Asa cum v-am spus aseara, astazi am plecat in Franta. Mi-am inceput ziua citind cu placere postarile voastre despre emisiunea cu Robert Turcescu. Si mi-am propus ca in avion sa mai raspund catorva intrebari pe care mi le-ati adresat.
Sempere ma intreaba ce parere am despre tratamentul care i-a fost aplicat ministrului Cioroianu pe aeroportul din SUA. Nu stiu, in primul rand, daca cele relatate de catre presa sunt si adevarate. Domnul Cioroianu spune ca nu si atunci voi face comentarii doar pe marginea unei speculatii. Am mai spus-o, lipsa de experienta a domnului Cioroianu se vede. Asa se intampla cand luptele politice interne nu mai tin cont de imaginea si chiar de interesele tarii.
Cat priveste temele de politica externa pe care le-ati propus, este destul de clar ca la noi tensiunile din politica interna s-au suprapus peste interesele politicii externe si imi este teama ca acest lucru il vom plati in viitor. Despre temele de pe blog – accept provocarile.
Marius Visan imi propune sa merg pe jos, fara masini de lux si fara paza. Asta fac de mult timp. De ce nu stiti? Simplu: pentru ca totul se intampla „fara camere de filmat, fara fanfara”.
Pentru Florin am urmatorul raspuns: interesanta comparatia, mai ales treaba cu coruptia. Glumeam. Ati punctat probleme serioase. Cu unele din perspective pot fi de acord, cu altele sincer nu sunt. Nu cred ca a existat o epoca Nastase, ci doar o guvernare si sper din tot sufletul ca nu vom avea parte de o epoca Basescu. Asta cu epocile ne-a fript in istorie.
“Auggie the clown” ma intreaba daca blogosfera este un mediu bun pentru mine. Trebuie sa recunosc ca, daca ma iau dupa unele comentarii – nu, daca mai iau dupa altele – da. Oricum, voi intretine in continuare acest blog.
“Eu, fireste ca eu” se intreaba ce le urez celor care ma urasc… Le urez sa nu urasca. Ura e contraproductiva si obositoare. Si apoi, viata e prea scurta ca sa-ti pierzi vremea urand. Fireste…
Woland, multumesc pentru mesaj. Cine stie, poate o sa va conving ca merit sa ma votati. Si eu cred ca o modificare a Constitutiei este necesara, dar ea nu trebuie facuta sub impulsurile de moment. Am schimba atunci Constitutia la fiecare episod electoral.
Pentru Samadau : Am facut cu siguranta si greseli, insa a doua a sansa este un drept al fiecaruia dintre noi. Ma bucur ca un (fost) ziarist – angelina j – are atat de multe cunostinte despre UE. Imi place souci-ul dumneavoastra pentru precizie. Atentia la detalii e binevenita oriunde, dar cu atat mai mult in politica si in presa.
I.Car ma intreaba de ce stau in PSD. Va inteleg nemultumirea, dar cred ca lucrurile au mai evoluat si pot evolua spre bine. Cred ca este important pentru partide sa aiba militanti ca dumneavoastra pentru ca liderii acestora sa inteleaga de fapt care le este misiunea.
Pentru Ülös: Dialogul este unul din lucrurile in care cred – evident, daca este un dialog sincer. Asa ca sunt la dispozitia dumneavoastra.
Tavi, n-ar fi corect sa nominalizez. Si oricum nu-mi pierd vremea enumerand regrete. Prefer sa privesc spre viitor.
Filo, cred ca imaginea este importanta pentru un om politic, dar nu trebuie sa devii subjugat de ea. Si consilierii mei au gresit, dar responsabilitatea pentru actiunile mele imi apartine. Imaginea buna trebuie dublata oricum de un mesaj rational, nu instinctual. In urma noastra ramane ceea ce facem, nu spectacolele pe care le punem in scena. Sper sa revina si sa invinga ratiunea.
Ma uit la ceas si este trecut de ora 17.00. Abia am ajuns la Paris si am o serie de intalniri. Am sa va povestesc despre ele, asa cum am promis si ieri. Am ramas dator cu un comentariu despre Rusia. Poate ar fi interesanta si o discutie despre noul prim ministru de la Londra si proiectele sale. Sau despre raportul de monitorizare prezentat astazi de Comisia Europeana.
Teme ar fi o gramada. Cu timpul stam mai prost.
Pe curand
iunie 27, 2007 la 5:40 pm
Ma bucur foarte mult pentru faptul ca nu renuntati la lupta. Am admirat stilul abordat in emisiunea de la Realitatea. Un mare filosof pe nume Sartre spunea : ” Nu conteaza ce fac altii din noi, important este ceea ce facem noi din noi pentru a pasi spre viitor !” . Asa ca va doresc mult succes si o revenire cat mai rapida in varful politicii romanesti
iunie 27, 2007 la 5:45 pm
Daca o data pe saptamana va veti deda la efortul de a raspunde celor ce va scriu,in masura posibilitatilor bineinteles,veti avea numai si numai de castigat.E si acesta un mod de va descotorosi de dictatura presei in materie de imagine.Succes,noi va asteptam.
iunie 27, 2007 la 5:45 pm
Domnule Nastase,
felicitari pentru consecventa cu care incercati sa tineti acest blog in viata. Sunt convins ca nu e mereu timp pentru asa ceva, e insa o datorie pe care o aveti fata de cei care va asteapta postarile. Si ma bucur ca incercati sa nu-i dezamagiti. E o forma de respect pe care o manifestati pentru cititori. Acest comportament e relevant pentru ceea ce inseamna “omul Nastase”. Mai ales daca il punem in relatie cu cel al altor politicieni. Nu dau nume…
iunie 27, 2007 la 6:22 pm
Stimate Adrian Nastase,
Am o intrebare, dvs, cand ati fost prim-ministru v-ati intalnit cu fostul premier Orban Viktor, ce fel de impresia aveti despre el ?
Primul ministru actual a Ungariei este Ferend Gyurcsany din partidul social , in Ungaria s-au facut reforme in domeniul sanatatii care a provocat o revolta dupa cum se stie, nimic numai este gratis o consultare costa cam 3 euro, la unul specialist 6 euro, anul vitor va intra in vigoare noa reforma adica vor exista numai asigurari de sanatate private, FIDESZ, s-a luptat pt referendum in privinta reformei cu succes. Ar fi interesant sa povestiti ce parere aveti despre aceste reforme si despre Orban Viktor .
Anticipat,
Ovidiu. ps. eu v-am votat, imi pare rau ca ati pierdut eu cred ca Basescu este un om care nu ne aduce mandrie, e impulsiv este un om fara un pic de bun simt, cum zicea unul are atitudine de pirat, eu adaug ca e populisit si manipulator se crede drept Ceausescu, eu il simpatizez pe Tariceanu un om educat un diplomat excelent dar basescu il vrea jos.
iunie 27, 2007 la 6:37 pm
Domnule Nastase, ca om politic sinteti admirabil. V-ati nascut pentru a face politica. Pacat ca in spatele discursului Dumneavoastra se ascunde un alt Nastase. In subiecte (altele decit politice)- pe care vi le-a propus si RT in emisiunea de marti seara, nu reusiti sa va eliberati de limbajul alambicat, sofisticat, dar de lemn intr-un anumit fel. Va invirtiti si ne ametiti cu fraze stufoase dar goale. Va lipseste nobletea pe care i-o da omului limbajul direct si mai ales sincer (nu neaparat marinaresc). Din discursul Dumneavoastra se vede doar o nemarginita pretiozitate, infatuare si aroganta (n-am spus-o eu primul). Si pentru ca politica se invata, sper ca un alt tip de politician sa apara in Romania. Naravurile nu se dezvata, cu atit mai mult la 57 de ani. Din aceste motive nu pot sa mai cred in Dumneavoastra. Ca om, va doresc numai bine. La multi ani.
iunie 27, 2007 la 6:53 pm
Multumesc dl Nastase pentru raspuns sincer, dupa ce ne-am intalnit vara trecuta la scoala de vara TSD organizata de dl V. Ponta mi-am schimbat radical opinia despre dumneavoastra.
Cel mai bine pentru un om sa-si dea seama cu adevarat cine sunteti trebuie sa va cunoasca personal … va sustin in continuare si va asteptam din nou in fruntea partidului.
Tot eu,
Marius V.
iunie 27, 2007 la 6:53 pm
Mda, din pacate cu timpul stam foarte prost. Nu vi se pare ca am trecut de la o perioada interbelica boema si plina de arta, la o perioada muncitoreasca si plina de sudori, ca apoi sa ajungem intr-un secol al vitezei si al lipsei de timp ? Totul la pachet. Mesaje scurte si concise. Nu mai exista fond caci doar forma conteaza. Nimic mai simplu.
Gandim la pachet. Gandim in viteza. Ne grabim sa nu pierdem timpul. Ne grabim sa gandim.
Apoi eu am simtzit ca timpul nu este niciodata pierdut ci mai degraba trait. Dvs. pierdetzi timpul Domnule Nastase ?!
Cu obedientza … Sky
iunie 27, 2007 la 7:05 pm
Stimate Domnule Nastase,
Urmaresc cu aviditate, zi de zi, acest blog. Cred in omul politic Adrian Nastase si sper in reflectarea unei imagini corecte (nu neaparat bune) a acestuia. Sunt de acord: oricine merita o a doua sansa si Dumneavoastra mai mult decat oricine pentru a va pune in valoare viziunea politica asupra Romaniei, mai ales dupa ce ati invatat din greseli. Tot atat de adevarat este insa ca toti trebuie sa platim pentru greselile facute mai devreme sau mai tarziu, sub o forma sau alta. Pana la proba contrarie si irefutabila ca ati fost originea “raului” intre 2000 si 2004, eu raman la ideea ca ati fost cel mai bun prim-ministru postbelic din Romania si ca ati putea avea o influenta benefica asupra evolutiei tarii in viitor. Sunt convins ca va veti puteti atrage sprijinul romanilor educati si rationali dar imaginea de care “beneficiati” acum va fi un obstacol de luat in seama pe termen mediu. Din pacate, ca si in 1996-2000, Romaniei ii trebuie aratat cat de rau ii poate fi pentru a rationa pozitiv din nou. Va doresc succes si atata timp veti dovedi ca aveti o viziune pentru Romania, va voi sustine prin tot ceea ce pot.
iunie 27, 2007 la 7:14 pm
Citeam articolul lui Ion Cristoiu din Jurnalul National de astazi, si ma intrebam daca puteti face o comparatie intre tratamentul aplicat dvs. (termopane + matusa Tamara) si tratamentul de care se “bucura” Ion Iliescu (mineriade vechi de 17 ani, dar proaspat descoperite).
Pe de alta parte, citeam articolul lui Bogdan Chirieac din Gandul si ma gandeam cat de mult seamana cu ceea ce ziceati in “Despre curaj”.
iunie 27, 2007 la 7:43 pm
Asa cum este si normal , doriti un nou drum. Din nefericire trenul in care vreti sa va urcati va lasa multe vagoane in gara,PSD pierde din ce in ce mai
iunie 27, 2007 la 8:00 pm
Cred ca cu cat mai multe vagoane va pierde PSD-ul in gara, cu atat mai usor va fi pentru urmatorul sau presedinte sa porneasca locomotiva. Sper ca urmatorul presedinte va fi nimeni altul decat dl Adrian Nastase.
iunie 27, 2007 la 8:10 pm
Ati putea face unele precizari legate de scandalul “Armaghedon 2″?
iunie 27, 2007 la 8:11 pm
Tovarase Nastase,
Spunea cineva ori sunteti bolnav ori trebuie sa prezentati de urgenta la un medic.
Va considerati o persoana interesanta, VIP va inselati, ati fost, s-a terminat cu adrian nastase, cel invincibil.
Sosirea la PARIS poate fi utila daca va adresati si unui medic pshiatru.
Maladia dvs. este foarte periculoasa se aseaman cu cea unui amic al dvs. care se credea Napoleon.
Un al doilea Titulescu nu va veni asa usor, ceea ce incercati sa faceti nu sunt decât copii a unor modele de dezvoltare social economica a unor tari dezvoltate.
Ceea ce ati uitat ca aceste modele sunt functionale in tarii care au avut o cultura de munca, educatie de respect al natiunii si unde nu au fost comunistii la putere.
Si mai grav vreti sa grefati modele sociale pe corpul unei natiunii ametite de fsn, pdsr, psd, prm, pc, etc.
Sunteti chiar ridicul, spunând am sa va spun cu cine m-am intâlnit la PARIS.
Las-o Domnule cu dadaceala, nu mai avem nevoie de tine.
DDR
Nb
Ati incercat sa mergeti la PC, doriti sa reveniti inPSD nu va recunosc, mergeti la MANDRAVELA si va faceti partidul frustratilor.
Menopauza la femii produce marii dezastre, se pare ca la barbati andropauza este mai grea de suportat.
Va rog sa-mi raspundeti, am medicatia necesara pentru Dvs.
iunie 27, 2007 la 8:20 pm
Va multumesc mult pentru raspuns. Si urmand sugestia dumnevoastra nu am sa va mai intreb despre trecut caci intr-adevar ce-a fost s-a dus. Sunt foarte curios cum veti reveni si cum veti creste in interiorul partidului deoarece cred ca acum aveti parte numai de piedici de la actuala conducere. Aveti de gand sa parasiti PSD? … si poate sa formati un nou partid?
Va multumesc, Tavi.
iunie 27, 2007 la 8:25 pm
MMM… eu sunt o fire pesimista, si va spun clar nu am o parere buna despre politicieni de la A la Z, nu fac exceptii, nimeni din ce a fost – este – pentru viitor nu ma proclam, dintre politicieni nu am vazut ceva vizibil lasat in urma lor… cum am mai spus: “Nu fac exceptii”, nu stiu ce ati tot facut acolo … in afara audientei pentru presa, dar nu sunt multumit de prestatia care a-ti avut-o, nu v-am ales …. nimeni din tot ce inseamna deputat, senator, parlamentar nu imi inspira incredere, cu toate astea lasam tara pe mainile domniilor dvs… sa ne fie rusine, o data cand puterea politica nu a mai facut fata, armata a luat fraul in maini, acum nici pe armata nu te poti baza… nici pe dvs nici pe nimeni din conducerea tarii noastre …. imi pare nespus de rau.
Sunt indragostit de tara mea dpdv geaografic, istoric etc. dar nu si din pct de vedere politic … incepand cu 1946 incoace.
Semnez: un tanar care inca mai crede in puterea tineretului roman.
iunie 27, 2007 la 8:44 pm
“Sunt cativa dintre cei care mi-au scris – nu multi – care isi inchipuie ca blogul meu va fi un fel de cos de gunoi pentru dejectiile lor verbale. Ii informez ca nu va fi cazul. Accept, cu interes, pozitii critice, argumente contrare, sunt interesat intr-un dialog deschis dar nu accept mitocania, injuraturile “sub acoperire”, exprimarea frustrarilor personale prin injuraturi sau jigniri. ”
Acesta este textul scris de domnul Nastase mai zilele trecute.
Revin cu ce am postat zilele trecute. Poate aveti rabdare si se va citi acest mesaj. In avion sa tot citesti. Daca nu doriti sa raspundeti, iarasi, va inteleg.
…………………………………………………………………………………………….
Se poate ca ce v-am trimis eu pe 22 iunie sa nu fi fost un cadou foarte placut. Sau poate nu l-ati bagat in seama in eufooria aniversarii. Il reiau si astept un raspuns de la dv. Daca credeti ca el contine mitocanie, injuraturi sub acoperire, exprimarea unor frustrari personale prin injuraturi sau jigniri, nu-mi raspundeti. Puteti incheia o noua carte. Pavel Abraham devine chiar invidios.
Articolul este din Cotidianul. Vad ca cititi acest ziar cu mare atentie. Autorul se numeste Razvan Mihai Vintilescu si a aparut in 23 iunie 2007.
…………………………………………………………………………………………..
A plonjat din blocul din Zambaccian in blogul lui Jeg si ne trimite sa-i numaram posturile: ministru, prim-ministru, blogger. De ce?
La inceput m-am mirat cand am vazut ca politicieni romani incep sa scrie pe bloguri. Trebuie sa recunosc faptul ca traiam cu impresia ca blogurile erau un fel de bordeluri virtuale. Protagonistii purtau mastile pseudonimelor, ceea ce sporea erotismul.
Te uitai in sufletul unui om, profitand de exhibitionismul sau cibernetic, fara sa stii ca ai putea de fapt sa il cunosti. Si tocmai acest fapt iti dadea libertatea de a judeca asupra gandurilor farimitate in biti. Si nu persoana ce le-a zamislit.
Au aparut apoi blogurile cu nume. Aici lucrurile se despart in doua ape. Pe de o parte, numele necunoscute, anonimii. Cei de care n-a auzit nimeni, dar care si-au trecut numele pe blog, tocmai pentru ca lumea sa-i cunoasca. Sau asa spera ei. Pe de alta parte, erau numele cunoscute. Sint oameni care scriu prin natura profesiei si a vocatiei. Mai mult, mai putin, mai bine, mai rau, dar o fac. Iar blogul reprezinta o extensie normala intr-un spatiu infinit a unei activitati limitate de spatiul finit pe care-l permite hartia. Ziaristii care au bloguri nu fac striptease-ul sufletesc de care vorbeam la inceput. Intr-un fel sau altul, mai toti ajung sa-si transforme propriul blog in propriul lor ziar. Unde ei fac singuri sedintele de redactie si hotarasc care sint subiectele tari ale zilei.
Dar politicienii? Politicienii? Ei care, daca vor, pot vorbi sau scrie mai mult decat toti ziaristii de pe bloguri si cu siguranta pot determina actiuni concrete daca dpresc, ei care pot interveni in Parlament, in Guvern, ei ce motiv au sa-si faca bloguri? Ar trebui oare sa fiu impresionat ca demonstreaza cum pot folosi un computer si ca stiu sa umble pe internet? Ar trebui sa ii privesc ca pe niste persoane cool, in pas cu vremurile? Ar trebui sa ma fac ca nu observ cum comunitatea celor ce-si citesc gandurile unul altuia pe internet este infiltrata politic pentru a fi tirita la urnele de vot? Pe blogul lui Geoana sta sigla PSD si n-a mai fost actualizat din mai. Pe cel al lui Nastase sta o autoprofetie a traiectului sau politic, cred: “ministru- prim-ministru – blogger”, plus o aroganta isteata: “Eu i-am sugerat mai bine sa vina sa-mi numere posturile”. Desi este ultimul dintre politicienii care si-au facut bloguri, Adrian Nastase reprezinta prima dezamagire. Stie sa-si scrie opinia in ziar si chiar o face bine. Si intr-un ziar cu tiraj. A scris mii de pagini in carti, deci spatiul tiparit pe care-l are la dispozitie pare a fi infinit. Nu avea nici un motiv sa plonjeze din blocul din Zambaccian in blogul lui Jeg (acesta e pseudonimul celui ce i-a facut blogul propriu-zis). Nici un motiv serios. Nici unul care sa il faca un blogger. Doar destule motive ca sa confirme ceea ce este poate cea mai urita latura a politicienilor: vor mereu sa para ceea ce nu sint.
iunie 27, 2007 la 9:01 pm
Am semnat
iunie 27, 2007 la 9:20 pm
@DDR & @Marius
@aandries
Epoca frustratilor s-a terminat, fie ea si MANDRAVELA, spitalul nebunilor.
Tara dispune de un tineret formidabil dece sa frânam acest tineret, Domnule NASTASE.
Aveti doi baieti, ce parere aveti daca un bosorog de tipul nastase opreste dezvoltarea copiilor dvs.
Mergeti la PARIS sau oriunde, aveti bani, ati furat sau nu, salariile avute, mostenirile, matusa Chirita sau altele v-au permis sa dispuneti de un capital interesant.
Nu toata lumea a avut sansa sa aiba matuse, faceti parte din nou din clsa privilegiatilor, odata cu socrul PREOTEASA, a doua oara cu fostul ministru al agriculturi, mai ieri cu iliescu….
Nu esti un batant, nu poti fi bun de un om politic modern.
Imaginati-va ca mâine Mihnea se bate pentru un post cu un tip de 57 de ani cine sa câstige ?
Cel mai bun este cel tânar.
Ai inteles cred, ce este mai grav, blogul pe care l-ai initiat ti-a divulgat slabiciunile si disperarea
Cu sinceritate, va recomand, parasiti viata publica si politica, lasati calea libera lui MIHNEA
AAR
iunie 27, 2007 la 9:24 pm
Multumesc pentru raspuns, insa legat de a doua sansa inclin sa cred ca in politica nu e ca in dragoste. Oricum va doresc succes in incercarea de a reveni din nou in prim plan si cine stie poate veti reusi. In ceea ce ma priveste nu pot sa mai am incredere in dumneavoastra.
iunie 27, 2007 la 9:27 pm
Partidul Social Democrat nu inseamna numai Geoana, Iliescu, Nastase si Vanghele ci suma organizatiilor judetene, Judetul Botosani a fost considerat, si de fapt chiar a fost, pesedist. Dar liderii sai au actionat exact in asa fel incat sa insele increderea electoratului. S-au bazat pe securistul Darie. pe Malaimare- o hahalera si au instalat ca presedinte pe Constantin Contac un semianalfabet grobian si viclean care a reusit sa ajunga presedinte al Consiliului Judetean . Chiar ieri s-a anuntat in presa ca s-a inceput urmarirea penala impotriva sa pentru insusirea a 200 miliarde lei vechi bani pentru intretinerea drumurilor. Intr-un oras ca Botosani se stie totul despre oricine . Chiar si cum si cu cine face dragoste primarul. Toata lumea stia ca acest Contac printr-o firma intermediara isi insusea banii judetului. A facut pomeni printre ziaristi, scriitorasi, bolnavi si calici. Se intelegea perfect cu securistul Darie ,intermediar de combustibil pentru centrala termica a municipiului dar si in consiliul de administratie al centralei.
Vizita in judet, inainte de alegeri, a d-lui Nastase , regizata, s-a lasat cu urmatorul sfat dat sefilor pesedisti: “Bazati-va pe experienta lui Mihai” Era vorba de securistul Darie. La intrunirea in sala au fost adusi functionarii publici. O amica jurista a fost pur si simplu bolnava dupa intrunire, condamnandu-se pentru lasitatea de a asculta de sefi. Cunosc personal salariati care au avut necazuri pentruca n-au fost la “adunarea populara”.
Cineva m-ar putea intreba cu de are totusi succes PSD-ul mai mult decat in alte judete. Raspunsul este simplu : mediocritatea celorlalte partide. Liderii locali nu fac politica ci joaca la pronosport. Adica vor sa mizeze pe castigator. Politica in Botosani este arta de a ghici cine va castiga alegerile. nu se incurca nimeni in ideologie.
Revenind la PSD-ul local, eventualii cititori ai acestei postari pot spune si ei dinainte ce se va intampla . Constantin Contac va spune ca totul este o razbunare politica, ca nu intelege sa-si dea demisia sau ,Doamne fereste, sa fie suspendat , pana nu se pronunta instanta. Conducerea bucuresteana va considera o pierdere prea mare postul de presedinte al Consiliului Judetean si va amana cat va putea luarea unei decizii. Instinctul canibal al sefuletilor pesedisti va functiona si va incepe lupta pentru putere care va macina partidul.
Uitandu-ma la cioburile acestui partid pur si dimplu nu vad mare lucru recuperabil in Botosani. Si intuitia imi spune ca asa este in toata tara.
iunie 27, 2007 la 9:27 pm
Domnule Nastase,
Am citit zilele acestea in revista (mai mult sau mai putin mondena) pe a carei coperta ati aparut (nu dau nume, ca sa nu se considere reclama) cum ca ati pregatit impreuna cu domnul Bejenariu “un puci” (citat din revista) care sa-l rastoarne pe Mircea Geoana din fruntea PSD.
De altfel, chiar dumneavoastra ati recunoscut ca este posibil ca intr-un viitor nu foarte indepartat sa faceti parte dintr-o echipa care sa relanseze PSD-ul. Cand se va forma aceasta echipa – dupa sau inainte de euro-alegeri? Sau cand ziceati echipa va refereati la o “echipa” (ca sa folosesc acelasi joc precum cel folosit de Dvs. cu “justitia”)… adica o echipa ce se va forma dupa un eventual Congres Extraordinar?
Oricum ar fi, PSD-ul are nevoie de dumneavoastra! Mi se pare a fi singura sansa de a iesi din conul de umbra din aceasta perioada!
Mult succes in Franta
iunie 27, 2007 la 9:55 pm
Va apreciez foarte mult pentru felul in care dezbateti diverse situatii.
Am cateva lucruri sa va mentionez: sunt student la 2 facultati(una de inginerie si alta economica) si am 20 de ani(implinesc curand 21). Iata ca nu am ajuns sa spun ca sunt milionar in euro sau chiar sa am cateva sute de mii de euro, dupa cum ati tot afirmat dvs. intr-o emisiune acum cateva saptamani ceva de genul “haideti domnule ca sunt tinerii astia de azi cu milioane de euro si noi vb. de 400k euro”. ceva de genul acesta ati afirmat dvs. ca sa va aparati in emisiunea lui brancu cand v-a intrebat de mostenirea de la dna. Tamara.
Nu sunt de acord si pot sa o consider deplasata tinand cont de realitate. Pot chiar sa o interpretez ca tanar ca o bataie de joc la adresa noastra, a tinerilor care nu avem milioane de euro.
Sincer vreau sa va spun, eu ma multumesc cu cat am si L-as mania pe Dumnezeu daca as spune ca nu am un trai bun dar nu de ordinul sumelor foarte mari.
Am vrut sa mentionez acest fapt, sa va prezint cele mai de sus, cu gandul ca veti veni cu un raspuns mai detaliat.
Sunt o fire foarte energica, imi place sa fiu intreprinzator, sa am realizari, succese insa momentan aici in Romania este foarte greu.
Sper ca aceasta aderare a Romaniei in EU va fi una fericita, care va aduce mai multa fericire in sufletele noastre (ale romanilor) si o situatie materiala mai buna in casele noastre.
Sunt convins ca aveti intentii bune in general si de aceea vreau sa va aduc la cunostinta ca mereu o fapta buna nu va fi uitata de Dumnezeu.
Mereu merg in viata cu gandul ca daca pot sa ajut pe cineva, de ce sa nu o fac? Consider ca, pentru toata lumea, ar fi bine sa aplicam aceasta metoda in viata.
Ce parere aveti de Dl. Becali? Mi se pare un om sufletist, de treaba insa imi e frica ca aceasta autoritate a sa sa nu fie excesiva! Adica sa nu mai tina cont de sfaturile si sugestiile oamenilor…… nu l-am cunoscut niciodata si as fi curios sa stiu realitatea. Repet: mi se pare sufletist si pus pe realizari. Eu consider ca ar trebui sa fie democratic si sa fie mai putin autoritar pentru ca aceasta stare creaza un disconfort in randul oamenilor.
Sper sa primesc un raspuns de la dvs.
Cu bine
iunie 27, 2007 la 9:58 pm
Stimate Domnule Nastase,
va rog sa imi spuneti parerea dumneavoastra in legatura cu renuntarea UE la steag si imn, daca aces lucru va modifica felul cum este vazuta UE in exterior, adica daca va fi o scadere a unitatii uniunii. Multumesc!
iunie 27, 2007 la 10:00 pm
Va apreciez pentru cultura pe care o detineti,pentru sinceritate,pentru profesionalismul acumulat in toti acesti ani.Mai stiu ca veti ajunge din nou in varful politicii,chiar daca unii nu va dau nici o sansa,insa pe mine ma intereseaza cum o sa reveniti.O sa redeveniti acelasi “Nastase”care oprea muzica pe litoral,aceeasi aroganta.De ce nu jucati cu cartile pe fata?sa va castigati corect increderea in alegatori.Sunt un sustinator al dumneavoastra dar nu in conditiile da azi.Determinati-ma sa va votez din nou.NUMAI BINE!!!
iunie 27, 2007 la 10:18 pm
O parere. Acest blog seamana cu o tactica PSD de a castiga intelectuali. Nu m-am indoit niciodata de cultura domnului Nastase. Are o cultura foarte bine conturata si aici tin sa ii transmit aprecierile mele. Totusi nu inteleg un lucru. Daca este atat de pasionat de cultura, de ce nu viziteaza lumea? Care mai este rostul sau in politica? Poate aici dau dovada de putin egoism fata de poporul roman(hi hi). Trecand peste cele spuse, va sugerez urmatoarele:
1) Un partid nou democrat si crestin
2) Extrem de multe proiecte cu care sa fie bombardate actualele partide
3) Toate proiectele prezentate la televizor, evident ca se presupune ca sunt superioare celor existente
4) Toti membrii partidului sa fie tineri
Nu aveti nimic de pierdut daca incercati acest lucru, Basescu nu a avut.
iunie 27, 2007 la 10:30 pm
In primul rand bunaseara.
As dori sa comentez in legatura cu cateva aspecte din timpul emisiunii Domnului Turcescu. In primul rand, cand ati incercat sa explicati ca v-ati concentrat pe alte probleme mai importante, si ca nu ati acordat atat de multa atentie problemei coruptiei, sa spuneti ca “Scopul scuza mijloacele” este ceva care dupa mine a sunat extrem de prost, consider ca a fost o gafa destul de mare, si nu ma asteptam tinand cont de experienta dumneavoastra mai ales pentru cei care va considera arogant si corupt (eu nu va consider corupt, dar trebuie sa recunosc ca arogant da).
In al doilea rand, cand ati fost intrebat despre directorul Petrom din acea vreme, raspunsul a fost o ocolire foarte frumoasa a subiectului, pt ca ati vorbit de sufletul dumneavoastra bun, de faptul ca omul era presat de toata lumea si tot asa. Acuma eu consider ca fara a il balacari pe acel om in noroi, puteati sa recunoasteti ca ati gresit, nu “poate am gresit” cum ati spus in alte lucruri si sa spuneti ca pe viitor veti fi mult mai atent si in ce priveste problema coruptiei si sa comentati de ce nu l-ati schimbat pe acel domn.
Consider ca trebuie sa insistati pe acest aspect, pentru ca altfel nu ii veti convinge pe multi din cei care nu va simpatizeaza.
Cat despre mine personal, din toti prietenii de varsta mea, eu am 24 de ani cred ca am fost singurul care v-am votat, si v-as vota si pe viitor pentru ca din toti politicienii actuali, consider ca sunteti cel mai potrivit ca sef de guvern sau presedinte, si va doresc sincer cat mai multe reusite. Sper sa reusiti revenirea, pentru ca in momentul de fata PSD-ul este intr-o stare de confuzie.Eu am votat cu PSD si pana acum, mai mult pentru ca erati dumneavoastra intr-o functie in care puteati schimba anumite lucruri. In momentul acesta nu vad nici un motiv pentru a vota cu PSD-ul. Geoana mi-a lasat o parere foarte buna ca ministru de externe, dar ca lider al PSD incearca sa fie ceea ce nu este.
iunie 27, 2007 la 11:00 pm
Stimate domnule Nastase, “stirea” sunt eu Ovidiu.
Anticipat,
Ovidiu
iunie 27, 2007 la 11:45 pm
Coborarea printre muritori a d-lui Nastase este laudabila. Dar se produce mult prea tarziu. Si raman ca repere doar cele rele facute atunci cand ne privea din inalte sfere PDSR-iste si apoi PSD-iste. Raman baronii locali si urmasii lor, fiecare cu zone de influenta bine definite, unii deveniti peste noapte apolitici sau cameleonici. Ramane un sistem legislativ imperfect si care a acoperit multe si celebre excrocherii. Din nefericire pentru dl. Nastase e faptul ca este in continuare perceput ca fiind cheia de bolta a foarte influentelor structuri economicomafiote cu infiltrari politice de circumstanta. Dar o lepadare fatisa de acestea nu a avut loc, iar acesta zic eu ca ar fi semnalul separarii aurului de nisip.
Nu-mi pot permite nici un sfat, orientarea mea politica este alta, dar am scris aici pentru valoarea intelectuala a d-lui Nastase si imi doresc sa pot scrie si pentru moralitatea dansului, sociala si politica.
iunie 28, 2007 la 12:18 am
[...] Fireste ca asa e, dar e mai amuzant sa urasti, mai palpitant, nu? Asta era de la Nastase citire (link, paragraful [...]
iunie 28, 2007 la 12:45 am
Bună ziua!
Sunt un elev din Ploieşti care în 2004, dacă ar fi avut vîrsta, ar fi votat cu Băsescu. Puţin mai tîrziu mi-am dat seama ce greşeală aş fi făcut. Prin aceasta iniţiativă mă convingeţi şi mai mult că sunteţi una din alternativele la actualul preşedinte.
Cinstit vorbind, pentru mulţi români, din păcate, aţi devenit nepotul unei personalităţi şi posesorul unor obiecte transparente de înaltă valoare. Sper să vă văd, măcar, membru în PE…
Felicitări pentru demnitatea, dar şi pentru deschiderea de care daţi dovadă!
Cu prietenie,
Tudor Iliescu (nu, nu am vreo legătură cu…)
iunie 28, 2007 la 1:28 am
Buna seara,
Imi voi permite sa va adresez o intrebare care poate nu se incadreaza in categoria celorlalte puse de cititorii dumneavoastra. Stiu ca ati facut liceul la Colegiul National Sf. Sava, al carei mandra eleva sunt si eu. Intrebarea despre care vorbeam este urmatoarea: ce parere aveti despre sistemul educational din Romania? Ce imbunatatiri ati putea aduce, daca ati fi ales presedinte? Si, pentru a incheia, pentru ca am ajuns astfel la trei intrebari: v-a placut sa fiti savist?
iunie 28, 2007 la 6:16 am
Bună ziua Domnule Năstase!
Întrebarea mea pentru ziua de az este :
În viziunea Dvs., a intra în politică în România,este un act civic,sau o posibilă sursă de venit,de îmbogăţire,de crearea relaţiilor,pe care le poţi folosi în scopuri personale în spatele “cortinei”?
Cu respect Ülös
iunie 28, 2007 la 10:15 am
Ülös in opinia ta, serios acum si fara nici o conotatie tendentioasa … E normal ca intr-un stat democratic roman sa activeze un partid (cu locuri in parlamentul Romaniei). un partid maghiar ? Adika este posibil ca in viitor, tinerii politicieni din Romania sa spere la locuri in parlamentul Ungariei?
Ma gandesc la acest aspect fiindca reciprocitatea trebuie sa se echilibreze intr-un fel. Nu ma intelege gresit, insa chiar nu mi-ar surade ideea de a aveam, intr-o zi, un partid politic maghiar care sa decida pentru mine in Romania. Este evident ca intentiile voastre sunt diferite de ale noastre, toata lumea o vede.
In rest, pace si voie buna!
érvényesülés
iunie 28, 2007 la 10:40 am
Va multumesc pentru raspuns, apreciez ca v-ati facut timp.
O mica precizare: nicio clipa nu am spus ca trebuie sa fi subjugat de imagine. Nici vorba! Doar ca, atunci cand toti oamenii din jurul tau iti spun intr-una ca esti frumos, destept, primul in sondaje, fara sa iti dai seama, subconstientul lucreaza impotriva ta si te face sa pierzi din vedere acele amanunte care ar putea face diferenta dintre o imagine corect evaluata si una distorsionata.
Iar ce spuneam despre instinct se vroia o dizertatie amara despre succesul (din pacate) unor asemenea discursuri in societatea noastra.
Sunt de acord ca in urma noastra raman faptele. Dar mai stim cu totii ca poporul nostru si-a devorat contemporanii care au facut diferenta la vremea lor.
Sincer, nu cred in ratiunea acestui neam. Suntem clevetitori, superficiali si invidiosi. Argumentele si evidentele pica in fata unor subiectivisme superficiale de numere de circ. Parca nici discutii serioase nu mai poti purta pentru ca sunt duse in derizoriu de comportamentele ieftine si grobiene cu care suntem intoxicati zilnic prin toate mijloacele mass media.
Oare o sa mentioneze cineva in istorie ca in anul 2007, in Romania, au incetat sa existe societatea civila, sindicatele, presa independenta, etc. din motive cosmice inexplicabile? Adica toate acele instrumente democratice care ar putea resuscita ratiunea acestui neam.
Referitor la emisiunea cu Turcescu, va spun sincer, nu mi-a placut. Sunt subiectiv, am dreptul sa fiu asa si sa pot spune ca acest domn mi-este antipatic. Are 2 unitati de masura pentru invitatii sai: una pentru prieteni si una pentru cei care-i sunt antipatici domniei sale, iar chestiunea aceasta se vede atat de clar, incat mi-e sila. Iar aerul de papagal atoatestiutor il face penibil, iar mie nu-mi plac oamenii penibili. Din punctul meu de vedere nu ati avut o prestatie formidabila (indiferent de motivele de mai sus), ati intrat in jocul lui care v-a scapat la un moment dat de sub control. Eu unul as refuza sa dialoghez cu un om care pune in tonul fiecarei intrebari accente inchizitoriale si al carui scop vadit este sa-i albeasca pe prieteni si sa-i infunde si mai rau pe adversarii acestor prieteni. In particular poate avea ce simpatii doreste, dar, ca jurnalist inteligent ce se pretinde a fi, la serviciu trebuie sa para macar corect.
Va doresc intalniri fructuoase si timp pentru scris pe blog. Toate cele bune.
iunie 28, 2007 la 12:36 pm
Interesanta si de admirat initiativa blog-ului…surprinzator ca aveti si timp de asa ceva, dar un contact direct e cel mai bun in incercarea de a lua ‘pulsul’ electoratului…Vorbind cu un american in urma alegerilor,cand Bush a fost ales, a spus ca e rusinos ca o natiune atat de mare sa aibe optiuni atat de putine pentru o pozitie atat de importanta…Iarasi, intr-o polemica despre ‘incidentul’ Clinton-Lewinsky, castig de cauza a avut faptul ca respectivul presedinte si-a indeplinit functia pt. care a fost ales mai mult decat eficient: economia SUA a inregistrat cresteri insemnate pe durata ambelor mandate;
D-le Nastase, nu sunt nici pro, nici contra d-voastra; tot ce imi doresc e ca fiul meu, ce se va naste in 2 sapt., sa creasca intr-o tara demna de pozitia ei geografica si incadrarea politica. Consider ca sunteti un om inteligent, spontaneitatea si umorul sarcastic fiind un plus; ca ministru de externe, ati contribuit f mult, iar la momentul alegerilor, am considerat ca Romania are totusi nevoie de un diplomat…Multe din actiunile d-voastra sunt ramase necunoscute publicului (datoria externa catre Suedia?)…in alegeri a contat mult ceea ce a fost interpretat ca fiind ‘franchete’ si asta a prins pt. Basescu…nu multi s-au gandit cat de mult va ajuta Romania, un reprezentant ce reactioneaza fara a gandi prea mult(cel putin nu atunci cand da raspunsuri).
Aveti capacitatea data de inteligenta, demonstrati ca sunteti sincer si deschis, folositi LEGEA pt. a conduce si educa o societate si poporul va va urma…Dar puterea exemplului este mare, iar ipocrizia, de neacceptat…Nimeni nu vrea sa auda de gainarii la asemenea nivel, si eu, ca platitor de taxe, imi doresc sa traiesc intr-o tara cu o administratie corecta, fara o mie de formulare de completat pt. o adeverinta; o tara in care echipajul de jandarmerie ce trece cu masina pe trotuar in parc, nu ma apostrofeaza ca ma plimb in acel parc, o tara in care LEGEA sanctioneaza pe vecinul beat ce urla intre 12am-6am.
D-le Politician (numele nici nu-mi pasa,vreau competenta!), cine se aseamana se aduna, confirmati ca sunteti inteligent, inconjurati-va de oameni ca atare (slava D-lui, nu ducem lipsa) si incercati sa administrati o tara ca un CEO. La urma urmei si in SUA se fura (vezi Enron, MCI), dar americanului de rand, putin ii pasa atata timp cat se mentine mandria lor,”The American way of living”! cu alte cuvinte, fura nene, atata timp cat ma lasi sa traiesc decent…Gresesc? Faceti un sondaj, imi va da dreptate…Iar daca nu esti inteligent de-ajuns sa nu fii prins, fii pregatit sa platesti!
In rest, ne intoarcem la Biblie: “cel ce e nevinovat, sa arunce primul piatra”…Cei ce se incadreaza, candidati in alegeri, de ce nu…Spre binele fiului meu, va doresc o cariera politica plina de impliniri, iar poporului, inspiratie in alegeri…
iunie 28, 2007 la 1:30 pm
In cazul in care veti ajunge iar un om cu putere in Romania credeti ca puteti sa va delimitati de clasa politica murdara din care ati facut si d-voastra parte credeti ca puteti fi vreodata un om care se gandeste numai la binele romanilor, credeti ca nu va exista in domnia voastra acea mica dorinta de razbunare pentru tot ceea ce ati patit in ultimii 2 ani, credeti ca veti fi capabil ca in cazul unei calamitati sa va luati de mana cu Becali si sa faceti bine omenilor, credeti ca nu veti mai dori sa vanati, credeti ca veti petrece mai mult timp in jurul oamenilor simplii, credeti ca veti aparea mai putin la tv… Parerea mea este ca pomul crescut stramb asa ramane…Imi doresc din tot sufletul sa-mi demonstrati contrariul…
iunie 28, 2007 la 4:03 pm
Buna ziua din nou
Revin si va intreb din nou, pt ca nu am primit raspuns: de ce atat de tarziu aceasta schimbare de imagine domnule premier? Si inca ceva: care este atuul dvs principal pt care ar trebui sa va votez la urmatoarele alegeri?
iunie 30, 2007 la 4:13 pm
REVIN CU INTREBAREA DE SAPTAMANA TRECUTA :CE PARERE AVETI DESPRE,, BAIETII DESTEPTI,, DIN NEGRESTI OAS (SATU MARE)-MAFIA ENERGIEI IEFTINE? CUNOASTETI ACESTE PERSOANE?
P.S ROG ECHIPA DVS. SA NU CENZUREZE MESAJELE ATATA VREME CAT NU SUNT OBSCENE SI NU ADUC ATINGERE ALTOR PERSOANE
VA MULTUMESC!
iulie 12, 2007 la 3:22 am
Domnule Adrian Nastase,
Perseverenta cu care luptati sa va recastigati locul in “lumea buna” a celor “puternici” din pacate va dezonoreaza. Om educat sau mai putin educat, inteligent sau cu un IQ mediu, pro ori anti PSD deci orice categorie sociala si politica din Romania si nu numai, se intreaba, si va intreaba, cateva lucruri simple:
1. de unde aveti averea pe care o aveti cand venitul dvs. nu o justifica?
2. Cum si de ce v-a venit ideea cu “matusa Tamara” (idee atat de bizara, idioata si puerila incat se incrancena pielea pe orice om de orice categorie ar fi el)? Culmea este ca ne indemnati sa o credem. Brrr!!!!
3. Ce v-a dat dreptul sa fi fost arogant si ce ne-ar determina sa credem ca va veti schimba?
4. Ce oferiti dvs. unui popor insetat de a avea un conducator cinstit cand necinstea a fost unul dintre principiile dvs. de viata?
Pana nu raspundeti la cele de mai sus, complect, cinstit si convingator, nu aveti nici o sansa. Cu sau fara BLOG.
iulie 21, 2007 la 1:54 pm
…’dom Nastase vaz ca te baga lumea in corzi pe blogu’ matale mai ceva ca Vanghelie pe Dancu.De unde ai loveaua,cum aparu’ matusa Tamara Dumnezeu s-o ierte,daca mai ai Cocos la Cornu,daca aroganta este tot 100% marca inregistrata Nastase,s.a.m.d.
Io care n-am facut politica imi permit sa va ‘ntreb:
-cum se face ca in toate partidele toate functile de comanda se preda din tata in fiu si din nas in nepot?