O re-precizare pentru Mircea Geoana

In interviul sau trimis la Rompres, Mircea Geoana afirma: “Mai devreme sau mai tarziu tot vom ajunge la mana lui Basescu pentru ca cineva a avut fericita idee de a propune un mandat de 5 ani pentru presedinte”.

Afirmatia lui Geoana, in mod evident, ma vizeaza. De altfel, el a spus acelasi lucru, chiar explicit, intr-o conferinta de presa din 6 septembrie 2006. Atunci  am reactionat si am publicat, pe site-ul meu, un raspuns, “Revizuirea Constitutiei Romaniei cu referire la mandatul Presedintelui”. Probabil insa ca, in fiecare an, in septembrie, Mircea Geoana simte nevoia sa repete aceasta minciuna, pentru a justifica un anumit defetism in relatia cu Traian Basescu. Astazi, la sedinta grupului parlamentar din Camera, intre altele, Hrebenciuc a confirmat ceea ce scrisesem eu in raspunsul de pe site. Daca nu este suficienta precizarea din acest an, voi relua raspunsul meu anul viitor, in septembrie.

31 Răspunsuri to “O re-precizare pentru Mircea Geoana”


  1. 1 ingi septembrie 10, 2007 la 7:54 pm

    septembrie,de regula este o luna cu frecventa anuala.din pacate,pt psd a existat si aprilie 2005,respectiv dec 2006.
    reiau formularea hotel confort= disconfot psd

  2. 2 Ilie septembrie 10, 2007 la 7:57 pm

    Geoana tot cauta sa va stirbeasca imaginea,insa sunt convins ca nu va reusi sub nici o forma,ba mai mult cred 100 % ca ve-ti ajunge presedintele PSD in viitorul apropiat…el miroase ca lumea si mai ales psd=istii va plac si va vor la carma psd .. se oftica rau Geoana,simte ca in curand va iesi din hora.

    P.S. Aeti rabdare domnule Nastase..Rabdarea e amara dar fructele ei sunt dulci.

  3. 3 marry septembrie 10, 2007 la 8:24 pm

    Dl Mircea Geoana ca intotdeauna pentru a-si ascunde propria neputinta arunca cu acuzatii in stanga si in dreapta.Sunt curioasa cand ne va vorbi dl.Mircea Geoana de procentajul partidului atat de scazut , datorita domniei sale.Cand va recunoaste dl.Mircea Geoana ca “haina” de lider al PSD este prea mare pentru domnia sa?

  4. 4 Sandu septembrie 10, 2007 la 8:41 pm

    Este chiar de neinteles surpriza d-lui Nastase fata de tehnicile oratorice ale lui Geoana. Desigur, domnia sa are dreptate . dar ce importanta are asta? Ce legatura este intre discursul unui om politic si adevar? Geoana stie ca minte, noi stim ca minte, si el stie ca noi stim ca minte. Dar vorbele sale nu sunt menite sa ne convinga. Ele sunt ca urinatul pentru salbataciuni sau ca urletele maimutei: marcheaza teritoriul. Geoana da de inteles ca nu are de gand sa permita apropierea lui Nastase de barlogul sefiei pesediste.
    Nastase imi provoaca chiar mila.In naivitatea sa incearca sa raspunda cu vorbe, la defecatii. Si fiindca veni vorba, daca alegerile parlamentare ar avea loc odata cu alegeile prezidentiale, asa cum doreste Geoana, Basescu impreuna cu PD ar obtine sigur peste 50%.
    Daca alegerile anticipate ar fi avut loc atunci cand le-a planificat Basescu, (impreuna cu Tariceanu), s-ar fi ajuns apoi din nou la alegeri simultane in 2009.
    Alegerile simultane convin partidelor care au lider de succes.Dar iata ca si eu umblu cu argumente acolo unde nu este nevoie de ele.
    In concluzie d-l Nastase trebuie sa inteleaga, si de fapt sunt sigur ca a inteles. ca drumul sau spre PSD trece peste cadavrul lui Geoana.

  5. 5 Radoi septembrie 10, 2007 la 8:54 pm

    In continuarea anecdotei cu indragostitul timid, care nu poate sa spuna ca iubeste pe cineva, adaug si zicerea ; Timidul cand nu este timid devine obraznic! Asa a facut si timidul Geoana, in zilele aceste: a devenit obraznic cu mentorii sai politici.
    Cred ca si-a semnat sfarsitul de cariera politica la social democrati! Il asteapta alte partide…

  6. 6 marry septembrie 10, 2007 la 9:32 pm

    Recitind afirmatia lui Mircea Geoana “mai devreme sau mai tarziu se va ajunge la mana lui Basescu”, as spune ca si domnia sa este disperat dupa “mana” lui Basescu pentru ca citesc peste tot ca doreste la guvernare cu oricine cu PD, cu PNL, cu PC,cu oricine, si pana la urma disperarea asta a sa il va costa, nici macar oamenii din PSD nu vor mai iesi sa voteze asemenea strategii de 2 bani.

  7. 7 Bibliotecaru septembrie 10, 2007 la 9:44 pm

    Eu nu înţeleg de ce nu-şi vede fiecare de treaba lui. Preşedintele să-şi vadă de preşedinţie, senatorii de Senat, deputaţii de Camera Deputaţilor, guvernanţii de Guvern şi cetăţenii de munca şi creaţia şi viaţa lor.
    Constituţia este bună în separarea alegerilor prezidenţiale de cele parlamentare. Dispare alesul locomotivă, şi asta e bine.
    Problema este, repet a nu ştiu câta oară, că politicienii sunt strânşi în partide ca urmare a interesului personal şi nu ca respectarea unei dorinţe doctrinare. De aceea sunt atâţia “traseişti” care migrează acolo unde-i poartă interesul, de aceea sunt primiţi în partide. Refaceţi partidele şi clasa politică, faceţi doctrine care să oblige politicianul să aleagă o dată pe viaţă.Atunci când omul politic va lucra 10 ore din 8, 6 zile pe săptămână, nu va mai avea timp să facă strategii de parvenire politică. Domnul Geoană a visat o lună ca va fi prim-ministru. Şi-a spălat jucărelele de premier, şi-a curăţat stiloul favorit pentru a semna, şi-a dat cu Pronto pe mapa de birou. După ce s-a pregătit atât, nu a venit nici un semn de susţinere. De ce nu-l susţin PSD-iştii pe “premierul” Geoană? Pentru că nu au interes. Hai să nu ne mai ascundem după copacul strategiilor, totul este “pe interes”. Nu te întreba ce poţi face tu pentru ţară, întreabă-te ce poate face ţara şi poporul român pentru tine. Acesta e sloganul parlamentarului român, al omului politic în general. Din nesimţire se fac averi, nu din milă şi neprihanire.

  8. 8 misterb septembrie 10, 2007 la 9:56 pm

    Dlui Geoana cred cai ii plac poreclele gen prostanacul, sau mai nou penibilul . Da Penibilul pt ca e penibil sa anunti o motiune de cenzura al carui text nu-l ai si din cate am vazut azi la senat e singurul semnatar. Apoi vi si o amani sub diverse motive… Absolut penibil pt unul care se doreste prim ministru presedinte de mare partid cu veleitati de salvator al socialsimului romanesc…. care ajuns la 17 %. Pacat, sincer am avut o parere mai buna despre dl Geoana dar a fost doar un ambalaj care ascundea mediocritatea.Domnule Geoana va rog sa nu va suparati poreclele nu vi le-am pus eu acum ci colegii dvs de partid una din ele fiind chiar a Presedintelui de Onoare, care stie el ce spune ca doar de asta are parul alb. :) unele vi le mai puneti si singur ce-i drept…tot asa spre finalul dvs…ca om politic, presedinte de partid si ce mai vreti dvs si sunt convins ca veti gasi in domnul Vanghelie un aliat fidel si loial de fiecare data.
    Hi, hi ce-mi place..

  9. 9 desprepsd septembrie 10, 2007 la 10:38 pm

    Domnule Nastase, PSD-ul pare sa aiba din ce in ce mai putin timp la dispozitie si asta datorita “geniului politic” al domnului Mircea Geoana. Daca cineva nu face ceva cat mai repede s-ar putea sa intre pe o curba descendenta din care sa nu-l mai poata scoate nimeni si nimic. De ce nu face nimeni nimic? Am ajuns de rasul tuturor analistilor si a ziaristilor. Nu stiu daca “poporul PSD”, din care pot sa spun cu mandrie ca fac parte, mai poate sa suporte mult aceasta situatie.

  10. 10 iceflame septembrie 11, 2007 la 1:56 am

    Hehehehe,si dumneavoastra domnule Nastase,sincer,chiar va asteptati ca domnul Geoana sa priceapa cu adevarat ceva ce i se spune o data in fiecare an in septembrie?Pai pentru unul ca el,trebuie repetata informatia in fiecare zi,de trei,patru sau cinci ori,asa,ca un tratament…Pai ce,credeti ca degeaba i se spune “Prostanacul”?

  11. 11 Razvan P septembrie 11, 2007 la 4:54 am

    Eu nu inteleg prea bine aceasta idee “Mai devreme sau mai tarziu tot vom ajunge la mana lui Basescu”. Fara a fii un expert in drept constitutional – nu cred ca Presedintele are “mana libera” in a desemna pe oricine ca prim ministru, chiar in cazul unui parlament minoritar. Ce se va intampla, daca, prin absurd :) – motiunea de cenzura va trece, dar textul motiunii va specifica explicit numele unui nou prim ministru ? De exemplu “Parlamentul constata existenta unei noi majoritati parlamentare ce il sustine pe domnul … Viorel Hrebenciuc, sa zicem, pentru functia de prim ministru, si ca atare retrage increderea acordata cabinetului Tariceanu”… poate Presedintele sa ignore voita explicita a Parlamentuilui, votata cu majoritate absoluta ? In cazul in care o astfel de declaratie explicita a parlamentului este ignorata de presedinte, nu este acesta un motiv suficient pentru un caz de conflict constitutional ?

    … parerea mea …

  12. 12 darius f septembrie 11, 2007 la 1:00 pm

    Si daca e conflict constitutional, ce? Mai facem un referendum pentru demiterea lui Basescu? Poate cineva sa il oblige pe Basescu sa faca ce nu vrea?

  13. 13 Sky-Hunter septembrie 11, 2007 la 4:38 pm

    Ma uitam la TV aseara si de la un reportaj despre Moartea Tenorului Pavarotti, am sarit peste doua posturi pe care erau “suna si castigi garantat 1000 de RON”, apoi am zappat in graba peste discovery si animal planet fiindca n-aveam chef de vite si animale … usor usor a trebuit sa ajung si la “talk-show-uri”: undeva Boureanu era in verva de zile mari, virulent siderat de faptul ca nimeni nu-si asuma nici un esec in “porcaria asta” care se numeste guvernare … pe un alt canal un om “care” ma face sa ma gandesc la un “hamster” tot ii datea cu “ultima statistica arata ca oamenii sunt multumiti de Baselu’ si nemultumiti de coruptia din Romania” – sa le dai oamenilor o poveste si sa vezi ce frumos “iti construiesti turma” – cam asta face Baselu’ – ne alimenteaza cu povesti, cu emotzii … si usor usor creaza si o moda: “Hai sa tragem cu tunul in propria tabara” – facand o comparatzie – Mircea Geoana inconstient sau constient, a inceput sa adopte moda asta, cu super sale pentru produsele proprii si reducere 50% pentru cumparatorii fideli.

    P.S. D’asta mi-a placut VH cand a zis: “Ai grija, oamenii care te-au urcat sus, tot ei te vor da jos” – C.o.n.s.o.l.a.r.e.a. P.o.p.o.r.u.l.u.i. R.o.m.a.n.

  14. 14 Aya septembrie 11, 2007 la 7:44 pm

    @

    marry
    Razvan P

    Din acea aparent inexplicabila zicere a Prostanacului (citez):”mai devreme sau mai tarziu tot vom ajunge la mana lui Basescu” trebuie inteles ca ca personajul in cauza a foloisit pluralul majestatii.
    Se referea la el.
    Doar ca, a gresit prin omisiune.
    Sau, din “parcimonie exprimativa”, a omis sa foloseasca si prezentul.

  15. 15 Aya septembrie 11, 2007 la 7:49 pm

    @

    Sky-Hunter

    Ii acorzi prea mult credit Prostanacului.
    Individul nu are cum sa traga cu tunul in propria tabara din cateva motive:
    1. Fiind o jalnica marioneta, inseamna ca tipii care il trag de sfori sunt sinucigasi si, pentru a nu se murdari pe maini, au decis sa foloseasca “prelungirea prostanaceasca” pentru a se sinucide politic (ceea ce este imposibild e crezut);
    2. Prostanacul este spaimos si nevricos din fire, motiv pentru care nu s-ar apropia in ruptul capului de un tun.;
    3. Prostanacul nu are “tabara lui”- repet, el este o biata papusa de carpa.

  16. 16 Aya septembrie 11, 2007 la 7:52 pm

    @

    iceflame

    Ai perfecta dreptate sa-i dai acel intelept sfat lui Adrian Nastase.
    Caci Prostanacul intelege greu dar, in schimb, uita repede.

  17. 17 marry septembrie 11, 2007 la 7:57 pm

    @ Aya
    Eu una nu pot intelege aceasta ura pe care Mircea Geoana o are impotriva d.lui Nastase.Am senzatia ca Mircea Geoana cu riscul de a aduce PSD-ul la 5%, nu mai tine cont de nimic.
    Imi doresc sa fiu pentru o zi presedinta PSD sa vad cum este, sincer, ca poate de asta atitudinea lui Mircea Geoana mi se pare de neinteles.
    Chiar nu vor sa recunoasca ca acest partid are nevoie de Adrian Nastase?
    Sincer vorbind nu le inteleg atitudinea.

  18. 18 Aya septembrie 11, 2007 la 8:13 pm

    @

    Sandu

    Lucrurile nu sunt chair atat de transante ca in finalul mesajului tau (final metaforic, indiscutabil).
    Daca ar fi vorba doar despre Prostanac, lucrurile ar fi simple.
    Nu ai luat in calcul ca Prostanacul este o “prelungire” (marioneta) a unor cercuri de negre interese care, in primavara lui 2006, au reusit sa-l debarce pe Adrian Nastase in urma unei miscari cu iz mafiot.
    Pe de alta parte, acelasi Prostanac este trompeta de tinichea a acelor grupari, motiv pentru care “glasuieste” ceea ce stim cu totii.
    Sigur ca, din el, mai vorbeste si individul ingrozit de faptul ca daramarea sa din prepeleacul in care a fost cocotat (am numit sefia PSD) este foarte aproape. Stie (instinctiv- precum animalele despre care vorbeai) ca, pe locul pe care l-a ocupat vremelnic si fara merit, se presateste sa revina cel caruia i se cuvine de fapt si de drept: Adrian Nastase. Asa cum stiu si “stapanii” Prostanacului.
    A propos de “marcarea teritoriului” de catre Prostanac: nu-i foloseste la nimic. Pentru ca “marcajul” sa fie eficient, exemplarul trebuie sa fie mascul autentic. Nu este cazul Prostnacului.

    Sandu, pe fond ai mare dreptate cand afirmi ca Adrian Nastase raspunde dejectiilor cu vorbe.
    Sigur ca este de admirat eleganta sa.
    Pe de alta parte, insa, o astfel de atitudine- repet, eleganta- nu-i poate fi favorabila pe termen scurt (mai ales acum, cand lucrurile se precipita).
    Iti voi spune ceva in cunostinta de cauza.
    Ai realizat, desigur, ca sunt o persoana foarte informata.
    Te asigur ca Adrian Nastase este mult, mult mai informat ca mine.
    Dar, de fiecare data cand a intrat in posesia unor date compromitatoare despre adversarii sai, NU le-a folosit (public sau nu) desi este binecunoscut efectul unui astfel de demers. I s-a parut incorect (mutatis mutandis, ca in arte martiale).
    M-am iritat nu o data, afland lucruri de acest gen.
    Noroc ca sunt si personaje (cum as fi eu) care nu sunt dispuse sa taca.
    Sau, in legatura cu anumite subiecte foarte sensibile (pe care le cunosc personal, foarte bine) nu sunt dispuse sa taca la infinit.
    In plus, mai si stiu cand sa vorbeasca ( fie si cu riscul de a actiona nespecific lui Adrian Nastase- desi legat de el!) astfel incat sa nu fie prea tarziu!

  19. 19 Aya septembrie 11, 2007 la 8:31 pm

    @

    marry

    De la Adrian Nastase am invatat ca, pentru a ajunge la concluzii corecte, trebuie disjunse cauzele.
    Deci, sa disjungem cauzele.

    Asa cum am precizat si in alte raspunsuri, Prostanacul este o jalnica marioneta a unor cercuri negre de interese. Cercuri care l-au folosit ca “prelungire”, exploatand la maximum SI dorinta sa maladiva de parvenire pe functii cat mai inalte (expresie a unui complex).
    Ca atare, “cheia” agresivitatii (si a inexplicabilelor “concesii” facute unor “zone exterioare” PSD) trebuie cautata aici.

    Pe de alta parte, Prostanacul (exact ca Melescanu, pana in 1997- crede-ma, stiu foarte bine ce spun!) are o boala incurabila: de a ocupa deminitatile, functiile pe care le-a detinut Adrian Nastase. La un moment dat, cand nepuntandu-i urma pe acel scaun- care trebuie sa-i revina lui Adrian Nastase- incearca sa-l inlature pe acesta din cale. Cu orice pret.

    Atat Melescanu cat si Prostanacul (pupilul sau!) au tinut mortis sa fie ministri de Externe pentru ca Nastase fusese, inaintea lor (stiu asta clar- nu e vorba de vreo deductie logica).
    Atat Melescanu cat si Prostanacul au vrut (fiecare la timpul sau) sa ocupe pozitia detinuta, in respectivul moment, de Adrian Nastase in partid (Melescanu, in 1997 si-a dorit pozitia de primvicepresedinte al PDSR, motiv care a si declansat conflictul incheiat cu aparitia rizibilului partid numit Alianta penbtru Romania- sigur ca, in acel caz, a mai existat o “componenta” speciala, motiv pentru care “desprinderea” ApR, sub “conducerea” lui Melescanu, a purtat numele de “Razboiul coloneilor”; ulterior, Prostanacul a dorit sa fie presedintele PSD- pozitie ocupata, anterior, tot de Adrian Nastase; atitudinea agresiva a Prostanacului vine din aceea ca intuieste- de constientizare nu poate fi vorba in cazul unei minti ca a sa- ca va fi repede inlocuit de cel caruia i se cuvine locul; sigur ca si in cazul acesta exista o “componenta” speciala!; nu pare ciudat ca, totdeauna, aceste “componente speciale” sunt impotriva lui Nastase?).
    Prostanacul simte ca este doar “Pretender”.
    Or, un pretender nu prea ramane multa vreme pe “locul acela”!

  20. 21 misterb septembrie 11, 2007 la 8:53 pm

    Cum spuneam intr-un at post mister Geoana intelege prin ):”mai devreme sau mai tarziu tot vom ajunge la mana lui Basescu”, faptul ca azi DNA a cerut lui basescu OK -ul adica semnatura sa daca sa inceapa sau nu urmarirea penala imp domnului A Nastase, sau ma rog avizul consultativ nu conteaza… iat geoana a folositpluralul pt ca in urma deciziei Curtii C toti fostii ministrii tb sa treaca prin asta, daca sunt supusi unor cercetari…si poate ii vine si lui dansul ca sa justifice cta d emari au fost economiile fcaute ca amb la Washington de a strans 200000 de euro, ca zicea la TV ca a mancat paine cu ceapa si-ti era mila de el. Asa ca dl Geoana mai bine v-ati uita si in ograda dvs ca pute rau…

  21. 22 marry septembrie 11, 2007 la 9:15 pm

    @ Aya :) Stii in afara de faptul ca Adrian Nastase merita sa fie in PSD, ca a muncit o viata pt acest partid, ca si dl.Ion Iliescu, pe mine ma face sa-l sustin ca vad clar ca nu este normal ce se petrece.
    Sunt asa porniti cei din prima linie, incat nu vad ca oamenii nu ii mai doresc in fruntea partidului, ca nu mai voteaza nimeni nu PSD-ul, ca se ajunge un partid mic de tot.
    Eu ma consider optimista Aya, dar tu vad ca esti mai optimista decat mine cu revenirea d.lui Nastase in PSD, si chiar ma bucur.

  22. 23 marry septembrie 11, 2007 la 9:43 pm

    @ misterb
    Nici eu nu cred in concidente.Se vede ca s-au coalizat impotriva dl.Nastase atat cei din PSD cat si cei de la DNA. Eu nu cred in aberatiile lor , cum nu cred nici in “liderul” Mircea Geoana. Vad ca mereu cand Adrian Nastase ia atitudine ii gasesc ei o “ocupatie”.Se joaca fara pic de fair-play.Sunt sigura ca Adrian Nastase stie ca are sustinerea oamenilor , iar facaturile astea sunt egale cu 0.

  23. 24 Ilie septembrie 11, 2007 la 11:29 pm

    Nu trebuie sa va agitati asa,mai devreme sau mai tarziu PROSTANACUL va cadea,bineinteles pe mana lui..Se vede ca-i place sefia,de aia si cauta sa-l inlature pe Nastase,simte ca sfarsitul e aproape..Stie ca Nastase ii va lua locul…

  24. 25 ion adrian septembrie 12, 2007 la 7:57 am

    Desi dl Nastase cred ca nu ma mai citeste simt nevoia sa va spun vazand ce se intampla prin Psd ca s-ar putea, nu e deloc sigur, dar s-ar putea ca dl N. chir sa-si numere pe degetele unei maini penele frumos lucitoare din propria coada

  25. 26 Silviu septembrie 12, 2007 la 12:23 pm

    E la mintea cocosului, ca un partid, nu poate sa scada atat in sondaje decat daca e macinat din interior. Si toti cei care nu l-au putut invinge pe Geoana prin vot ii submineaza autoritatea prin manevre oculte. (lipsite de onoare as adauga).
    Domnule Nastase, stai linistit in afara scenei politice, ca nu te regreta multa lume. Din pacate Geoana nu este la fel de bun politician ca dumneavoastra sau Iliescu (de unde si sintagma prostanacul);
    Deficientele lui mari sunt 2:
    1. spune cu voce tare ceea ce gandeste si asta nu face bine in politica tot timpul
    2. Nu vorbeste pe intelesul maselor (aici artist a fost numai taticu’ Iliescu)
    - dar il prefer chiar si in aceste conditii.
    Daca va rasari in PSD un om care sa aiba si aceste calitati PSD ar mai avea sanse. Dar nu va faceti sperante desarte ca puteti reveni.

  26. 27 Lia septembrie 12, 2007 la 1:54 pm

    Domnule Nastase,
    Urmarind evolutia domnului Mircea Geoana am ajuns la concluzia ca nu este prostanac si ca stie intr-adevar ce face si …face ce i se spune. Consider ca Mircea Geoana este instrumentul folosit pentru terminarea P.SD.-ului si realitatea imi confirma supozitia.
    Inversunarea cu care vi se cauta nod in papaura cu tot felul de dosare, va avantajeaza, deoarece v-a crescut numarul simpatizantilor. Este clar ca sunteti persoana de care se tem toti.

  27. 28 reformacj septembrie 19, 2007 la 7:49 pm

    D-le Nastase de ce lasati pseudo-ex-ministrul de interne de la Cluj sa va dea la giole.Chiar nu puteti reactiona pe masura atacului murdar pe care stiti ca il poarta impotriva dvs. de cand l-a-ti trimis la Cluj sa candideze si sa faca la urma ….poc….aaaaa sau Boc? Faceti echipa cu dl Iliescu si terminati odata ca tara chiar nu mai rezista si ocupativa de lucruri serioase precum cumpararea Petrom Service{Luca) de catre Petro. Buna afacere:))

  28. 29 reformacj septembrie 19, 2007 la 7:57 pm

    Sa stiti ca de fapt la PSD cluj aveti sprijin real, dar in randul membrilor nu al OLIGARHILOR ce se perinda prin fata electoratului cu Mercedes G, ca doar este Social Democrat.Rezolvati buboiul de la Cj ca sa fie liniste in partid si sa mai ajuga la procentele pe care la avut in momentul in care a luat conducerea echipa Geona+Rus, marele strateg, sfatuit de inteleptul Dancu, care cu toata strategia lor au cam pierdut aici la Cj si l-au adus pe bietul PSD la procentul negociat cu Base, de 6% aici la Cluj, pentru ca Dasteptul de Boc sa poata prezida in liniste si pace.
    Cu mare speranta, o persoana cu adevarat Social Democrata

  29. 30 titiaxe septembrie 21, 2007 la 3:32 am

    nastase esti tare smecher(in sensul bun al cuvantului),pacat ca basescu si mai nou mircica geoana vor sa ti puna bete n roate.succes


  1. 1 Sorin Tudor - relatii publice, marketing politic, comunicare online » Blog Archive » Somnul motiunii naste monstri Trackback pe septembrie 12, 2007 la 5:48 pm

Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s






Arhiva


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 4,374 other followers