, o distanta colosala.
    Sunt de acord ca AN nu este un inger (nici demon nu este!).
    Dar, politica nu se face cu domnisoare de pension si cu calugarite!

    Pe de alta parte, in istorie, numai rezultatul conteaza.
    Iar, rezultatele politice obtinute de Adrian Nastase (pentru Romania- ca inalt demnitar si pentru PSD- ca lider politic) sunt notabile.
    Rezultale notabile au inceput sa apara inca din perioada in care era ministru de Externe.
    Au culminat cu admiterea Romaniei in NATO (drum pe care l-a “pavat” inca din 1991) si cu finalizarea negocierilor cu UE pentru integrare (drum pe care, de asemenea, l-a “pavat” inca din perioada in care era seful diplomatiei romane- de altfel, la Bruxelles, pe un timbru oficial, apare figura lui- ca ministru de Externe care a facut ca Romania sa devina membru al Consiliul Europei).

  18. 19 Ilie septembrie 13, 2007 la 8:03 pm

    Aya

    ce te face sa crezi ca Daniel este un bine?
    Citeste istoria lui si ai sa vezi ca nu este cum crezi

  19. 20 Kartouche septembrie 13, 2007 la 8:39 pm

    Putin cam repede a venit Nastase. Trebuia sa mai astepte pana dupa europarlamentare. Acum esecul la acestea va fi cotorizat si la Nastase. Ceea ce nu-i corect, nu el a adus partidul la procentele de azi. ……. Ar parea ca sunt fan PSD !? Nu sunt. Eu apreciez valoare si inteligenta. Aceste atribute se gasec la Nastase ! Geoana e un surogat de politician, un nechezol postcomunist ! ………… Postarea pe JN la interviu .

  20. 21 diogenecainele septembrie 13, 2007 la 9:43 pm

    Interesant interviul si solutia e OK. Dar, nu imi pot reprima niste intrebari. Cine e in masura sa participe la triumvirat, tetrarhie etc este dispus sa se ralieze solutiei? Si mai ales, se poate face asta suficient de repede ca sa se intre cum trebuie macar in cele doua cicluri electorale de la anul? Si solutia asta provizorie va fi inlocuita suficient de repede si uitata ca in campanie sa nu fiti acuzati de dezbinare (se pare din campaniile trecute ca e un argument care tine la romani)? Care va fi imaginea care o va jsutifica in ochii electoratului pentru a minimiza pierderile? Care va fi oferta politica/pe care o va promova? Astept cu interes dezvoltarile ulterioare ale povestii.

  21. 22 Horia Blidaru septembrie 13, 2007 la 9:46 pm

    Adrian Nastase si-a reiterat punctul de vedere cu privire la conducerea colectiva a PSD, intr-un interviu acordat, tot astazi, postului Deutsche Welle:
    http://www.dw-world.de/dw/article/0,2144,2781715,00.html

    Au aparut si primele reactii: Liviu Dragnea a calificat propunerea ca fiind “o mare tampenie”, Ilie Sarbu a calificat-o drept nerealista si nestatutara, iar Vacaroiu a declarat : “colective stiti ca am avut, au fost CAP-urile”.
    Ciudata pozitionarea lui Vacaroiu, cata vreme dinspre gruparea lui Iliescu au venit semnale favorabile. Serban Nicolae: “orice solutie de redresare a PSD este buna”. Ion Iliescu: “un punct de vedere de luat in considerare”, “ceea ce sugereaza Adrian Nastase este atragerea la activitatea, la conducerea partidului a diverselor persoane, personalitati care sunt in partid”.

    Cele doua interviuri de azi au dat startul unei clarificari necesare in PSD. In loc, sa se adune, insa, in aceeasi matca – dupa cum era de dorit -, apele din partid se separa tot mai vizibil – dupa cum era de anticipat.

    Intrebare pentru dl Nastase: exista riscul scindarii PSD?

  22. 23 Hera septembrie 13, 2007 la 10:18 pm

    Daca Geoana ar fi inlaturat acum (chiar daca merita) de la conducerea PSD, s-ar crea – deindata – un MARE Geoana, ceea ce nu merita. Adica ar juca cum i-ar placea! fie ca ar fi de dreapta… fie ca ar ramane la stanga … de la soapta pana la strigataele pipidiste s-ar auzi aceeasi voce: Geoana democratul, care a vrut sa faca … care nu a fost inteles …. si, desigur, mai putin s-ar auzi cum a vrut el muisai sa faca pe placul lui Basescu. Asa , lasat sa moara pe ideile lui bantuite de vise rusesti (de la Rus citire, evident) si un Congres apropiat sau nu … cum veti decide adevaratii si puternicii PSD-ului sa-i arate locul cuvenit ,

  23. 24 marry septembrie 13, 2007 la 10:26 pm

    @ Nicolae
    Ai dreptate, chiar a venit vremea schimbarii. A venit vremea ca Adrian Nastase sa fie in fruntea partidului.

    @ Bibliotecaru :) Data viitoare dau si exemplu postarii tale. Dar mi s-a parut foarte tare ce se petrecea pe blogul lui Andronic.

  24. 25 Iulian septembrie 13, 2007 la 10:46 pm

    Eu unul, cred că dl Năstase a făcut o greşeală cerând “conducere colectivă” pentru PSD. Păi aţi văzut voi haită de lupi care să ofere egalitate între toţi masculii. Numai UNUL poate fi masculul ALPHA. Dlui Năstase îi e frică să ceară fotoliul de lider ?

  25. 26 Costica din Brasov septembrie 13, 2007 la 10:58 pm

    Imi pare rau ca trebuie sa intervin si sa fac scurte presupuneri. Gioana are sarcina de a diminua valoarea sociala a PSD. Cat a fost ambasador in America, a fost recrutat de CIA.Basescu este evreu, recrutat si el de americani, tocmai de aceea a inventat axa aia in care s-a intrvarat si el. Argumente sunt destule . As prezenta numai unul: inainte de referendumul care trebuia sa-l elimine pe Basescu de la presedentie, ambasadorul american l-a vizitat pe Gioana la sediul PSD. Din acea clipa, intreaga actiune antibasesciana a fost stagnata. Ce au discutat cei doi convivi? De ce a intervenit ambasadorul SUA in favoarea lui Basescu? Acestea sunt numai niste intrebari generatye de fapte reale care nu pot fi contestate.Eu nu acuz pe nimeni fiindca n-am argumente, dar lumea discuta…

  26. 27 marry septembrie 13, 2007 la 11:20 pm

    @ D.le Nastase
    In sfarsit scriu si eu la subiect: eu zic sa fie in afara echipei de conducere.
    Excelent interviu ati dat. Se vede ca sunteti un om de calitate, de asta va sustine lumea neconditionat.

  27. 28 G. Savitsky septembrie 13, 2007 la 11:30 pm

    G. Savitsky Says:

    September 13th, 2007 at 9:11 pm
    Da… Sper să nu semene cu următorul tablou, şi, mai ales, să nu vorbesc într-un ceas rău, dar acestă imagine mi-a venit în minte citind însemnările dumneavoastră vag triste şi vag amuzate: samuraiul, învins, înainte de a-şi face sepuku, priveşte liniştit – din grădina sa construită milimetric cu atâta parcimonie încât aranjamentele par amestecate după capriciile hazardului – peste livada de cireşi înfloriţi. Printre copaci aleargă ţipând două fetiţe, îmbrăcate în kimonouri înflorate, colorate ameţitor. Secundantul vrea să pornească înspre ele, să le alunge, să nu tulbure ultimele clipe ale maestrului. Maestrul îl opreşte cu un gest mic, imperial.
    … Poate nu e înainte de sepuku, poate e înaintea unei bătălii, când gândurile sunt clare şi ascuţite ca ţurţurii de gheaţă legaţi de streşini…

    Într-o carte premiată cu Nobel (dar nu pentru asta o iubesc) “Mă numesc Roşu” a lui Orhan Pamuk, dorinţa miniaturiştilor (a unora, a celor mai talentaţi) de a ieşi din tipar, de a desena/picta imagini “după meşteşugul frâncilor” are drept consecinţă un şir de crime. Delicateţea imaginilor în două dimensiuni, atât de expresive şi atât de înduioşătoare, imagini care însoţeau scrisul “tălmăcindu-l”, seamănă cu gesturile noastre necontrolate, necenzurate, cu privitul furiş al unei femei care ne pare fragilă şi lipsită de ocrotire, deşi suntem angajaţi emoţional şi social, privit în adânc, însoţit de o anume tânjire…
    O lume a dispărut. O lume a sentimentelor, o lume a “ceea ce nu trebuie spus”. Trăim într-o lume flecară devenind noi înşine ne-măsuraţi la vorbă.

    Am citit cu atenţie transcrierea interviului. Am avut o primă respiraţie amplă, completă, din 2004 încoace. Sigur, imediat se va gasi cineva pe blog să-mi tragă una în plex să mi se taie respiraţia. Să-mi reproşeze că umblu cu peria. Cine nu e in interiorul acestui sistem închis sau quasi-închis care este politica crede că e o glumă alternanţa la putere. Adrian Năstase e un exemplu că nu e vorba de glume. Când a venit la Putere, mai întâi şchiopat, mai apoi buluc, onor Alianţa, aproape că nu există culori să le putem zugrăvi rânjetele satisfăcute şi furia dezlănţuită de vânătoarea de pesedişti. I-au căutat în toate cotloanele, în orice birouaş de sub casa scării. Şi nu numai că l-au obligat imediat să-şi ia catrafusele şi să se cărăbanească la munca de jos, dar i-au mai administrat şi niste scatoalce verbale:”‘Re-aţi ai dreacu de ‘oţi cu baronii voştri!” Asemenea întâmplări, asemenea situaţii, când raţiunea rămâne hă-ăt în ploaie, nu se şterg niciodată din minte. Să vezi oameni care până mai ieri se purtau firesc, cu care aveai relaţii normale, colegiale, trasformându-se în nişte Furii, nu e puţin lucru. Ei, domnilor Alienţişti si probăsescieni, vă anunţăm că noi, cand o să venim la putere, şi asta se va întâmpla foarte curând, nu ne vom purta ca nişte fiare turbate. Cel puţin aşa ar fi de dorit.

    Da… Poate că sunt multe cărţi de citit şi multe litografii şi multe tablouri şi multe minunăţii de văzut/citit/auzit. Dar parcă nu-ţi dă pace un gând… Imagini cu copii dezbrăcaţi, murdari, trişti… Imaginea unor batrânici cu ochii vii, ca nişte boabe de piper, socotind mărunt, din buze, ce şi-ar putea cumpăra din galantarul atrăgător… Imaginea unor bărbaţi abrutizaţi de muncă răcnind în telefoanele celulare, vorbind cu cei de “acasă”, ei, sclavii moderni ai Comunităţii europene: “Ti-am trimis bani! Ce face ăla micu?”
    Imagini… imagini… imagini care compun o realitate înduioşătoare, întristătoare, revoltătoare… Într-o ţară aşa de bogată, lăsată de izbelişte, cu atâtea ţarini lăsate pârloagă, suntem aşa de săraci!… Că ţi se rupe sufletul, domnule Adrian Năstase.
    Aşteptăm o redeşteptare a Social-democraţiei şi un port-drapel. Şi, chiar un drapel. Şi chiar un mesaj clar. Să nu ne spună nimeni nouă că trebuie să ne împrietenim cu cei care mai alaltăieri au vrut să ne calce pe grumaz. Să facem pace politică. Şi să nu ne spuneţi ca Ilie Sârbu, înghesuit de câţiva foşti directori de pe la deconcentrate, maziliţi şi umiliţi, altfel, oameni de valoare, care se plângeau că “dom ministru, ne vânează aştia, ne fabrică dosare!” “Ce vreţi, aşa-i în opoziţie!” uitând că şi el e în opoziţie, ce-i drept, în Senat, acolo-i mai dulce Opoziţia…
    Vorba lui Simion Purec: “Îi scoatem urmele cu sapa din judeţ!”

    Să fiţi puternic, suntem alături de Dumneavoastră!

  28. 29 george septembrie 14, 2007 la 12:10 am

    Cita moralitate la Diaconescu ! Cum poate face guvern psd-pnl, a doua zi dupa ce, prin motiune, a dat jos pnl-ul si, cita moralitate ar fi in acest demers ? Am observat ca se intreba dinsul, in miez de noapte pe Realitatea. Pina si presedintele a ales solutia imorala la inceput de mandat. E clar ca acesti “bon-hom(i)” duc de ripa PSD-ul si ca doar barbatii il vor putea struni. Dar cita moralitate (mai) exista in politica ultimilor 3 ani ? Ramii mut cind vezi ca acesti necunoscuti ai anului 2000, imping in usa pentru a nu mai intra nimeni in maretia lor. Fara sa observe ca, maretie nu mai e demult si ca, nu mai au nimic de aparat. Cind vor constata cu tristete acest lucru, vor deschide si vor pleca acasa fiecare. Ce va mai ramane in urma lor, va fi tirziu si greu de curatat. Degeaba, cu sfiala, il vor mai chema atunci, pe Nastase.

  29. 30 Bibliotecaru septembrie 14, 2007 la 12:16 am

    @Aya
    Basescu a spus că dosarul e stupid, dar nu ca motiv de bucurie pentru ex-premier. Tuturor ni se părut stupid ca să judeci pe cineva despre care spui că a luat miliarde de euro pentru câteva mii de euro ciupiţi din termopane. Acum variantele sunt doua. Varianta prima, domnul Adrian Năstase este curat ca lacrima mai puţin un mică chestie pe care a aranjat-o un “pupicurist” al domniei sale. Şi uite că aştia au făcut ditamai scandalul de la nişte termopane ieftine şi parchet chinezesc. Varianta unu prim este cea in care organele de anchetă i-au inscenat ex-premierului niste parchet prin casa, care s-a şi umflat pentru că a fost puş în grabă de anchetatorii care nu erau de meserie, nişte termopane care fac condens şi două statuete placate cu pirită pe post de aur solid. Varianta doi este că domnul Adrian Năstase chiar a luat milioane de dolari de colo şi alte câteva de dincolo dar anchetatorii nu au reusit să scoată la lumină decât un geam mic de termopan de la fereastra de la baie. Eu sunt un om normal, nu zic hăis, nu zic cea… nici nu mă prea interesează. Las pe băieţii cu ochi albaştrii să dea un verdict, probabil că în tona aia de copaci tăiaţi şi făcuţi hârtie de umplut dosare este ceva mai mult decât tăieturi din ziare, sau nu. Nu ştiu. Ştiu doar că ancheta a costat mai mult decât prejudiciul (sau care sunt termenii avocăţeşti) şi aici începe să mă intereseze. Când o să se ajungă la un verdict, atunci poate o să se publice şi probele de la dosar şi o să am şi eu o părere mai obiectivă, o să-mi dau un răspuns intim de da sau nu. Aparent ar fi bine pentru Adrian Năstase să nu se ajungă la un verdict. Doar aparent însă. Dacă totul nu se va rezolva în sala de judecată, va fi mereu o umbră de îndoială. De ce? Pentru că mai mulţi “Cineva” din administraţia Năstase dădeau atunci aerul că ar fi Baroni, uneori locali, alteori naţionali. Vrând sau nevrând, domnul Năstase i-a cam ocrotit la bine şi la rău. Cred că asta a deranjat cu adevărat. Îmi aduc aminte de Ion Diaconescu şi nepoţii. Poate că Seniorul era cinstea întruchipată, dar nepoţii erau Baroni, Marchizi, Duci, Grofi şi Bulibaşă în zona lor. Şi electoratul a sesizat. Îţi asumi riscuri, plăteşti apoi riscul asumat, chiar dacă nu esti cu adevărat vinovat. De ce nu şi-a pus Diaconescu nepoţii pe picior ca sa-i bată cu cureaua la popoul cel roz? De ce nu a izgonit domnul Năstase pe acoliţii PSD-işti care furau cu poza dumnealui la piept pe post de icoană şi legitimaţie? Nu aştept răspuns la astfel de întrebări, dar ele trebuiesc puse.

  30. 31 Un tanar de stanga septembrie 14, 2007 la 12:21 am

    “Conducerea colectiva” a PSD imi aduce aminte de un experiment sovietic – ROMANUL COLECTIV. Din cate stiu a fost un esec. Domnule Nastase, asumati-va rolul de lider si aveti barbatia sa-l atacati pe Geoana direct. Asa cum spunea si Aristotel, unul singur trebuie sa comande si ceilalti sa se supuna. Altfel, este anarhie. Ati demonstrat ca sunteti un bun lider, atat in partid cat si la guvernare.
    Domnule Adrian Nastase, acum este momentul sa preluati fraiele PSD si sa salvati ideea de stanga in Romania!

  31. 32 Bogdan septembrie 14, 2007 la 2:20 am

    Un lider este acela care are doua caracteristici majore: stie unde merge si este in stare sa-i faca pe ceilalti sa-l urmeze.
    Adrian Nastase a demonstrat atata timp cat a fost presedintele PSD ca “stie unde merge” si ca a fost in stare sa-i faca pe majoritatea romanilor sa-l urmeze. Spun “majoritate romanilor” pentru ca nu cunosc sa fi existat tulburente si tensiuni sociale in perioada in care dansul a condus Romania in calitate de premier si pentru ca a obtinut majoritatea voturilor celor prezenti la alegerile prezidentiale din 2004. Ma refer la cei prezenti care au votat o singura data nu la cei care s-au plimbat cu autocarele portocali si au votat de cate 33 de ori.
    Din pacate, ne consumam jumatate din timp cautandu-ne lideri, iar cealalta jumatate atarnandu-i pe crucea propriilor noastre prejudecati.
    Domnule Nastase pentru mine ati fost si ramaneti un lider autentic. Sunt convins sa spun asta de anvergura demonstrata, de competenta incontestata, de seriozitatea dovedita si de faptul ca pe mine “m-ati facut sa va urmez”.

  32. 33 Alex septembrie 14, 2007 la 3:22 am

    Nu cred ca o conducere colectiva poate fi o solutie.

  33. 34 Valeriu Mangu septembrie 14, 2007 la 9:18 am

    Domnule Adrian Nastase,

    Numele (si prenumele) unui cetatean este (constituie), daca vreti, expresia drepturilor si libertatilor pe care le are – ori de care se bucura – acesta, mai precis omul purtator. Spus altfel, numele este un simbol al PUTERII pe care o are – ori de care dispune – omul purtator.
    La nastere, omul nu are nume (si prenume); el este inzestrat cu drepturi si libertati odata cu capatarea numelui.
    Folosirea unui nume (si prenume) permite unui om sa valorifice respectivele drepturi si libertati. Daca, de pilda, eu ma recomand intr-un anumit context drept “Adrian Nastase”, pot, la o adica, sa beneficiez, in mod fraudulos, desigur, de o serie de drepturi pe care le aveti dvs., purtatorul legitim al numelui – de exemplu, sa incasez, folosind acte potrivite, niste drepturi de autor, un cec s.a.
    Tocmai datorita acestei legaturi dintre nume si puterea pe care o are – ori de care dispune ori pe care o exercita – purtatorul au aparut si supranumele, de principiu in scopul sporirii puterii, autoritatii, prestigiului s.a. Un exemplu la indemana este “Stalin”, altul, din acelasi spatiu geo-”politic”, este “Petru cel Mare” – Apropo’! Cum v-ati simtit in biroul ocupat, la vremea respectiva, de acesta? Este ca fiorul v-a fost indus tocmai de supranumele “CEL MARE”?
    In Biserica catolica, cineva care ajunge papa isi ia alt nume tocmai datorita legaturii cu PUTEREA – puterea lui Dumnezeu -, un alt gen de putere, diferita de cea care caracterizeaza lumea laica. Acelasi lucru este valabil si la noi, in cazul calugarilor. Tot asa vor fi stat lucrurile si in Roma antica, in care imparatii erau denumiti cezari. Dar mai avem si alte cazuri la indemana: serviciile (secrete) statale de informatii, clanurile interlope, asociatiile secrete ori discrete etc.
    In cazul Presedintelui Romaniei, lucrurile stau insa invers: cand un cetatean ajunge Presedinte, el este “despuiat” de toate puterile – drepturile si libertatile – ce caracterizeaza cetateanul “simplu”. Acesta este sensul dispozitiei constitutionale potrivit careia, pe perioada exercitarii mandatului, Presedintele Romaniei nu poate exercita nici o alta functie publica sau privata, cu adaosul, tot de ordin constitutional, ca indemnizatia si CELELALTE DREPTURI ale acestuia se stabilesc prin lege. Folosirea sintagmei “Presedintele Romaniei Traian Basescu” este asadar neconstitutionala.
    Folosind-o, dvs. – dar si alti concetateni – vor sa dea senzatia ca puterea publica ar apartine cetateanului Traian Basescu – ori ca este confiscata de acesta – si care, nu-i asa, ar abuza de ea. Intretinand o astfel de eroare nu facem altceva decat sa ne facem un deserviciu – puterea publica apartine – ori trebuie sa apartina -, in sens ORIGINAR si chiar LEGITIM, fiecaruia dintre noi; Presedintele Romaniei este – sau trebuie sa fie – un executant ori, dupa propria-i expresie, un servitor al nostru.
    Dar mai exista un motiv de ordin practic in lumina caruia sintagma este nefireasca: daca, de pilda, Presedintele Romaniei ar fi femeie – de pilda, cu numele de cetatean Popescu (asta ca sa ramanem in sfera ESCU) – si divorteaza? Devine “Presedintele Romaniei Ionescu”, dupa numele ei de fata? Dar si divortul este un drept, care, in cazul Presedintelui Romaniei, ar trebui reglementat prin lege – de ce, de pilda, in unele monarhii pentru asa ceva si, in plus, pentru casatorie este necesara aprobarea Parlamentului?
    Tocmai din aceste motive, intrebarea de la referendum este neconstitutionala.
    Ca un adagiu, supranumele poate sa aiba si efectul contrar, al diminuarii puterii, autoritatii s.a. Ca sa luam cel mai la indemana exemplu, “Nastase – patru case” a urmarit tocmai acest scop. Dar, desigur, “Bombonel”, ca inlocuitor, a diminuat impactul supranumelui respectiv, cu precizarea ca acesta are, si el, istoria lui.
    In sfarsit, in democratie, cezar este – ori trebuie sa fie – fiecare cetatean, precum si natiunea, respectiv poporul.
    Al dvs., Valeriu Mangu

  34. 35 Neagu G. septembrie 14, 2007 la 9:47 am

    Am citit si recitit acest interviu cu f.mult interes si aprobare.PSD-ul sub conducerea lui Geoana a dus si va duce partidul tot mai jos.Dar Geoana nu este decat o unealta,el nu are coloana vertebrala,il cunosc de prin anii 80.Va mai amintiti cand dupa victoria CDR in alegerile din 1996 el,Geoana ,a felicitat cu mare aplomb pe Constantinescu si CDR-ul? Apoi a ramas la postul sau de la Washington ca adept CDR.Apoi a fost adus de dl.Nastase in guvern,probabil datorita unei anumite relatii speciale cu adm. americana,el trecand ca sustinator al dreptei romanesti.Dupa numai 2 ani ajunge in conducerea PSD ?!,iar in 2005 in fruntea PSD.Mie mi se pare ca a avut o evolutie similara cu a lui Gorbaciov,probabil cu acelas scop: distrugerea partidului propriu.Oricum,legatura dintre el si Basescu este atat de evidenta incat si orbii o pot vedea.Dl. Iliescu a gresit spunandu-i prostanac,el nu e prostanac ci un cal troian in partid.Cu cat mai repede scapa partidul de acest Iuda,cu atat mai bine pentru partid.Sa fiti sigur ca PSD-ul sub conducerea lui Geoana-Rus-Vanghelie nu va primi voturi de la foarte multi psd-isti.Un prim pas pentru intrarea pe un fagas pozitiv l-ar reprezenta,intradevar,trecerea la o conducere colectiva care sa asigure o larga dezbatere in partid,pentru a se stabili calea de urmat si refacerea increderii in partid.In concluzie achiesez la analiza si concluziile din acest interviu.Domnule A.Nastase,va vrem in continuare activ cat mai prezent in viata politica.Eu si multi ca mine va sustinem!

  35. 36 Teo septembrie 14, 2007 la 9:55 am

    Am si eu o nelamurire, nu stiu mama dracului, pardon de expresie, din tot spectrul societatii romanesti, numai PSD-ului i se pune stampila de partid corupt.
    Pentru “resuscitarea” PSD, care intre noi fie vorba, e la pamant la ora actuala cu putine sanse de revenire, ar trebui indeparatat “Prostanacul” care nu are nici cea mai mica priza la electoratul larg, si ar trebui sa va puna pe dv d-le Nastase sau pe Iliescu si sa incepeti o efensiva majora, sa spuneti ca sunteti insultat, calomniat, etc, va pricepeti, doar sunteti politicieni. Nu vedeti, momarlanimea majoritara in Romania sta vrea, balacareala, balcanisme, certuri, etc!

    E o ideie pentru ca pur si simplu nu inteleg cum de PSD-ul sta cu mainile in san de atata vreme si incaseaza pumni in stomac! Daca pierdeti, macar pierteti cu fruntea sus!

  36. 37 G. Savitsky septembrie 14, 2007 la 10:02 am

    Am avut curiozitatea de a urmări reacţiile liderilor din “conducerea colectivă actuală” la propunerea dumneavoastră. Virulenţa cu care s-au repezit să se declare “împotrivă” m-a amuzat. Este reacţia oricărui ghem la atacul unor gheare. Se strânge.
    După ce au avut inspiraţia să anunţe lansarea moţiunii din faţa unui motel de la Moeciu, unii dintre ei chiar sugându-şi elegant dinţii de resturile unui prânz despre care noi putem să ne imaginăm – regretabilă eroare de PR, într-o ţară unde a merge la restaurant, pentru omul obişnuit, este o aventură bugetară necugetată – lideraşii actuali PSD, care chiar îşi închipuie că îi reprezintă pe primarii şi funcţionarii mai de Doamne-ajută hăituiţi cu dosare, plimbaţi pe la Parchet, şi pe bieţii pensionari, ca tot trage toată politichia românească de ei ca de o peltea, deci, în urma acestui hotărâtor număr de prestidigitaţie post-gastronomică, aceşti domnişori au luat-o la pas prin organizaţii, prin ţară. Şi ce credeţi că au făcut în aceste excursii? Au fost bine primiţi, că aşa e românul, primitor, şi trebe musai să te pui bine cu şeful, să-l lauzi chiar dacă e prost sau prostănac, să-i spui că o duci bine chiar dacă îţi atârnă obielele şi sub haina de duminică eşti numai petice. Au venit şi au povestit a mia oară despre “dificultăţile” pe care le întâmpină dumnealor că fiincă nu-s la guvernare. Şi că ce (sic!) măreţe înfăptuiri se vor implementa dupe dărâmarea guvernului incompetent pe care tocmai ei îl votară şi-l susţinură. Atâta incoerenţă n-am văzut nici la persoanele cu dizabilităţi mintale. Care a fost efectul călătoriilor lideraşilor prin ţară? Ei şi-au întărit, în capul lor mic, convingerea că sunt iubiţi şi apreciaţi, şi deciziile lor sunt minunate. În mintea bieţilor pesedişti, a crescut confuzia şi dezamăgirea. Menţionez că s-au întâlnit doar cu “ai noştri”, repetând lucruri pe care talpa ţării le ştie mult mai bine decât plimbăreţii în maşinile senatului.
    Care, să fim serioşi, n-au păţit nici o smintă în aceşti trei ani de băsescianism. Ar fi putut să asculte păsurile şi grijile celor care duc greul şi o încasează sistematic. Ar fi găsit şi soluţii de re-conectare cu cei în numele cărora se exprimă.

    Ce poate să ştie un îmbuibat despre sărăcie? Ce poate să ştie un învârtit, care a căzut în picioare pentru că are coloana elastică despre reţetele compensate cu 50% ale celor cu boli cronice, letale? Despre faptul că aceste medicamente se termină în farmacii, în primele zile ale lunii? Despre satele goale, despre copiii lasaţi în grija vreunei bunici de părinţii plecaţi să-şi rupă oasele prin Europa, să adune câţiva bănuţi? Pentru că aici, acasă, nu au unde să lucreze? Ce ştiu ei despre lacrimile acestor copii? Ce ştiu ei că începe şcoala şi trebuie să le cumperi copiilor manuale şcolare? Trebuie să le cumperi pantofi şi haine şi rechizite. Despre salariile din învăţământ, minuscule, despre umilinţele la care sunt supuşi profesorii de odrasle de-ale unora ca ei, domnii senatori şi deputaţi (unii, ca să nu generalizez). Ce ştiu ei despre câmpurile care au produs fân pe care nu l-a cosit nimeni, ţăranii sunt săraci şi bolnavi şi bătrâni. Ce ştiu ei despre ţărişoara asta, despre oamenii ei, vă întreb?

    Zicea cineva, la o coadă: “Bă, a furat şi pesedeul. Da’ au mai şi făcut câte ceva. Aştia scutură copacul a sărăcie”. Asta este părerea omului simplu. Punct.

    Aşa că tentativa dumnevoastră, domnule Adrian Nastase, e un zvâcnet de bun simţ.

  37. 38 Naidin Petre septembrie 14, 2007 la 10:25 am

    Ce inseamna sa ai un lider national reprezentativ-sa-ti aduca voturi;Conducerea politica a unei formatiuni sa fie din lideri regionali recunoscuti de oricine pe strada;Ce bine ne era cu Guvernul Nastase-discutie adevarata la Calarasi-in parc cu 10 cetateni ce beau si ei apa minerala(ajutoare de urgenta,financiare,de incalzire,stimulari fiscale,locuinte ANL,locuri de munca…de 3 mil in Spania,fata de 1,5 in 2004).Totul prin comparatie si apreciere,spuneau,chiar daca votezi astazi pe.. si dupa 3 ani tragi concluzii!;Vot uninominal -sa nu va mai odihniti ca Autoritati si sa dati interviuri presei-”si Doamne,ce bine lucrez eu pt roman”!.Miercuri la CDeputati timp de 2 min.am dat mana si vorbit cu dl Iliescu-am fost 12 ani deputat PSD.Ce-am zis cu seriozitate si intelepciune,fara a enumera pozitia dansului:
    1.Petre Naidin: ii multumeste celui ,care ,daca nu era reprezentantul national PDSR-PSD,nu era Naidin sau Taracila ,Sarbu,etc parlamentari si pt jud.Calarasi sau in 2000-primarii de la Spantov,Chiselet,Ciocanesti,Gradistea,Vlad Tepes,Lehliu,etc pt ca i-ati prezentat public in acele localitati(cu Naidin ,bun de gura ,alaturi)!; tati-zambea!( Codruţ Şereş: Ion Iliescu este capabil, dacă îşi înfiinţează partid, să ia singur 10-15% la orice alegeri)
    2.Ai,Domne,termineati cu pozitia ..Prostanacilor..alesi sau de la Cluj.-dupa Iliescu,Basescu si ceva Emilus C.-alti lideri nu sunt sa aduca 80% voturi(completez acum si dl Nastase);
    3.Cand ne gasim la Oltenita-ca in 1997 sau 2001(Raspuns:mai vedem,am multe de lucru…!)

  38. 39 Iulia septembrie 14, 2007 la 10:31 am

    Se pare ca cei care il inconjoara pe AN revin la mai vechea viziune dorinomihaileasciana de a publica tot ce spune AN-ul. Dar cu un interviu nu se face database si sa speram ca nu se va mai ajunge totusi la varianta dati orice, de oriunde, spus oricum.

  39. 40 Ionica septembrie 14, 2007 la 10:55 am

    Domnule Presedinte,
    Viata ne pune pe fiecare in situatii de mare complexitate; rostesc niste nume: Rus, Dragnea, Sarbu, Vanghelie, Oprisan si altii – nume comune, ce nu ar fi insemnat azi, nimic, daca nu ar fi fost “luate” in ” Trenul vietii” de Dumneavoastra.Ma intreb cum pot critica atat de detasat pe cel care i-a scos din anonimat dandu-le notorietate nationala. Cred ei ca erau cei mai buni? Cu siguranta ca nu, spunem noi alegatirii. Sigur este faptul ca acesti “comuni” pana la guvernul AN, nu vor fi fost si nu vor fi niciodata cu adevarat oameni politici sau de Stat; se vor pierde in multimea de oportunisti, de oameni pentru care idealul politic se masoara numai in avantaje personale.
    Cu ce suparati? Cu competenta, cu avengura politica de exceptie, cu imensa cultura pe care toti ceilalti la un loc nu o pot nici macar tangenta, cu responsabilitatea de a face ceva pentru vremurile ce vor veni?
    Sunt numai cateva intrebari la care cei care va sustin si cei pentru care deveniti o speranta spre demnitatea national-europeana nu asteapta raspuns.

  40. 41 Larisa septembrie 14, 2007 la 10:55 am

    “Nastase cere congres extraordinar al PSD”

    Acesta e titlul din ziar care mi-a atras atentia de dimineata si nu m-am putut abtine sa nu trimit un comentariu pe blogul d-lui Adrian Nastase. Comentariul meu e simplu : “Era de asteptat!” Unii oameni pur si smplu sunt nascuti pentru o anumita activitate in cadrul societatii…

  41. 42 john doe septembrie 14, 2007 la 11:27 am

    Un interviu intunecat de ura.Propuneri aberante privind o conducere colectiva.Masura puterii unui om o vezi atunci cand este cazut.Sunteti slab,domnule Nastase!
    Daca erati un adevarat om de stat,ati fi urmat exemplul prietenului Tony sau al oricaruia dintre fostii premieri britanici.Dar,este prea mult pt d-voastra,sau pt oricare alt politician roman.Toti va credeti providentiali,de neinlocuit.
    Voi mai aveti VIATA?

  42. 43 koubadera septembrie 14, 2007 la 12:20 pm

    Hi Aya,
    Ti-am trimis ieri la 00:15 un mesaj de raspuns….dar nu stiu din ce motive nu a aparut. Nu avea nimic indecent sau periculos social….si nu am nici o explicatie de ce a fost oprit de administrator…sau cine stie de AN in persoana!!!!
    In acel mesaj iti spuneam clar de ce nu cred ca ai dreptate si citeva exemple de coruptie pe care le-ai solicitat.
    PS: Imi pui si mie o vorba buna la moderator, probabil fiind blogul lui AN s-ar putea rezolva ceva cu o spaga…….

  43. 44 curiosul septembrie 14, 2007 la 1:11 pm

    intrebare : in urma congresului s-au stabilit si niste tinte pentru conducerea PSD? daca da atunci care este termenul la cer treb sa le taie capul ca mai sus de 25% vad ca nu mai urca partidul.

  44. 45 Darius septembrie 14, 2007 la 4:33 pm

    Koubadera, stimabile, comentariile îţi apar chiar foarte toate, n-ai de ce te împacienta. Există destule spam-uri, injurii, paste-uri de articole aiurea, cât să fie problema de-a nu-ţi permite micile flirturi socio-politice cu amicele comentatoare. Te aşteptăm cu orice opinie, civilizată şi care contribuie conversaţiei, indiferent de orientare.

  45. 46 Darius septembrie 14, 2007 la 4:40 pm

    Cum ziceam şi la Sorin Tudor: – foarte tare observaţia (din link-ul de mai sus). Ce trebuia (şi trebuie, de altfel) să fie un instrument foate puternic, mai ales pentru un partid, se transformă într-un friendly fire… not so friendly.

    O zis constructiv.

  46. 47 Aya septembrie 14, 2007 la 7:23 pm

    @

    koubadera

    Ce faci? Ma curtezi?
    N-am ce-ti face, stai la coada!

  47. 48 Aya septembrie 14, 2007 la 7:31 pm

    @

    Bibliotecaru

    Intrebarile finale, le-am pus si eu.

    pe de alta parte, cand le-am pus stiam foarte bine ca nu putea face doua lucruri in acelasi timp: mai exact, finalizarea negocierilor pentru integrare (care presupuneau ceva “liniste”, mai ales intr-un partid ca PSD care, in plus, mai era si de guvernamant) si “curatenia” despre care vorbesti (si care era si este obligatorie!). Re-actia ar fi riscat sa aiba efecte violente. Ai vazut cum s-a “cabrat” politicul pesedist in 2006, cand, de pe postul sau, AN era pe punctul de a face curatenie puternica.

    Acum, AN va reveni.
    Mai departe, completeaza tu ideea!

  48. 49 Aya septembrie 14, 2007 la 7:39 pm

    @

    Iulia

    Nomina odiosa!

  49. 50 Bibliotecaru septembrie 14, 2007 la 10:08 pm

    @Aya
    Am început să fac un site dedicat The Doors. Poate că o să ascult foarte mult psihedelic şi o sa intru şi eu în oniricul cu ochelari roz al Ţării de Smarald PSD-iste. Până atunci, dă-mi voie să mă îndoiesc cu purificarea clasei politice se va face în profunzime într-un partid, oricare ar fi el. Intră pe canalele de comunicaţie ale tuturor partidelor şi insista să ţi se spună doctrina partidului, Autor şi Titlul cărţii. Politica românească spoieşte cu doua, trei idei prinse cu urechea ciulită la mai marii occidentali şi apoi se crede că asta înseamnă liber la interesele economice răspândite prin teritoriu. Orice partid, autor şi titlu… nu cărţi de poveşti, doctrina politică a partidului din care face parte. Încă o dată, ORICE PARTID.
    Când o să am dovada că există măcar premisele unui partid politic, o să mă relaxez şi o să le acord şi premisa că vor face ceva bun până la urmă. Până atunci, singurul partid politic românesc veritabil este, culmea, interzis… poţi ghici cu uşurinţă care este. Sper din tot sufletul să nu revină pe scena politică… nu m-ar mira însă. Prea multa incompentenţă politică, prea multa…

  50. 51 marry septembrie 15, 2007 la 12:19 am

    @ Darius si Sorin Tudor
    Cum va ziceam la Sorin Tudor pe blog nu aveti argumente.
    Daca tineri din PSD sau viitori membri PSD iau atitudine pentru ca le pasa de partid, si daca il sustin pe Adrian Nastase nu inseamna ca suntem impotriva vreunei persoane din actuala conducere a PSD.
    Pur si simplu noua ne pasa de partid si de oamenii din el.
    Atat.
    Daca il sustinem pe Adrian Nastase nu inseamna ca ne vom dori ceva de la domnia sa, ci pur si simplu facem ce trebuia sa faca actuala conducere: il sustinem si suntem solidari pt ca se lupta singur cu sistemul instaurat de Basescu-DNA.
    Si Adrian Nastase este printre putinii oameni din PSD care merita sustinut.

  51. 52 korbalb septembrie 15, 2007 la 2:28 am

    @ una…aya
    si nu in ultimul rand @ AN:
    Sparge-l pe Morar cu DNA-ul lui cu tot! Aici nu prea merge cu tonuri de gri, e alba sau neagra!
    Daca tot e pe probat subtirimea dosarelor de la DNA, de ce nu merge d-l AN in instanta, cinstit, lautareste, ca vorba aia, e jurist, profesor si publicist. Ce tot o da cotita pe dupa gard, pe dupa sura? Ori e barbat, ori e carpa!

  52. 53 Bibliotecaru septembrie 15, 2007 la 12:24 pm

    @horbalb
    Şi eu am acelaşi punct de vedere tranşant. De ce nu merge în instanţă. Dar tot eu vin şi-ţi spun… şi Onorata Instanţa este formata tot din oameni… Justiţia o fi legată la ochi, dar tot pipaie oamenii să vadă câte “OO” le face găina. Dacă s-ar găsi dreptatea în palatele acelea îmbrăcate monumental în marmură… nu mi-ar mai fi frică să trăiesc în România. Jocul aici este însă destul de ascuns în ceaţă şi nu ştii cum te trezeşti cu 25 de ani de puşcărie pentru că te plimbai, ai vrut să traversezi şi ai trecut pe culoarea galbenă a zebrei de trecere pietoni.

  53. 54 Aya septembrie 15, 2007 la 1:13 pm

    @

    Bibliotecaru

    Poate voi soca prin afirmatia mea: cred ca acorzi mult prea mare importanta “puritatii doctrinare” (vreau sa cred ca nu ma vei contrazice pornind, strict, de la formularea ca atare!).
    Timpurile sunt in miscare, in schimbare, in tranformare (nu doar in Romania). Diferenta clasica intre “drepta” si “stanga” (politice, desigur) este pe punctul de a deveni ALTCEVA, de a se metamorfoza.
    Deocamdata, pot spune ca exista cel putin o PROMISIUNE a drumului bun. Daca ne vom intoarce la “batalia pe baricade” drepta-stanga (ordinea enuntarii este alfabetica) vom involua (pe o anume spirala- trimiterea nu este marxista!- nu vom ajunge nici macar pe locul plecarii!). Preluand o exppresie a lui Titulescu (se referea la altceva!)- si procedand la o minimala parafrazare- frontiera dreapta-stanga trebuie sa devina spiritualizata.
    Ideala este, cred, aplicarea unei asocieri constructive dreapta-stanga in materie de SOLUTII. Observa, te rog, sa solutiile dreptei sunt inaplicabile, ca atare; la fel, ale stangii. Nu poti veni cu “protectie” 100% fara dezvoltare- dupa cum nu poti proceda la dezvoltare 100% de dragul dezvoltarii, fara protectie sociala. Cred ca nu se mai poate ridica problema plasarii EXCLUSIVE a individului in prim plan- dupa cum, nici a societatii. Metaforic, trebuie regasit intregul in individual si individualul in intreg. Altfel spus, ar putea fi vorba despre o alt filozofie a politicului, dincolo de doctrine.

    Nu-ti spun o noutate. Doar, reamintesc.
    Atat in Romania (cat si in Franta, de exemplu- ma refer strict la exemple cunsocute bine, mie) guvernele de stanga au aplicat solutii de dreapta si invers. Iti dau o “ciudatenie” exemplifictoare: dreapta a impozitat capitalul iar stanga, munca. La prima vedere, este o contrazicere a “formulei doctrinare”, pentru fiecare caz in parte. Pe fond, fiecare tip de guvernare a procedat la rectificari ale unor excese ale precedentei.

  54. 55 Aya septembrie 15, 2007 la 1:22 pm

    @

    korbalb

    Fie nu ai inteles nimic- fie esti rau intentionat.

    Vin si te intreb: iti pare normal sa se dezbata, in fata Onoratei Instnte, un proces absurd? Penibil? Sa fii “protagonistul” unor astfel de “infatisari”? Care sa fie, apoi, “contabilizate” la imaginea ta (ceea ce s-ar retine, pe fond, ar fi ca personajul in cauza a fost judecat pentru o mincinoasa fapta penala- ar conta mai putin daca instanta i-ar da dreptate; s-ar gasi mereu, cineva, care sa spuna- folosind omisiunea elocventa- “a fost judecat pentru…’)? Asta este, in opinia ta, proba barbatiei? Daca da, am mari indoieli nu doar in privinta valorii viziunii tale asupra barbatiei- dar si in privinta barbatiei tale!
    Daca opinia presupune cu cele de mai sus, ar fi de preferat, pentru tine, sa fii rau intentioant! Ai mai salva cate ceva din ceea ce ai mai putea salva, in ceea ce te priveste (SI in materie de imagine personala)!

  55. 56 Aya septembrie 15, 2007 la 1:38 pm

    @

    john doe

    Nu faci parte din categoria celor care nu par a sti ce spun!
    Ca atare, ma vad obligata sa cred despre tine ceea ce am afirmat in alte postari (nu cred ca este necesar sa reiterez!).

    Tony (te referi la Blair, cred) nu a avut de ales.
    Dincolo de asta, remarca faptul ca a facut totul pentru a “pleca” de pe “locul acela” cat mai tarziu cu putinta! Altfel spus, a luptat (chiar daca nu vizibil) pana in ultima fractiune de secunda.
    Nu te voi crede daca vei afirma ca nu stii ca Tony Blair nu ducea cea lupta pentru “confortul pozitiei personale”- dar ca insemna mult mai mult!

    Ascocierea TB- AN, pe care ai facut-o (aparent subtextual- pe fond, foarte transparent) este o “scapare psihanalitica”. Stii foarte bine ce spui (si esti plin de venin la ideea ca, spre deosebire de Blair, Nastase se regaseste intr-o situatie favorabila).
    As fi aproape dispusa sa pariez ca, dupa ce apele se vor alege pozitiv in privinta lui Adrian Nastase (momentul este foarte, foarte aproape) “ora astrala pozitiva” va sosi din nou si pentru Tony Blair (chiar daca de pe o zi pe alta!).
    Totul se leaga cu totul!

    P.S. In vara aceasta am fost in Anglia. Am observat cu mare atentie ce se petrece “in general”. Senzatia este ca se incearca “punerea cizmei” pe “grumarzul spiritual” al Angliei. Asta, dupa debarcarea lui Tony Blair (cine crede ca a fost demisie cu adevarat este fie naiv, fie nedornic sa afirme sau sa recunoasca adevarul).
    “Trimiterea” este dincolo de politic, in toate acestea.
    In Romania, premisa pozitiva (SI spirituala) a aparut.
    Asta este, John Doe!
    Va trebui sa va obisnuiti cu ideea- tu si cei ca tine!- pentru a nu ajunge sa va auto-otraviti cu propriul venin!

  56. 57 Aya septembrie 15, 2007 la 1:43 pm

    @

    Bibliotecaru

    Aparent, altceva!

    Site “The Doors”?
    Interesant, dar am o nelamurire.
    Cum de nu ai ales Jethro Tull?
    Pari mult mai aproape, spiritual, de aleasa sofisticare a muzicii lor- si de fermecatul flaut al lui Anderson.

  57. 58 Aya septembrie 15, 2007 la 1:49 pm

    @

    Horia Blidaru

    Schimba ce e de schimbat si aminteste-ti, te rog, ce s-a petrecut in 1997, in PDSR. Ma refer la Melescanu si ApR.
    Prostanacul este “pupilul” lui Melescanu.
    Iti reamintesc ca “miscarea Melescanu” a purtat numele “de cod “(preluat SI de mass-media): “Razboiul coloneilor”.

    P.S. Paguba-n ciuperci!

  58. 59 Aya septembrie 15, 2007 la 1:54 pm

    @

    Ilie

    Fac o cuvenita rectificare: Daniel REPREZINTA Binele.
    Exprimarea ta (citez: “este un bine”) echivaleaza cu o nuanta care, in lipsa de atentie, poate chiar schimba culoarea.

    Sa citesc istoria?
    Am citit-o- pe aceea care conteaza.
    In rest, se pare ca vorbim limbi diferite- si vizam nuante diferite!

  59. 60 Aya septembrie 15, 2007 la 2:03 pm

    @

    curiosul

    De unde ai scos procentajul acela naucitor de 25%?
    “Citezi” din trecute sondaje (sau din unele actuale, dar aberante)?
    Prostanacul et Comp au adus PSD la sub 20% (un calcul de bun simt trimite la 15-17%).
    PSD a avut procentaje foarte bune doar cand AN s-a aflat in frontul vizibil al deciziilor politice. Acolo unde va reveni foarte curand.

    Auzi vorba la tine: taieri de capete!
    Nu, dragule, eu zic sa se procedeze dupa preceptele evanghelice: indreptarea pacatosului (y compris, prostanac).
    Pentru asta, trebuie sa fie constient de ceea ce i se intampla! (Cand adoarme “relaxandu-se”, trebuie trezit imediat din somn- sa simta totul!).

  60. 61 Aya septembrie 15, 2007 la 2:11 pm

    @

    Kartouche

    Temerile tale sunt neintemeiate.
    Vocatia lui Adrian Nastase este sa construiasca (asa a facut peste tot unde a fost- incepand cu Ministerul de Externe, la inceputul anilor ’90).
    Este momentul acum- daca nu, va fi mult prea tarziu.

    Voi face o afirmatie fara argumente (nu cred ca este cazul sa dau asa ceva acum, aici): este valabil si pentru restul spectrului politic romanesc!
    Vocatia de constructor lui Adrian Nastase este pozitiv-contaminanta.

  61. 62 Bibliotecaru septembrie 15, 2007 la 5:40 pm

    @Aya
    Toate la timpul lor… Până la flaut mai sunt multe trupe de rock curat. Vizitează site-ul şi spune-mi cum mă descurc.

  62. 63 Aya septembrie 15, 2007 la 6:54 pm

    @

    Bibliotecaru

    Ce intrebare! Sigur ca da!
    Cand mi-am exprimat nedumerirea aveam in vedere CUM esti.

  63. 64 Bibliotecaru septembrie 15, 2007 la 8:22 pm

    @Aya
    Sunt un pic mai complex (mai complet) decât las impresia pe aceste canale de exprimat păreri. Nu-mi dau să-mi construiesc o imagine comercială pentru că nu vreau să obţin nimic de la nimeni, sau, poate, vreau să obţin de la toţi cei mai bun pentru ţară. Eu nu sunt dintre patrioţii aceia care ţipă ca vine cineva să ne încalce drepturile noastre româneşti, eu lupt contra îndobitocirii prin lipsa exerciţiului de a gândi raţional; mai lupta împotriva celor care sunt pasivi şi nu-şi exercită dreptul de a interpela politicienii, fie şi trimitând un mesaj sau un email; mai lupt împotriva intereselor personale trecute înaintea intereselor ţării, mai ales împotriva oamenilor politici care gândesc aşa; mai lupt pentru promovarea şi conservarea valorii culturale româneşti. Şi mai am o luptă, o luptă tristă, o luptă cu măştile din carton şi promisiunile deşarte.
    Ştii ceva Aya? Îmi este foarte greu să ţin locul opoziţiei, mai ales ca este o lupta cu morile de vânt. Îmi este foarte greu sa vad multe dedesubturi şi să nu ma ia nimeni în serios. Şi mă întreb de ce funcţia doboară capacitatea mentală. Dacă eram un vicepreşedinte de partid prin parlament, media ar fi ciulit urechea la ce spun. Dar aşa sunt un neica nimeni care îndrugă prostii. Trist este că-mi vad cele mai multe dintre idei vehiculate pe la TV la trei, patru luni după ce le-am formulat eu… între timp devin inutile iar eu rămân cu ironia.
    Desigur că îmi place jazz-ul. Am început însă cu Doors pentru că trebuie să începi de undeva. Ideea mi-a venit în timp ce căutam pe you tube filmuleţe cu Doors şi am văzut că sunt o mulţime. Am gândit imediat că interesul pentru muzică buna mai rezistă totuşi atacului zdrobitor de comercial. Aşa că m-am pus pe căutat şi centralizat. Dacă nu mă voi plicitisi de munca de rutina, poate voi continua cu celelalte trupe… poate mi se va alătura mai multa lume… cine stie…

  64. 65 marry septembrie 16, 2007 la 8:05 pm

    @ Bibliotecaru
    Buna replica ta “functia doboara capacitatea mentala”.
    De asta spun eu ca cei din PSD , cei de jos, majoritatea vor o schimbare in bine, adica vor ca Adrian Nastase sa revina.


  1. 1 Sorin Tudor - relatii publice, marketing politic, comunicare online » Blog Archive » Cu blogurile pe Mircea Geona Trackback pe septembrie 14, 2007 la 4:35 pm

Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s






Arhiva


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 4,374 other followers